Odyssey OLED G8 برای بحث با تیم هنری فوقالعاده مفید بود و به ما اجازه داد رنگها و عبارات را با جزئیات بیشتری مورد بحث قرار دهیم.
– هوانگ جونها، سرب سیاه چال، «سطح انفرادی: ARISE»
در دنیای تولید بازی، تبدیل یک داستان پرطرفدار به یک تجربه تعاملی و فراگیر، هم یک چالش و هم یک هنر است. سطح بندی انفرادی: ARISE،1 اولین اقتباس بازی از مجموعه بازی Solo Leveling – که میلیون ها نفر را با بیش از 14.3 میلیارد بازدید در سراسر جهان مجذوب خود کرده است – نمونه بارز این تحول است. از آنجایی که صنعت بازی مرزهای داستان سرایی بصری را جابجا می کند، فناوری پشت صفحه نمایش نقش مهمی در زنده کردن این جهان های پویا ایفا می کند.
برای بررسی این ترکیب خلاقیت و فناوری، Samsung Newsroom با توسعه دهندگان Solo Leveling:ARISE صحبت کرد. آنها بینشهایی در مورد اینکه چگونه اکشنهای شدید وبتون و تصاویر شیک را در بازی به تصویر کشیدهاند، و اینکه Odyssey OLED G8 چگونه در این فرآیند مؤثر بوده است، به اشتراک گذاشتند.
نتماربل که در سال 2000 تأسیس شد، به یک پیشرو در صنعت بازی کره تبدیل شده است که با استراتژی های نوآورانه و مشارکت قوی با استودیوهای شخص ثالث تقویت شده است. از سال 2012، این شرکت با عناوین محبوبی مانند Modoo Marble، Seven Knights و Solo Leveling: ARISE، جای خود را در بازیهای موبایلی نشان داده است. نتماربل با تکیه بر موفقیت خود در خانه، اکنون در حال گسترش دامنه جهانی خود است و تجربیات بازی جذابی را به بازیکنان در سراسر جهان ارائه می دهد.
“[With the Odyssey OLED G8,] میتوانستم انیمیشنهای حمله را واضحتر ببینم، که به من کمک کرد تا با دقت بیشتری طفره بروم. همچنین متوجه افکتها و جزئیات پسزمینهای شدم که قبلاً از دست داده بودم.»
Kim JaeSeong، بخش تعادل مبارزه، “Solo Leveling: ARISE”
س. نقش شما در توسعه Solo Leveling: ARISE چیست؟
جونا: من مسئول ایجاد سیاه چال ها و هیولاها در Solo Leveling: ARISE هستم. این شامل طراحی محیطهایی است که در آن نبردها در آن رخ میدهد و توسعه برخورد هیولاها و بازیکنان. اساساً، من متا بازی را ایجاد میکنم تا مطمئن شوم که بازیکنان تجربهی مبارزاتی جذاب و جذابی دارند.
* META: مخفف «موثرترین تاکتیکهای موجود» که نشاندهنده استراتژیها یا رویکردهای بهینه مورد استفاده بازیکنان در یک بازی است.
جائه سونگ: من مسئول تعادل رزمی هستم. نقش من این است که به بازیکنان این امکان را بدهم تا با ترکیب عناصر مختلف مانند سلاحها، مهارتها، شکارچیها و سایهها، سبکهای مبارزه خود را بسازند. بازیکنان از کنترلها و اقدامات وابسته به ترکیب، و همچنین انواع علاقهمندان و دبافهایی که به شخصیتها و دشمنان اعطا میکنند، لذت خواهند برد، که حملات آنها را برای پاکسازی سیاهچالها و باسهای حیلهگر افزایش میدهد.
س. آیا می توانید یک نمای کلی از Solo Leveling: ARISE به ما ارائه دهید؟ تمرکز اصلی شما در توسعه بازی چه بود؟
جونا: Solo Leveling:ARISE یک بازی RPG اکشن بر اساس تسطیح انفرادی، وبتون محبوب. ما سعی کردیم به کار اصلی وفادار بمانیم و در عین حال از تخصص خود برای افزایش تجربه با صحنههای اکشن با کیفیت بالا و صحنههای برش سینمایی استفاده کنیم و بازیکنان را به گونهای غرق کنیم که فقط یک بازی میتواند.
