Hyeongnam Kim، معاون اجرایی و رئیس مرکز جهانی CS در Samsung Electronics گفت: «ما دائماً تلاش کردهایم تا خدمات راحت را به مشتریان خود ارائه دهیم و شیوههای مدیریت پایدار خود را در حوزه خدمات مشتری تقویت کنیم. ما در سامسونگ به ایجاد آینده ای پایدارتر که زندگی بهتری را برای همه با ارائه راه حل های خلاقانه آگاهانه محیط زیست در همه حوزه های تجاری خود فراهم می کند، متعهد هستیم. با تمرکز بر مدیریت پایدار، کاهش کربن، گردش منابع و احیای اکوسیستم را در خط مقدم کاری قرار می دهیم که به عنوان یک شرکت پیشرو جهانی برای حفاظت از محیط زیست انجام می دهیم.
سامسونگ الکترونیکس امروز سیستم خدمات مشتری جهانی یکپارچه خود را به عنوان بخشی از تعهد مستمر خود به توسعه شیوه های پایدار معرفی کرد. هدف این سیستم انتقال از اسناد کاغذی است که قبلاً در رابطه با تعمیر محصول به مشتریان ارائه شده است، مانند سوابق خدمات و رسیدها، به اسناد الکترونیکی ارسال شده از طریق پیام یا ایمیل.
1 این محاسبه بر اساس مقدار آب مورد نیاز برای تولید یک ورق کاغذ در اندازه A4 است که توسط اعلامیه محصولات زیست محیطی کره منتشر شده است.
2 این محاسبه بر اساس انتشار کربن تولید شده برای تولید یک ورق کاغذ در اندازه A4 است که توسط اعلامیه محصول زیست محیطی کره منتشر شده است.
3 یک درخت کاج 30 ساله می تواند تقریبا. 8.6 کیلوگرم دی اکسید کربن (CO2) در سال. (انستیتو تحقیقات جنگل کره، جولای 2019)
بیش از 11000 مرکز خدمات در 180 کشور جهان که توسط 40 شرکت تابعه سامسونگ الکترونیکس در سراسر جهان اداره می شوند، ابتدا این سیستم را به کار خواهند گرفت. علاوه بر این، سامسونگ قصد دارد در آینده آن را با جایگزینی اسناد اداری دفتر مرکز خدمات خود با اسناد الکترونیکی برای حداکثر تأثیرگذاری، افزایش دهد.
از طریق این کمپین، سامسونگ انتظار دارد که حدود 6 میلیون لیتر آب،1 هر سال ذخیره خواهد شد. علاوه بر این، نزدیک به 526 تن انتشار کربن2 کاهش می یابد، که می تواند به میزان کربن جذب شده توسط 61000 درخت کاج 30 ساله در یک سال تبدیل شود.3
بیش از 11000 مرکز خدمات در 180 کشور جهان قرار است به سفری جسورانه بپیوندند تا از طریق یک سیستم یکپارچه جهانی جدید، جایگزینی سازگار با محیط زیست برای اسناد کاغذی به مشتریان ارائه دهند.
برای تسهیل تغییر جهانی به سمت اسناد بدون کاغذ، سامسونگ سیستم خدمات جهانی خود، شبکه شرکای خدمات جهانی (GSPN) را ارتقا داده است، که به مشتریان اجازه میدهد اسناد الکترونیکی در مورد هر جنبه از خدماتی که دریافت میکنند از طریق رابطی که توسط انواع مختلف پشتیبانی میشود، ارسال شود. خدمات ارتباطات دیجیتال در سراسر جهان از طریق این تغییر قابل توجه، مشتریان سامسونگ به اطلاعات مربوط به خدمات خود دسترسی راحت خواهند داشت و همزمان بخشی از ابتکار عمل برای محافظت از محیط زیست خواهند بود.