[ad_1]
سامسونگ به خاطر پیشتازی هوش مصنوعی و تجارب مرتبط پیشرفته اش شناخته شد
سامسونگ الکترونیکس امروز اعلام کرد که برای پنجمین سال متوالی توسط اینتربرند، یک شرکت مشاوره برند جهانی، به عنوان “5 برند برتر جهانی” شناخته شده است. اینتربرند هر سال فهرست «بهترین برندهای جهانی» خود را منتشر میکند و در فهرست امسال، مشخص شد که ارزش برند سامسونگ به 100.8 میلیارد دلار رسیده و نسبت به سال گذشته 10 درصد رشد داشته است.
افزایش قابل توجه ارزش برند Samsung Electronics به دلیل رشد در صنعت هوش مصنوعی، به ویژه رهبری آن در هوش مصنوعی روی دستگاه و رقابت در بخش نیمه هادی ها بوده است. از زمان اولین رتبه بندی پنج برند برتر خود در سال 2020، سامسونگ الکترونیکس رشد چشمگیر 62 درصدی را طی چهار سال تجربه کرده است و تنها کسب و کار آسیایی در بین پنج برند برتر جهانی باقی مانده است.
YH Lee، رئیس و رئیس دفتر بازاریابی جهانی در Samsung Electronics گفت: «رشد قابل توجه برند در سال جاری نتیجه مستقیم رویکرد کلنگر ما به هوش مصنوعی و تلاشها برای قرار دادن این فناوری قدرتمند در دستان کاربران سامسونگ در سراسر جهان است. “با حرکت رو به جلو، ما حتی بیشتر به ویژگی هایی که کاربران ما دوست دارند و انتظار دارند، متمایل خواهیم شد.”
این شرکت برای هوش مصنوعی روی دستگاه، تجارب متصل پیشرفته و رهبری هوش مصنوعی شناخته شده است
به گفته اینتربرند، ارزیابی سامسونگ الکترونیک به طور مثبت تحت تأثیر موارد زیر قرار گرفت:
- استقرار فناوریهای هوش مصنوعی در محصولات کلیدی و رهبری در بازار هوش مصنوعی روی دستگاه
- تجارب مرتبط بهبود یافته از طریق پلتفرمها و محصولات مجهز به هوش مصنوعی
- رهبری هوش مصنوعی بر اساس رقابت آن در بخش نیمه هادی
- اجرای یک استراتژی برند ثابت در بازار جهانی
- تعهد مداوم به آینده ای پایدارتر.
امسال، تحت چشم انداز هوش مصنوعی برای همه، سامسونگ در حال گسترش سبد محصولات خود با فناوری های هوش مصنوعی است تا تجربیات مشتریان را افزایش دهد. با عرضه سری گلکسی اس 24، سامسونگ پیشتاز هوش مصنوعی موبایل بوده است. همچنین تلویزیونهای هوش مصنوعی مجهز به پردازندههای هوش مصنوعی و ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی را راهاندازی کرده است و در عین حال لوازم هوش مصنوعی سفارشی را معرفی کرده است که زندگی روزمره کاربر را تقویت میکند.
این شرکت در حال گسترش اکوسیستم SmartThings برای ارائه یک تجربه اتصال یکپارچه است که نه تنها محصولات خود، بلکه دستگاه های شخص ثالث مختلف را نیز قادر می سازد. این ادغام مزایای قابل توجهی را ارائه می دهد که فراتر از راحتی بیشتر است، از جمله صرفه جویی در انرژی و مراقبت از خانواده.
سامسونگ بهعنوان پیشرو در صنعت نیمهرسانا، سرمایهگذاریهای جسورانهای در تحقیق و توسعه انجام میدهد تا تقاضای فزاینده هوش مصنوعی را برآورده کند و با محصولات حافظه نوآورانه مانند DDR5، GDDR7، HBM3E، LPDDR5X، 9هفتم Gen V-NAND، Exynos SoC، حسگر تصویر با وضوح بالا – به طور فعال نیازهای هوش مصنوعی سرور و روی دستگاه را برطرف می کند.
