سامسونگ مگ
Subscribe
  • اخبار محصولات سامسونگ
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سامسونگ مگ
  • اخبار محصولات سامسونگ
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سامسونگ مگ
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

[Interview] Odyssey OLED G8 سامسونگ به سفر ایجاد «نخستین نسل» با توسعه دهندگان Nexon پیوست – اتاق خبر جهانی سامسونگ

توسط سام
سپتامبر 23, 2024
در اخبار محصولات سامسونگ
0

[ad_1]

بازی The First Descendant بر روی مانیتور Odyssey با HDR10+ GAMING به شما این امکان را می دهد که گرافیک زنده و با کیفیت بازی را در بهترین حالت خود تجربه کنید.

– Junhwan Kim، برنامه نویس اصلی، تیم Engine Program، Nexon Games

بازی سازی یک هنر است و مانند هر شاهکاری به ابزار مناسب نیاز دارد. عنوان آینده Nexon، The First Descendant، قرار است ژانر غارتگر-تیرانداز را با جلوه های بصری خیره کننده و گیم پلی فراگیرش تعریف کند. در قلب این فرآیند توسعه، Odyssey OLED G8 سامسونگ قرار دارد – مانیتوری که نه تنها این گرافیک ها را نمایش می دهد، بلکه آنها را به سطح جدیدی از واقع گرایی ارتقا می دهد.

به ما بپیوندید تا با توسعه دهندگان Nexon Games به سفر پشت صحنه برویم، که نشان می دهند چگونه این فناوری صفحه نمایش پیشرفته به زندگی بلندپروازانه آنها کمک کرده است. از دقت رنگ گرفته تا سرعت پاسخگویی، دریابید که چرا Odyssey OLED G8 چیزی بیش از یک نمایشگر است – این یک تغییر دهنده بازی در صنعت است.

Nexon که در سال 1994 تأسیس شد، به یک رهبر جهانی در زمینه بازی های آنلاین تبدیل شده است. Nexon که به خاطر خلق عناوین محبوبی مانند MapleStory، Dungeon & Fighter و KartRider شناخته شده است، همچنان در دنیای بازی مرزها را جابجا می کند. در این سال، این شرکت اولین نسل را معرفی کرد، یک غارتگر-تیرانداز که 260000 بازیکن همزمان را به خود جذب کرد. Nexon بر گسترش دامنه جهانی خود و انطباق با صنعت بازی که به سرعت در حال تغییر است متمرکز است. در سال 2021، Nexon خرید Embark Studios AB، شرکتی مستقر در استکهلم، سوئد را تکمیل کرد و پروژه‌های متعددی را برای انتشار جهانی توسعه داد.

▲ (از سمت چپ) برنامه نویس موتور اصلی Junhwan Kim از تیم Engine Program و هنرمند اصلی مفهوم جهان Sinwook Wi، از تیم طراحی مفهومی محیطی در Nexon Games، با سامسونگ در مورد آخرین پروژه خود، The First Descendant و چگونگی Odyssey OLED G8 در توسعه آن نقش داشت.

س. آیا می توانید در مورد نقش خود در توسعه The First Descendant و اینکه چگونه در ساخت این بازی نقش داشته اید، بگویید؟

کیم: من مسئول موتور بازی هستم. من نرم‌افزاری را توسعه می‌دهم که عناصر ضروری مانند گرافیک، صدا و موتورهای فیزیک را ادغام می‌کند و باعث می‌شود آنها به‌طور یکپارچه با هم کار کنند.

Wi: من طراحی مفهومی محیطی را انجام می دهم. نقش من شامل ایجاد مفهوم کلی بازی و طراحی پس‌زمینه و شخصیت‌ها به گونه‌ای است که در آن محیط قرار بگیرند.

▲ (از سمت چپ) گلی، بلر و انزو، شخصیت‌های کلیدی بازی غارتگر-تیرانداز Nexon 'The First Descendant' (تصویر توسط Nexon)

س. چه چیزی The First Decendant را متمایز می کند؟ برخی از نوآوری‌های کلیدی و انتخاب‌های طراحی که رویکرد شما را تعریف کردند، چه بودند؟

کیم: The First Descendant یک تیرانداز غارتگر است که مکانیک های تیراندازی سوم شخص (TPS) را با عناصر بازی نقش آفرینی (RPG) ترکیب می کند. دارای صحنه‌های جنگی دیدنی، گرافیک با کیفیت بالا و سیستم غنی‌سازی غنی مملو از تفنگ‌ها و تجهیزات قدرتمند است. هسته اصلی بازی در داستان سرایی، توسعه شخصیت و دستیابی به بهترین سلاح ها و تجهیزات نهفته است.

