مجموعه Bespoke Home 2022 علاوه بر ارائه محصولات کاملاً جدید و عملکردهای ارتقا یافته به کاربران، طیف گسترده ای از گزینه های رنگ و طرح را نیز ارائه می دهد، بنابراین کاربران می توانند راه های جدید و متفاوتی برای بیان سلیقه های در حال تکامل خود داشته باشند و همچنین گزینه های بیشتری برای آنها داشته باشند. دکوراسیون منزل.
پدید آوردن فضاهای سفارشی شده از طریق یک صف بندی متنوع
نوآوری ها در مرحله توسعه محصول به ما کمک می کند تا ضایعات را کاهش دهیم و به افزایش مستمر نرخ بازیافت زباله خود دست یابیم. کاهش کتابچههای راهنمای کاغذی و استفاده از بستهبندیهای سازگار با محیط زیست در مرحله تحویل به کاربران اجازه میدهد تا مواد بازیافتی خود را تغییر دهند. در مرحله استفاده از محصول، فناوریهای صرفهجویی در مصرف انرژی مانند کمپرسور دیجیتال اینورتر برای یخچالها و فناوری EcoBubble برای ماشینهای لباسشویی مصرف انرژی را تا ۶۷ درصد کاهش میدهند.1 و 53 درصد2 به ترتیب. سرویس توسعه یافته SmartThings Energy ما همچنین به کاربران کمک می کند از استفاده بیشتر از محصول آگاهانه از محیط زیست لذت ببرند.
در نهایت، ما در سامسونگ امیدواریم به کاربران در همه جا قدرت دهیم تا بتوانند کمتر بر روی کارهای روزمره خانه تمرکز کنند و بیشتر بر زندگی کاملتر هر لحظه تمرکز کنند.
علاوه بر این، ما در حال معرفی یک ردیف جدید از لوازم آشپزخانه به خانواده سفارشی، Infinite Line، برای تجربه لوازم خانگی ممتازی هستیم که ارزش بیزمانی را ارائه میکنند و میتوانند با روشی که شخصاً در آشپزخانه خود کار میکنید مطابقت داشته باشند.
تحولات سال 2021 منجر به تکامل چشم انداز خانه سفارشی ما برای سال 2022 شده است که می توان آن را در سه عنصر کلیدی خلاصه کرد: گسترش فضا، گسترش تجربه و گسترش زمان. این سه ایده متحول کننده هسته اصلی تجربه خانه سفارشی 2022 هستند، ایده ای که به شما کمک می کند از زندگی خانگی خود لذت ببرید به گونه ای که فراتر از تجربیات معمولی لوازم خانگی است.
تجارب محصول پایدار و فعالیت های اکو-آگاهانه
علاوه بر این، ما با هیجان اعلام می کنیم که ضمانت های تمدید شده را در بازارهای اصلی ارائه می دهیم3 برای اجزای اصلی دستگاه. ما می دانیم که هر چه یک محصول عمر طولانی تری داشته باشد، کمتر نیاز به تعویض دارد، بنابراین قصد داریم به توسعه لوازمی ادامه دهیم که به همان اندازه زیبا و زیبا هستند، قابل اعتماد و بادوام هستند تا پایداری را به بخشی کلیدی از تجربه کاربر سفارشی روزمره تبدیل کنیم. . فراتر از سال 2022، سامسونگ به تلاش برای دستیابی به چشم انداز و اهداف پایداری خود ادامه خواهد داد.
اتصال در هسته هر نوآوری
با معرفی مفهوم Bespoke در سال 2019، کسب و کار لوازم دیجیتال سامسونگ عصر کاملا جدیدی از لوازم خانگی سفارشی شده را آغاز کرد که فراتر از پارادایم های معمولی است که قبلاً در صنعت غالب بود. به جای تمرکز صرف بر روی فناوری و عملکرد، فلسفه سفارشی نیازها، سلیقه ها و سبک زندگی مشتریان را نیز در محصول گنجانده است. – سوق دادن این صنعت به سطح بعدی. به دنبال پاسخهای مثبتی که پس از رویداد افتتاحیه خانه سفارشی در سال گذشته دریافت کردیم، امسال بر میراث طراحی خود بیشتر میافزاییم و از طریق محصولات لوازم خانگیمان ارزش بیشتری برای مصرفکنندگان به ارمغان میآوریم.
نوع تجربیاتی که مصرف کنندگان از لوازم خانگی خود انتظار دارند در طول زمان تغییر کرده است. دومین جنبه از چشم انداز سفارشی خانه 2022 ما، یعنی Expansion of Experience، نه تنها به گسترش قابلیت های محصولات Bespoke 2022 اشاره دارد، بلکه به نوع تجربه های خانگی راحت، هوشمند و متصل کاربران می تواند به لطف معرفی SmartThings Home Life.
در سامسونگ، ما لوازم خانگی را نه تنها بخشهای حیاتی خانهمان، بلکه از زندگی و روال روزانهمان میدانیم. به عنوان یک برند جهانی لوازم خانگی، سامسونگ به توسعه محصولات، خدمات و نوآوریهای خود ادامه میدهد تا طرحها و عملکردهای قابل تنظیم، گسترش امکانات در زندگی کاربران و مهمتر از همه، تجربه محصول پایدار را از ابتدا تا انتها به کاربران ارائه دهد.
