سامسونگ مگ
Subscribe
  • اخبار محصولات سامسونگ
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سامسونگ مگ
  • اخبار محصولات سامسونگ
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سامسونگ مگ
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

[Bespoke Home Life] ① طراحی در حال تکامل از رنگ ها و فرهنگ تا سفارشی سازی کامل – اتاق خبر جهانی سامسونگ

توسط سام
جولای 16, 2023
در اخبار محصولات سامسونگ
0

اگر استفاده از رنگ ها راهی برای بیان و همذات پنداری با فرهنگ ها از طریق احساس تعلق به کاربران ارائه دهد، سطح بعدی در طرح های سفارشی بیان واقعی خود خواهد بود. به این ترتیب، سامسونگ اکنون به کاربران یک تجربه سفارشی‌سازی سفارشی واقعی را از ابتدا تا انتها ارائه می‌کند.

یخچال و فریزر اولین وسایلی بودند که در سفر سفارشی طراحی‌های لوازم خانگی را ارتقا دادند. از آن زمان، Bespoke به سایر قسمت‌های خانه گسترش یافته و شامل یک بسته کامل آشپزخانه، از جمله اجاق‌ها، ماشین ظرفشویی و اجاق‌های آشپزخانه، و همچنین وسایل نشیمن و لباس‌شویی مانند جاروبرقی، ماشین لباسشویی و خشک‌کن می‌شود.

▲ MyBespoke

این مجموعه 3 قسمتی به معرفی سفری می‌پردازد که Bespoke تا آنجا طی کرده است تا با گسترش قابلیت‌های لوازم خانگی، ارزش بیشتری ارائه دهد.

▲ خط تولید سفارشی در اتحادیه اروپا

منتظر بقیه قسمت های این مجموعه باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوازم سفارشی، به Samsung.com مراجعه کنید.

[ad_2]

منبع

▲ یخچال فریزر Jubilee سفارشی با نسخه محدود در بریتانیا

▲ توصیه هوش مصنوعی

افزودن رنگ و بافت به “کالاهای سفید”

با MyBespoke، سامسونگ به جدیدترین تکامل طراحی سفارشی دست خواهد یافت و از بیان خود از طریق گزینه های از پیش انتخاب شده به تجربه سفارشی سازی واقعاً سفارشی تغییر خواهد کرد که در آن کاربران می توانند طرح های خود را از ابتدا ایجاد کنند.

بعداً، Bespoke به لوازم آشپزخانه بیشتر و سپس بقیه خانه با لوازم زندگی گسترش یافت و گزینه های رنگ و مواد بیشتری را معرفی کرد. تیم پشت طرح‌های Bespoke تصمیم گرفت که چرخه مداوم رنگ‌های جدید برای لوازم Bespoke، پیدا کردن طرحی را که بهترین منعکس کننده سبک زندگی منحصر به فرد آنها باشد را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

در آغاز سفر طراحی Bespoke این چشم انداز بود که الهام بخش کاربران برای شخصی سازی خانه های خود با طرح هایی بود که واقعاً نشان دهنده شخصیت آنها باشد. با راه اندازی MyBespoke، سامسونگ یک گام به تحقق این چشم انداز نزدیک تر شده است. سامسونگ به نوآوری برای گسترش طراحی، تجربه و سفارشی سازی ادامه خواهد داد تا زندگی در خانه را گویاتر و لذت بخش تر کند.

سطح بعدی سفارشی سازی سفارشی

این تجربه‌های طراحی مرتبط با هنرمند و کاربر به عنوان پیش درآمدی برای تکامل بعدی طرح‌های Bespoke خواهد بود.

امسال، سامسونگ پرچم یونیون جک را به عنوان یک گزینه طراحی جدید برای یخچال‌های سفارشی در بریتانیا معرفی کرد و هفتادمین سالگرد به قدرت رسیدن ملکه الیزابت دوم را به رسمیت شناخت.

فلسفه طراحی مینیمالیستی سبک مسطح – این تئوری که خطوط ساده و تمیز و سطوح صاف برای تطبیق با دکوراسیون مدرن خانه ایده آل هستند – الهام بخش لوازم خانگی سفارشی بود. چنین طرح‌هایی می‌توانند به راحتی در هر مفهوم آشپزخانه مدرن قرار بگیرند و حس انسجام را با فضای اطراف ایجاد کنند، در حالی که نماهای قابل تنظیم در نمای بیرونی به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا خود را از طریق انواع گزینه‌های رنگی چشم‌گیر و پرداخت‌های متریال بیان کنند.

با غوطه‌ور شدن عمیق‌تر در چشم‌انداز طراحی سفارشی، سامسونگ به دنبال برجسته کردن فاکتورهای شناسایی کلیدی مشترک همه کاربران Bespoke – احساس تعلق از طریق فرهنگ بود. سامسونگ با همکاری هنرمندانی از طیف گسترده‌ای از رشته‌ها و همچنین خود کاربران سفارشی، می‌خواست فرهنگ‌های سراسر جهان را در طرح‌های پنل یخچال سفارشی منعکس کند.

به عنوان قسمت اول این مجموعه، این مقاله تصمیمات پشت نوآوری‌های طراحی را که اخلاق طراحی سفارشی را تکامل بخشید، از رنگ‌ها و فرهنگ‌ها گرفته تا سفارشی‌سازی‌های واقعی، شرح می‌دهد.