جائه سونگ: با توجه به محبوبیت اثر اصلی، هدف ما این بود که به طور صادقانه سبک مبارزه منحصر به فرد هر شخصیت را همانطور که در وبتون نشان داده شده است، ثبت کنیم. در بازی به بازیکنان اجازه میدهیم تا مهارتها و سلاحهای مختلفی را تجربه کنند. علاوه بر این، ما میخواستیم چیز خاصی ارائه دهیم، بنابراین محتوای جدید و اصلی و داستانهای پشت صحنه را که در وبتون نبودند اضافه کردیم. این یک بعد تازه به بازی اضافه می کند و تجربه کلی را بهبود می بخشد.
جونا: برای Solo Leveling: ARISE، ما نبردی سریع و آزادی برای دنبال کردن انواع سبکهای مبارزه میخواستیم. هدف این بود که از رویکرد یکاندازه برای همه اجتناب شود و بازیکنان بتوانند استراتژیهای خود را بر اساس رئیس یا چالشی که با آن روبرو هستند تطبیق دهند.
جائه سونگ: تمرکز ما بر روی ایجاد تعادل بین شخصیتها، هیولاها و سیاه چالها بود تا تجربیات جنگی متنوعی را ارائه دهیم. برای هر شخصیت، مهارتها و ترکیبهای ترکیبی خاصی را علاوه بر تواناییهای منحصربهفرد آنها از سری اصلی اضافه کردیم. چالش حفظ تعادل با تغییر دامنه حملات، میزان آسیب و سرعت برای جذابتر کردن مبارزه، بهویژه زمانی که به صورت تیمی بازی میکنید، بود.
به عنوان یک توسعه دهنده بازی، به نظر شما مهمترین عناصر محیط بازی برای بازیکنان چیست؟ آیا Odyssey OLED G8 به اندازه کافی در طول توسعه و تست بازی ارائه شد؟
جائه سونگ: در بازی اکشن RPG Solo Leveling: ARISE، بازیکنان به شدت به اطلاعات بصری مانند حرکات شخصیت ها و محیط های دقیق در طول مبارزه متکی هستند. بنابراین، داشتن نمایشگری که بتواند این اطلاعات را به وضوح ارائه کند بسیار مهم است. به ویژه یک مانیتور بزرگ، دید حرکات شخصیت ها را افزایش می دهد و میدان دید وسیع تری را فراهم می کند و به شما کمک می کند تا در طول نبردهای شدید همه جزئیات را بگیرید.
صفحه نمایش عریض و رزولوشن بالای Odyssey OLED G8 باعث شده است که حتی کوچکترین جزئیات بازی را به راحتی ثبت کنید. این به گیمرها نیز کمک می کند بهتر بازی کنند. برای مثال، میتوانستم انیمیشنهای حمله را واضحتر ببینم، که به من کمک کرد تا با دقت بیشتری طفره بروم. همچنین متوجه افکتها و جزئیات پسزمینهای شدم که قبلاً از دست داده بودم.
جونا: مانیتور برجسته ای مانند Odyssey OLED G8 که کنتراست عالی و رنگ های زنده دارد واقعا می تواند بازی را به نمایش بگذارد.'سبک هنری منحصر به فرد، چه در حال کاوش در دروازه ها یا احضار سایه ها باشید. Odyssey OLED G8 ارزش خود را در روند توسعه بازی ثابت کرد. OLED 4K'تصاویر واضح و طیف گسترده رنگی برای بحث با تیم هنری در مورد جلوههای کاراکتر فوقالعاده مفید بودند و به ما اجازه میدادند رنگها و عبارات را با جزئیات بیشتری مورد بحث قرار دهیم.
