کار من در طول زمان تکامل یافته است. در گذشته بیشتر در بخش اخبار یا اخبار فوری کار می کردم. من آن را رها نکردهام: اخیراً روی همهگیری کووید-19 در بریتانیا کار کردم، اما بیشتر و بیشتر بر عکاسی منظره تمرکز میکنم. در حال حاضر، من به رابطه بین طبیعت و حافظه علاقه مند هستم، بنابراین گفتگو پیرامون رابطه بین عناصری در منظره است که جرقه یک خاطره را می زند و چیزی به طور عینی جالب در خود منظره.
س: به غیر از دو عکس ذکر شده در بالا، آیا قطعه پیشنهادی دیگری برای کاربران The Frame دارید؟
س: تنظیمات یا مکان مورد علاقه شما برای عکس گرفتن چیست؟
این عکس در اواخر سال 1999 به سفارش مقاله ای با عنوان جشن های زمین گرفته شده است – در ژانویه 2000 به عنوان داستان آغازین هزاره جدید منتشر شد. به دلیل غباری که در اثر رعد و برق آب در آبشار ایجاد شده بود، نور صبح برای مدت زمان زیادی ملایم ماند، که به من فرصت کافی برای ایجاد چندین نوردهی از نقاط مختلف را داد. همچنین، خرید فیلمهای پولاروید متناسب با دوربین من در آن زمان آسان بود تا قبل از انجام نوردهی واقعی، در آزمایشها به من کمک کنند.
نور پس زمینه و افزایش دامنه دینامیکی همیشه یک مزیت برای نمایشگرهای دیجیتال است، اما عیب آن اغلب کاهش اندازه تصویر است. مخلوط کردن این دو مشکل است. هر چیزی که در یک نمایشگاه دارای نور پس زمینه باشد، همیشه بیش از یک چاپ ژلاتین نقره ای برجسته خواهد بود.
در حال حاضر روی کتابی درباره درختان کار می کنم. 25 سال پیش کتابی منتشر کردم به نام زمان درختان (1999)، و من اکنون در حال بررسی مجدد موضوع هستم تا برای کتاب جدیدی در سال 2023 آماده کنم.
س: آیا می توانید به طور مشخص به ما بگویید که چگونه پیشرفت در فناوری و ظهور هنر و پلتفرم های دیجیتال باعث تغییر یا شکل دادن به حرفه شما شده است؟