1 مصرف انرژی الکتریکی یخچال فریزر سامسونگ (نوع فریزر پایین) از سال 2000 (اولین زمان راه اندازی یخچال فریزر پایین در اروپا) تا سال 2020 حدود 67 درصد کاهش یافته است. مدل های مقایسه شده برای محاسبه مصرف انرژی الکتریکی در هر ظرفیت لیتر خالص (بر اساس برچسب انرژی اتحادیه اروپا) SL39SP3/XEU در سال 2000 و RB37R5**R** در سال 2020 فروخته شد.
2 مصرف انرژی الکتریکی ماشین لباسشویی سامسونگ (نوع درام) از سال 2011 (اعمال شده توسط مقررات انرژی تجدیدنظر شده جدید در اروپا) تا سال 2020 حدود 53٪ کاهش یافته است. مدل های مقایسه شده برای محاسبه مصرف انرژی الکتریکی (بر اساس EEI) از گزارش انرژی اتحادیه اروپا) WF0704L7W در سال 2011 و WW12R640U0M در سال 2020 فروخته شد.
3 کمپرسور دیجیتال اینورتر در یخچال های فروخته شده در اروپا و موتور دیجیتال اینورتر در ماشین لباسشویی های فروخته شده در اروپا و ساخت ایالات متحده
[ad_2]
منبع
همانطور که ما امکانات این تجربیات را گسترش میدهیم، دید گسترش فضایی ما شاهد عرضه لوازم سفارشی در بیش از 20 دسته محصول در سراسر خانه خواهد بود. هدف از این کار ارائه راهحلهای خانگی انعطافپذیرتر و راحتتر است که بتواند نیازهای متغیر کاربران ما را در هر نقطه از خانه برآورده کند.
SmartThings Home Life از طریق شش سرویس SmartThings کلیدی برای مدیریت روزانه خانه: آشپزی، انرژی، مراقبت از لباس، مراقبت از حیوانات خانگی، مراقبت از هوا و مراقبت در خانه، کنترل متمرکزی را بر روی لوازم سفارشی ارائه میکند. مصرف کنندگان می توانند بر اساس علاقه و علایق خود در دستگاه های مختلف سامسونگ خود از جمله گوشی های هوشمند، تبلت ها و یخچال های Family Hub از این سرویس استفاده کنند.
SmartThings Home Life برای به حداکثر رساندن هم افزایی بین لوازم خانگی هنگام انجام کارهای روزمره طراحی شده است و تاریخ راه اندازی این سرویس یکپارچه قرار است در رویداد Bespoke Home 2022 رونمایی شود.
در نهایت، گسترش زمان بخشی از چشم انداز ما است که به “پایداری روزمره” مربوط می شود که سامسونگ در CES 2022 معرفی کرد. ما تلاش می کنیم تا پایداری را در قلب هر کاری که انجام می دهیم قرار دهیم و پایداری و نوآوری سازگار با محیط زیست را در هر کاری ایجاد کنیم. جنبه چرخه عمر محصول – از تولید و تحویل گرفته تا استفاده و دفع محصول – بنابراین مصرف کنندگان ما می توانند از طریق تجربیات خود با محصولات سفارشی، زندگی روزمره پایدارتری داشته باشند.
با مجموعهای که قرار است در Bespoke Home 2022 معرفی شود، ما گام بعدی را به سوی تحقق چشمانداز پایدار خود برای یک خانه سفارشی متصل برمیداریم که سبک زندگی، نیازها و اهداف هر کاربر را برآورده میکند.
در طول 2 سال گذشته، با تغییر محور اصلی زندگی به سمت خانه، مفهوم گذراندن وقت در خانه به طور قابل توجهی تغییر کرده است. بر این اساس، لوازم خانگی نیز از یک محصول صرف به همراهی واقعی در سبک زندگی و روال روزمره ما تبدیل شده اند.
Behind the Vision of Bespoke Home 2022
در خانه Bespoke 2021، ما از یک چشم انداز و مجموعه سفارشی پرده برداری کردیم که به کاربران اجازه می دهد از تجربه خانه سفارشی در کل خانه خود لذت ببرند. از آن زمان، لوازم سفارشی در 50 بازار در سرتاسر جهان در دسترس بوده و جوایز طراحی متعددی را از CES Innovation، iF Design و IDEA 2021 دریافت کردهاند. تقریباً 2 میلیون یخچال سفارشی از زمان عرضهشان در سراسر جهان فروخته شده است، در حالی که از هر سه یخچال سامسونگ، دو دستگاه از آنها به فروش رسیده است. فروخته شده در کره یک مدل سفارشی بود.
ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم چگونه میتوانید امکانات زندگی خانگی خود را با Bespoke Home امسال گسترش دهید.
بر اساس یک نظرسنجی اخیر در مورد دلیل خرید لوازم خانگی در سال 2022، بیش از 60 درصد از پاسخ دهندگان Millennial و Gen Z خاطرنشان کردند که آخرین خرید آنها از یک دستگاه اصلی به دلیل نیازهایی به غیر از جایگزینی یک محصول خراب بوده است. این رقم تنها در سه سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است، که نشان می دهد لوازم خانگی باید فراتر از عملکرد صرف عمل کنند و باید ارزش واقعی و عملی را ارائه دهند که بر اساس نیازها و تجربیات خود مصرف کنندگان در هنگام استفاده از محصول است. و بنابراین، ما اکنون در حال افزایش پیشنهاد سفارشی هستیم تا از مصرف کنندگان بیشتری دعوت کنیم تا بخشی از تجربه خانه سفارشی باشند.
اصول طراحی سفارشی برای کمک به کاربران برای ایجاد خانههای شخصیسازی شده که واقعاً سلیقه و زیباییشناسی آنها را منعکس میکند، در اولویت قرار میگیرد تا تجربههای تکاملیافته زندگی در خانه را فراهم کند.