در مورد استراتژی برند، این شرکت برای ارائه ارزش های برند ثابت و ایجاد روابط معتبر با مشتریان شناخته شده است.
علاوه بر این، سامسونگ بر اجرای فعالیتها و ابتکارات آگاهانه محیطزیست با استفاده از مواد بازیافتی مختلف در طیف گستردهای از دستهبندیهای محصولات تمرکز دارد. این شرکت در ابتکارات جهانی شرکت کرده و با رهبران صنعت با تمرکز بر اهدافی مانند کاهش انتشار کربن مرتبط با استفاده از دستگاه همکاری کرده است. تلاشهای پایداری سامسونگ الکترونیکس و همچنین پرورش فرهنگ شرکتی متنوع نیز ارزیابیهای مثبتی دریافت کرده است.
تلاش های شناخته شده سامسونگ در هر بخش تجاری
موبایل
- پیشروی عصر هوش مصنوعی موبایل با Galaxy AI پس از عرضه سری Galaxy S24
- ساخت Galaxy AI جدید با تجربه منحصر به فرد تاشو Galaxy Z Fold6 و Z Flip6
- تقویت رهبری در هوش مصنوعی سلامت با عرضه حلقه گلکسی و سری جدید گلکسی واچ
شبکه ها
- تقویت رهبری در شبکه دسترسی رادیویی مجازی (vRAN) و Open RAN
- پیشرو در استانداردسازی فنی 6G
- نوآوری مداوم فناوریها برای پشتیبانی از موارد مختلف استفاده از 5G، از جمله پخش جریانی و بازی
- افزایش مشارکت با شرکت های مشتری و برقراری ارتباط با جنبه های پایداری فناوری شبکه سامسونگ
نمایشگر بصری
- تثبیت رهبری جهانی در بازارهای تلویزیون و نوار صوتی
- نوآوری مداوم با محصولاتی مانند تلویزیون های هوش مصنوعی، نمایشگرهای LED MICRO و قاب موسیقی
- نوآوری در تجربه مشاهده با فناوری های پیشرفته، از جمله ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی و Active Voice Amplifier Pro
- قرار گرفتن خود به عنوان یک شریک اصلی بازی از طریق مشارکت های مختلف
- تقویت امنیت و حریم خصوصی از طریق Samsung Knox
لوازم دیجیتال
- حفظ رهبری جهانی در مقوله هایی مانند یخچال و ماشین لباسشویی از طریق نوآوری مداوم محصول و قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی
- ارائه ارزش و تجربه مشتری محور از طریق لوازم AI سفارشی
- افزایش دسترسی با درب باز خودکار و کنترل صوتی ارتقا یافته Bixby
- ارائه مزایای قابل توجه – مانند بهره وری انرژی از طریق حالت انرژی هوش مصنوعی SmartThings – و گسترش تجربه اتصال SmartThings در سراسر جهان
نیمه هادی
- ارائه اولین DRAM GDDR7، HBM3E DRAM، LPDDR5X DRAM و 9 در صنعتهفتم ژنرال V-NAND و همچنین تثبیت رهبری بازار برای عصر هوش مصنوعی
- پیشرفت مداوم فناوریهای هوش مصنوعی مانند حسگرهای ISOCELL Auto 1H1 که برای توسعه وسایل نقلیه خودران بهینه شده است.
- فراتر از انتظارات مشتری با عرضه مداوم محصولات استثنایی B2C SSD مانند 990 EVO و SSD T9
بهترین برندهای جهانی اینتربرند با توجه به ارزیابی ارزش هر برند که نتیجه تحلیل جامع عملکرد مالی شرکت، تأثیر نام تجاری بر خرید مشتری و رقابت برند (استراتژی، همدلی، تمایز، مشارکت مشتری است) فهرست شده است. ، ثبات، اعتماد و غیره). این یک ارزیابی ارزش برند با یکی از طولانی ترین سابقه ها در جهان است و به دلیل اعتبار آن به طور گسترده ای شناخته شده است.
[ad_2]
منبع