تابلوی امتیازی جدید دو طرفه میدان مرکزی که در رویداد Mets’s What’s New at Citi Field به نمایش گذاشته شد، دارای فناوری پیشگامانه ای است که هدف آن بازآفرینی تجربه در ورزشگاه برای طرفداران بیسبال است.
سامسونگ الکترونیک آمریکا و نیویورک متس اخیراً با نصب بزرگترین تابلوی امتیاز در تمام پارک های حرفه ای تاریخ ورزش را به ثبت رسانده است. همانطور که طرفداران خود را برای شروع فصل جدید بیسبال آماده می کنند، نگاهی مستقیم به برد ویدئویی دو طرفه دو طرفه مرکز فیلد پیشرفته و کاملاً ارتقا یافته خواهند داشت که دارای صفحه نمایش LED با مساحت 17400 فوت مربع در جلو و 6900 فوت مربع در پشت است. . از پاییز 2022، سامسونگ بیش از 29800 فوت مربع LED جدید را در سیتی فیلد.
برای اولین بار در Mets’ What’s New at رونمایی شد سیتی فیلد در رویداد 23 مارس، شرکت کنندگان نگاهی دزدکی به آنچه که طرفداران می توانند برای فصل آینده داشته باشند، داشتند. تابلوی امتیازی برجسته از ارتقاء صفحه نمایش دیجیتال متعدد در کل استادیوم است که تجربه نمایشی پیشرفته را برای طرفداران فراهم می کند. حتی در حالی که هواداران از تجربههای جدید معرفی شده در سراسر زمین لذت میبرند، تابلوی امتیازی جدید تضمین میکند که آنها لحظهای از اقدامی که در زمین انجام میشود را از دست نخواهند داد.
جیمز فیشلر، معاون ارشد بخش نمایش و سرگرمی های خانگی سامسونگ گفت: «به عنوان یک نقطه عطف در حال ظهور نیویورک، سیتی فیلد با ادغام فناوری نمایشگر پیشرفته که تجربه حضور در استادیوم را برای طرفداران افزایش می دهد، همچنان خود را متمایز می کند. الکترونیک آمریکا “سامسونگ شریک مفتخر Mets است و با نصب اولین نمایشگر LED دو طرفه در نوع خود، ما مشتاقیم که به این فرنچایز کمک کنیم تا به سطح بعدی نوآوری فناوری در ورزش های حرفه ای دست یابد.”
تابلوی امتیاز جدید Centerfield فیلد سیتی را زنده می کند
از آنجا که سامسونگ با تشکیل شراکت خود در سال 2021، با Mets برای تبدیل Citi Field به پیشرفته ترین و حرفه ای ترین پارک توپ از نظر فنی. تحول دیجیتال چند ساله شامل استقرار بیش از 1300 نمایشگر LFD و چندین نمایشگر LED جدید در فضای باز در سال گذشته بود که مجموعاً بیش از 15 میلیون پیکسل داشتند. مرحله دوم اقساط، که تا روز افتتاحیه در 6 آوریل به طور کامل عملیاتی می شود، دارای چندین صفحه نمایش جدید از جمله تابلوی امتیازات جدید مرکز میدان خواهد بود که تعداد کل پیکسل ها را افزایش می دهد. سیتی فیلد به 40 میلیون علاوه بر تابلوی امتیازات میدان مرکزی، طرفداران متس نیز خواهند دید بهبود نمایش در تمام گوشه های ورزشگاه، از جمله تابلوهای بیرونی، تابلوهای منوی امتیازات دیجیتال و موارد دیگر.
«فناوری نوآورانه سامسونگ در سیتی فیلد استاندارد انتظارات هواداران هنگام ورود به بهترین استادیوم های کشور را افزایش می دهد. دیوید فلپس، معاون مدیریت محصول، بخش نمایشگر، سامسونگ الکترونیک آمریکا، گفت: طی یک دوره دو ساله، ما یک محیط علامت گذاری ثابت را به یک تجربه تمام دیجیتال تبدیل کردیم. در حین کار با Mets، ما توانستهایم با ارائه تجربیات خلاقانهتر و منحصربهفرد برای طرفداران آن، مرزهای ممکن را افزایش دهیم.»
جدید تکنولوژی LED همچنین فرصت هایی را برای تبلیغات DOOH (دیجیتال خارج از خانه) با تبدیل نمایشگرهای ثابت به یک بوم خالی خلاقیت فراهم می کند. تابلوی امتیازی تقریباً پیکربندی های نامحدودی را برای تبلیغ کنندگان ارائه می دهد تا از رقبا متمایز شوند و تجربیات بصری کاملاً جدیدی را به طرفداران ارائه دهند. با توانایی پذیرش انواع مختلف محتوا، نمایشگر پویا با ارائه راه حل مقرون به صرفه برای تبلیغات در اختیار صاحبان مشاغل به تقویت اقتصاد محلی کمک می کند. سیتی فیلد. قسمت پشتی اسکوربورد دو طرفه به قدری بلند است که از بزرگراه قابل مشاهده است و فرصتی دیگر برای افزایش حامی مالی و درآمد تبلیغاتی و همچنین اطلاع رسانی و هیجان هوادارانی که منتظر ورود به استادیوم برای پیوستن به این اقدام هستند، فراهم می کند.
سرگرمی همهجانبه برای هر طرفدار
سیتی فیلد برد اصلی LED ویدئویی به طور قابل ملاحظهای بزرگترین تابلوی امتیاز در تمام پارکهای حرفهای و بیش از سه برابر بزرگتر از آن است جدول امتیازات قبلی سیتی فیلد در مرکز میدان. صفحه نمایش ویدیویی با کیفیت بالا با وسعت 17400 فوت مربع این اطمینان را ایجاد می کند که مهم نیست که طرفداران در کجای استادیوم هستند، بازی را در داخل یا خارج از زمین از دست نخواهند داد. از جمله صفحه نمایش پیشرفته جدید در پشت، تابلوی امتیازات مرکز میدان دارای بیش از 24000 فوت مربع تابلوهای LED و بیش از 13 میلیون پیکسل است، همراه با صفحه نمایش پیکسلی با وضوح بالا و 10 میلی متر برای بهبود تجربه هواداران در ورزشگاه. تیمهای حاضر در غرفهها و طرفداران حاضر در جایگاهها میتوانند به طور یکسان پخشهای فوری 4K، اکشن بازی از نزدیک، آمار بازی، بهروزرسانیهای تعاملی و موارد دیگر را تماشا کنند.
مارک بروبیکر، مدیر ارشد فناوری نیویورک متس، گفت: «بهروزرسانیهای فناوری پیشرفته سامسونگ در سیتی فیلد بر هدف ما برای ارائه بهترین تجربهها برای طرفدارانمان تأکید میکند. “کیفیت این پیشرفتها نه تنها بازدیدهای فراگیرتر و به یاد ماندنیتری را برای طرفداران ما فراهم میکند، بلکه سیتی فیلد را به عنوان پیشگام در این صنعت قرار میدهد.”
تحول دیجیتالی پارک توپ نمادین نشان می دهد که چگونه تکنولوژی صفحه نمایش امروزی می تواند یکپارچه ادغام در استادیوم ها و پیشنهادات تعاملی منحصر به فرد را برای طرفداران معرفی کنید. ارتقای فناوری سامسونگ به سیتی فیلد که برای آینده ساخته شده است، یک محیط تعاملی را برای همه نسلهای طرفداران بیسبال که به پارک توپ سفر میکنند، ایجاد میکند.