سامسونگ الکترونیکس امروز از افتتاح یک فروشگاه آنلاین جدید برای مشتریان B2B خود در آلمان خبر داد. فروشگاه جدید برای گسترش به 30 کشور در سراسر جهان اضافه خواهد شد.
1 بر اساس تحقیقات داخلی
دانیل کانگ، معاون اجرایی و رئیس مرکز D2C در Samsung Electronics گفت: «عناصر کلیدی برای گسترش چشمگیر فروشگاههای آنلاین B2B، دسترسی باز، فرآیند خرید ساده، و انواع روشهای پرداخت تخصصی برای SMBها است. همانطور که ما پتانسیل رشد در تجارت آنلاین B2B در سطح جهانی را می بینیم، سامسونگ به گسترش و توسعه خدمات برای ارائه مزایای عملی و پشتیبانی برای مشتریان SMB خود ادامه خواهد داد.
فروشگاه اینترنتی B2B سامسونگ خدماتی در Samsung.com است که محصولات و راه حل ها و همچنین مزایای خرید را ارائه می دهد – همه به مشاغل کوچک و متوسط (SMB) اختصاص داده شده است.
گسترش فروشگاه آنلاین به شرکت های کوچک و متوسط بیشتر از همیشه امکان خرید و دریافت مزایای متناسب با نیازهای خود را می دهد.
فروشگاه اینترنتی سامسونگ B2B گزینه های پرداخت مختلفی مانند پرداخت اقساطی و پرداخت فاکتور را برای مشاغل می پذیرد. علاوه بر این، مشتریان می توانند از تبلیغات منحصر به فرد شرکتی، تخفیف در کل مبلغ خرید و پشتیبانی فنی بهره مند شوند. علاوه بر این، مشتریان میتوانند از مجموعه محصولات متنوعی از Samsung Electronics، از تلویزیون، مانیتور، تهویه مطبوع و یخچال گرفته تا محصولات موبایلی مانند لپتاپ، تبلت و تلفن همراه، خرید کنند.
در مقایسه با سال گذشته، میانگین تعداد اعضای تازه ثبت نام شده در سراسر جهان 100٪ افزایش یافته است و فروش در فروشگاه های آنلاین B2B تا فوریه امسال دو برابر شده است.1 بر اساس این دستاوردها، Samsung Electronics قصد دارد ردپای خرده فروشی آنلاین B2B خود را بیشتر افزایش دهد تا مزایا و خدماتی را که به طور خاص برای SMB ها هدف قرار می گیرند، به حداکثر برساند.
Samsung Electronics برای اولین بار فروشگاه آنلاین B2B خود را در اکتبر 2021 در استرالیا، فرانسه، ترکیه، بریتانیا و ایالات متحده راه اندازی کرد از آن زمان، این سرویس به طور گسترده در سراسر اروپا، آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه با پوشش چشمگیر 30 کشور در کمتر از یک سال و نیم.