س. چه جنبه های دیگری برای RPG های مبتنی بر اکشن مهم است؟
جائه سونگ: نرخ تازه سازی بالا برای یک گیم پلی روان کلیدی است. این تضمین می کند که تغییرات صفحه نمایش یکپارچه، بدون پارگی یا لکنت است، که فشار چشم را کاهش می دهد و تجربه بازی روان تر و لذت بخشی را ایجاد می کند.
جونا: برای تجربه کامل انیمیشن های مبارزات و شخصیت های شدید در Solo Leveling:ARISE، به یک مانیتور با زمان پاسخ سریع و وضوح بالا نیاز دارید. نرخ تازه سازی بالای Odyssey OLED G8 باعث شده است که نبرد در Solo Leveling: ARISE یکپارچه و روان باشد.
س. چه ویژگی های Odyssey OLED G8 را به بازیکنان Solo Leveling:ARISE توصیه می کنید؟
جونا: Odyssey OLED G8 چیزهای زیادی برای خود دارد، اما چیزی که واقعاً برای من برجسته بود ویژگی OLED Glare free بود. سایر مانیتورهایی که از فیلمهای ضد انعکاس استفاده میکنند معمولاً رنگهای کدر میشوند. از سوی دیگر، این مانیتور در عین حال که تصویر را زنده و شفاف نگه می دارد، تابش خیره کننده را کاهش می دهد.
همچنین، ویژگی Dynamic Black Equalizer واقعاً به سیاه چالهای تاریک کمک میکند و جزئیات پنهان را آسانتر میکند و تجربه کلی بازی را بهبود میبخشد. من به شدت به بازیکنان توصیه می کنم از این ویژگی برای ارتقاء تجربه بازی خود استفاده کنند و از هر جزئیات لذت ببرند.
* OLED Glare-free: فناوری تایید شده با UL که تابش نور ناشی از منابع نور خارجی را کاهش می دهد و صفحه نمایشی را ارائه می دهد که 54٪ کمتر از فیلم ضد انعکاس معمولی براق است.2
* اکولایزر سیاه پویا: قابلیتی که روشنایی صحنه های بازی را تجزیه و تحلیل می کند و وضوح، اشباع و جزئیات سیاه را به طور خودکار تنظیم می کند، در حالی که دید در مناطق تاریک را بهبود می بخشد و سطوح سیاه را با جزئیات بیشتر امکان پذیر می کند.
جائه سونگ: یکی از ویژگیهایی که فکر میکنم بازیکنان فوقالعاده مفید خواهند بود، نوار بازی است. با انتخاب ژانری که بازی می کنید، نوار بازی به طور خودکار کیفیت تصویر و صدا را برای آن سبک خاص بهینه می کند. با توجه به ژانر انتخاب شده، روشنایی صفحه نمایش برای دید بهتر تنظیم می شود و صدای غنی تری ارائه می دهد که واقعاً شما را به عمق بازی می کشاند.
س. نظر نهایی برای بازیکنانی که از Solo Leveling: ARISE لذت می برند، دارید؟
جونا: امیدوارم با یک نمایشگر بازی که از نرخ تازه سازی و وضوح بالایی پشتیبانی می کند، به طور کامل در هنر و نبرد شگفت انگیز Solo Leveling: ARISE غوطه ور شوید. Odyssey OLED G8 با نمایشگر 4K 240 هرتزی و زمان پاسخگویی سریع، انتخابی عالی برای این بازی است.3
جائه سونگ: ویژگی های بازی Odyssey OLED G8 آن را به گزینه ای عالی برای گیم پلی روان و همه جانبه تبدیل کرده است. توصیه من این است که در Solo Leveling:ARISE استراتژی ها و سبک های مبارزه ای مختلف را آزمایش کنید تا سبک بازی خود را پیدا کنید و واقعاً از این تجربه نهایت استفاده را ببرید.
1 ⓒ DUBU (REDICE STUDIO)، Chugong, h-goon 2018 / D&C MEDIA ⓒ Netmarble Corp. & Netmarble Neo Inc. کلیه حقوق محفوظ است.
2 بر اساس نتایج تست داخلی
3 نرخ تجدید ممکن است بر اساس عملکرد منبع ورودی متفاوت باشد.