هدف سامسونگ این است که Galaxy Experience را تا حد امکان برای افراد بیشتری باز و در دسترس قرار دهد. در آگوست 2022، اولین تجربیات زنده خود را در شهر نیویورک و لندن معرفی کردیم. امسال، سامسونگ با معرفی پنج Galaxy Experience Space و 24 فروشگاه یا پاپ آپ سامسونگ در سطح جهانی، به اجرای این فلسفه ادامه می دهد.1
Galaxy Experience Space در فروشگاه های پاپ آپ:
مکان های Galaxy Experience Space:
- دوسلدورف: Westfield Centro
- هلسینکی: کامپی مال
- Milano: Il Centro
- سائوپائولو: مرکز خرید الدورادو
استفانی چوی، EVP و رئیس بخش بازاریابی کسب و کار تجربه موبایل در سامسونگ الکترونیکس، گفت: «معرفی نوآوری چیزی بیش از قرار دادن دستگاه دیگری در دست مشتریان است. “این در مورد ارائه یک پورتال باز به آنها برای ورود به تجربیات جدید، ارتباطات روزمره و قدرت ایجاد احساسات خود به روش های جدید است. به همین دلیل است که ما برای گسترش فضای Galaxy Experience هیجانزده هستیم – برای ارائه نگاهی حضوری و همه جانبه به تمام فناوریهای سامسونگ و رویکرد ما به نوآوری هدفمند، برای افراد بیشتری در سراسر جهان.
1 دوره و زمان عملیات ممکن است بسته به مکان متفاوت باشد.
حماسه را در فضای تجربه کهکشان سان فرانسیسکو به اشتراک بگذارید
ارائه فضای تجربه کهکشان برای افراد بیشتری در سراسر جهان
The Marquee Galaxy Experience Space در خیابان پاول 111 در سانفرانسیسکو واقع شده است. مصرف کنندگان می توانند از فضا بازدید کنند و در نمایشگاه های مفهومی تعاملی هیجان انگیز شرکت کنند. هر کانسپت تجربه منحصر به فردی را ارائه می دهد، چه پشت لنز جدیدترین سیستم دوربین گلکسی قرار بگیرد، چه پتانسیل اکوسیستم متصل گلکسی را آزمایش کند یا در مورد تلاش های سامسونگ برای آینده ای پایدار یاد بگیرد.
نمایشگاههای تعاملی جدید در ۲۹ مکان به طرفداران کمک میکند جدیدترین نوآوریهای Samsung Galaxy را کشف کنند و جدیدترین محصولات را بهطور مستقیم تجربه کنند.
- سانفرانسیسکو: 1 تا 25 فوریه در خیابان پاول 111
- لندن: 1 فوریه – 12 مارس در شهر وستفیلد سفید
- پاریس: 1 فوریه – 1 مارس در Westfield Les 4 Temps
- سنگاپور: 2 تا 25 فوریه در ساعت باغهای کنار خلیج، چمن غربی
- دبی: 2 تا 28 فوریه در دبی مال
Samsung Electronics امروز اعلام کرد که 29 فضای تعاملی Galaxy Experience در سراسر جهان را در مکان هایی مانند سانفرانسیسکو، لندن، پاریس، سنگاپور و دبی پس از رویداد Galaxy Unpacked در 1 فوریه افتتاح می کند. این مکان ها به بازدیدکنندگان و طرفداران این امکان را می دهد که دستگاه ها و نوآوری های تازه رونمایی شده را ببینند و با آنها ارتباط برقرار کنند.
بازدید کنید اتاق خبر سامسونگ یا Samsungmobilepress.com برای بهروزرسانیهای Galaxy Unpacked 2023.
- بنگلور: خانه اپرای سامسونگ
- بانکوک: جهان مرکزی
- بروکسل: داکس مال
- دالاس: استونبریار مال
- هیوستون: گالری
- کوالالامپور: غرفه
- LA: Americana At Brand
- لندن: سامسونگ KX، خیابان آکسفورد و وستفیلد استراتفورد
- مانیل: SM Megamall
- مکزیکو سیتی: Perisur
- نیویورک: میدان روزولت
- پالو آلتو: مرکز خرید استانفورد
- شانگهای: مرکز تجربه شانگهای سامسونگ
- سنگاپور: Vivo City
- تایپه: نسیم نانشان
- توکیو: گلکسی هاراجوکو
- تورنتو: مرکز خرید یورکدیل و مرکز ایتون تورنتو
Galaxy Experience Space در فروشگاه های سامسونگ:
هنگام ورود به این فضا، بازدیدکنندگان به چشمانداز «پایداری روزمره» سامسونگ قدم میگذارند و نگاهی اجمالی به نحوه استفاده از فناوریهای Galaxy رویههای آگاهانه از محیطزیست خواهند داشت. در میان دیگر نمایشگاه های غوطه ور، فرصتی برای کشف ویژگی های جدید و هیجان انگیز دوربین است – همه از روی صندلی کارگردانی سینما. میهمانان می توانند با نمایشگرهایی مانند مجموعه فیلم آشنا شوند و تنظیمات دوربین را مشاهده کرده و از آن لذت ببرند تا محتوای قابل اشتراک گذاری خود را ایجاد کنند.