هنگامی که خط Bespoke برای اولین بار در سال 2019 معرفی شد، سامسونگ الکترونیکس قصد داشت نقشی که لوازم خانگی در یک خانه ایفا می کنند، هم از نظر ظاهر و هم از نظر عملکرد، دوباره تصور کند. تحقق این چشم انداز به معنای ایجاد خط جدیدی از لوازم است که می تواند به مصرف کنندگان اجازه دهد تا خود را با طرح های الهام بخش بیان کنند، تجارب مرتبط هوشمندانه تری در خانه ایجاد کنند و راه حل های پایداری را ارائه دهند که سیاره را بهتر می کند.

خیلی سریع مشخص شد که مفهوم طراحی Bespoke در بین کاربرانی که می‌خواستند لوازم خانگی‌شان منعکس کننده سلیقه‌های مختلف آنها باشد طنین‌انداز شد و حتی صنعت نیز مورد توجه قرار گرفت. در سال 2020، یخچال سفارشی برنده جوایز NYCxDESIGN در رده محصولات آشپزخانه شد و در نمایشگاه CES 2021 به عنوان برنده جایزه انتخاب شد تا از استفاده خلاقانه Bespoke از طراحی در ارائه راهی به کاربران برای شخصی سازی آسان لوازم خود استفاده کند. لوازم سفارشی جایزه نقره ای و افتخارات بهترین نمایش را در جوایز بین المللی تعالی طراحی (IDEA) در سال 2021 و طلا را در جایزه طراحی انجمن بین المللی (iF) در سال 2022 دریافت کردند.

در ماه مه سال گذشته، سامسونگ با همکاری طراحان، از جمله طراح داخلی بریتانیایی برنده جایزه Kelly Hoppen CBE و طراح مستقر در لندن، Yinka Ilori، مسابقات طراحی را در رسانه های اجتماعی برگزار کرد. موضوع مسابقه حول دو مورد از مهمترین علایق در آشپزخانه بود – طرح های الهام بخش و غذاهای الهام بخش. در اروپا، از طریق چالش طراحی #BespokeDesignedByYou، سامسونگ از کاربران دعوت کرد تا طرح‌های منحصربه‌فرد یخچال خود را بر اساس اینکه چگونه Bespoke خلاقیت را در خانه در آشپزخانه ایجاد می‌کند، به اشتراک بگذارند. در ایالات متحده، سامسونگ چالش #BespokeDinnerParty را راه‌اندازی کرد، که در آن کاربران برنامه‌های مهمانی شام سفارشی کامل خود را با کوکتل، گل آرایی، ظروف غذاخوری و غذا با الهام از رنگ‌های سفارشی پررنگ به اشتراک گذاشتند.

مفهوم سفارشی سازی واقعی سفارشی با مسابقات طراحی در سراسر جهان شکل گرفت. هیجان و اشتیاق ابراز شده توسط شرکت کنندگان در این مسابقات الهام بخش شروع خدمات چاپ دیجیتال به نام MyBespoke در ایالات متحده شد.

برای کاربرانی که ممکن است تصمیم گیری در مورد دکوراسیون خانه را دلهره آور بدانند، در سال 2021، سامسونگ سرویس سفارشی AI Recommendation را در کره معرفی کرد. این سرویس به کمک هوش مصنوعی طراحی لوازم خانگی را در دسترس‌تر کرد. کاربران عکس‌هایی از خانه‌ها یا طرح‌هایی را که دوست داشتند آپلود می‌کردند و هوش مصنوعی تصاویر را تجزیه و تحلیل می‌کرد تا به توصیه‌های رنگی برسد که در آن محیط مناسب‌تر باشد.

با وجود این که این لوازم در دریایی از “کالاهای سفید” جسورانه بودند، اما سامسونگ می دانست که این چشم انداز نمی تواند تنها با گزینه های رنگ و مواد خاتمه یابد. با Bespoke، سفارشی‌سازی واقعی چیزی فراتر از انتخاب است – همچنین در مورد شخصی‌سازی است.

از رنگ ها تا فرهنگ

قبل از آن، هنرمندان زیادی در توسعه طرح های Bespoke شرکت کردند. هرم، تصویرگر فرانسوی، معماری اروپایی را به طرح اضافه کرد، در حالی که هنرمند آمریکایی، رمنتر، پرتره های رنگارنگی از جوامع مختلف را از دریچه هنر پاپ اضافه کرد. شرکت طراحی دانمارکی HAY با رنگ های طبیعی الهام گرفته از مواد غذایی آزمایش کرد و هنرمند آمریکایی الکس پروبا با الگوها و اشکال رنگارنگ الهام گرفته از طبیعت شادی و خوشحالی را ابراز کرد.

برچسب ها: samsungسامسونگ
Advertisement Banner
نوشته‌ی بعدی

همه نکات برجسته از رویداد سفارشی خانه 2022 سامسونگ - اتاق خبر جهانی سامسونگ

[Bespoke Home Life] ② اتصال راحت را به خانه خود بیاورید - اتاق خبر جهانی سامسونگ

مجموعه خانه های سفارشی سامسونگ در صفحه نمایش – اتاق خبر جهانی سامسونگ

دسته بندی

  • اخبار محصولات سامسونگ
  • دسته‌بندی نشده

سامسونگ مگ

مجله خبری سامسونگ مگ، پوشش دهنده انواع خبرهای روز محصولات سامسونگ به زبان فارسی می باشد

  • About
  • Advertise
  • Privacy & Policy
  • Contact

© 2022 سامسونگ مگ مجله خبری محصولات samsung samsungmag.ir.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • Home

© 2022 سامسونگ مگ مجله خبری محصولات samsung samsungmag.ir.