تمرکز اصلی برای ما زنده کردن دنیای باز The First Descendant از طریق گرافیک های پیشرفته بود. با استفاده از Unreal Engine 5، ما Nanite را برای دستیابی به محیط های بسیار دقیق استفاده کردیم و به ما این امکان را داد که مناظر و اشیاء پیچیده را با دقت باورنکردنی رندر کنیم. این برای ایجاد یک تجربه جهان باز همهجانبه که در آن بازیکنان می توانند محیط های وسیع و از نظر بصری خیره کننده را کشف کنند، بسیار مهم بود. Lumen نیز نقش مهمی ایفا کرد و نورپردازی بلادرنگ را فعال کرد که به صورت پویا به جهان و شخصیت های بازی واکنش نشان می داد و واقع گرایی گیم پلی را بیشتر می کرد.

* Open World: یک عنصر طراحی بازی که به بازیکنان اجازه می دهد آزادانه بیشتر مناطق را با حداقل محدودیت کاوش کنند.
* Unreal Engine 5: یک موتور بازی که توسط Epic Games ساخته شده است، که به دلیل ویژگی های کلیدی مانند Nanite که به طور موثر گرافیک های با ظرفیت بالا را مدیریت می کند و Lumen که جلوه های نور را افزایش می دهد، شناخته شده است.

▲ Junhwan روی توسعه «نخستین نسل» با استفاده از Odyssey OLED G8 کار می کند. Odyssey OLED G8 گرافیک فوق العاده ای را با وضوح بالا و دقت رنگ ارائه می دهد.

Wi: بازی در دنیایی آخرالزمانی می گذرد که در آن جناح ها – هر کدام سنت های خاص خود را دارند – برای بقا می جنگند. داستان مبارزه بشریت با Vulgus، مهاجمانی که تقریباً نسل بشر را نابود کردند، را دنبال می کند. بازیکنان نقش اولاد را بر عهده می گیرند و برای یافتن آن تلاش می کنند قلب آهنی، سلاح نهایی برای پایان دادن به جنگ.

در بخش طراحی، هدف ما ایجاد دنیایی آخرالزمانی بود که در عین اجتناب از ظاهر بیش از حد تاریک و آینده‌نگر که اغلب در تنظیمات مشابه دیده می‌شود، احساس غنی و غوطه‌وری می‌کرد. محیط خود بخش کلیدی داستان سرایی است. بنابراین، ما طرح‌های رنگارنگ و آینده‌نگر را برای شهر آلبیون ادغام کردیم تا فضای تلخ را با حس امید متعادل کنیم. این رویکرد فقط به جذابیت بصری ختم نمی شود، بلکه به بازی کمک می کند تا بازیکنان را در سطح احساسی نیز درگیر کند.

▲ Sinwook با استفاده از Odyssey OLED G8 روی طراحی شهر آلبیون کار می‌کند، منطقه‌ای کلیدی در «نخستین نسل». رنگ‌های ثابت و کنتراست دقیق مانیتور به نمایان شدن عناصر پیچیده طراحی کمک کرده است.

س. به عنوان یک توسعه‌دهنده بازی، چه عواملی را در ایجاد یک تجربه بازی جذاب از نظر بصری در نظر می‌گیرید؟

کیم: نمایشگر باکیفیت برای نمایش دقیق گرافیک و جلوه های بصری بازی بسیار مهم است. استانداردهای بازی امروزی نیازمند گیم پلی یکپارچه با گرافیک پر جنب و جوش، نرخ فریم بالا، وضوح دقیق و حداقل تاخیر ورودی است. برای تجربه کامل این پیشرفت ها، استفاده از مانیتور بازی با وضوح بالا، طیف رنگی گسترده و زمان پاسخگویی سریع بسیار مهم است.

به عنوان بخشی از همکاری ما با سامسونگ، من Odyssey OLED G8 را در طول توسعه The First Descendant دریافت کردم، و چیزی که برای من قابل توجه بود کیفیت عالی نمایشگر مانیتور – دقت رنگ، عبارات و زمان پاسخگویی سریع آن بود. مانیتور رنگ ها و کنتراست را با دقت بالایی ارائه می دهد که برای توسعه بازی بسیار مهم بود. زمان پاسخگویی 0.03 میلی‌ثانیه (GTG) در طول نمایش‌های ما نیز تفاوت قابل‌توجهی ایجاد کرد.1

“[With the Odyssey OLED G8,] با یک مانیتور، دو تجربه نمایش متمایز به دست می آورید–16:9 برای کار و 21:9 برای بازی.

– Wi Sinwook، طراح مفهومی جهان، تیم طراحی مفهومی محیطی، Nexon Games

Wi: من به عنوان یک هنرمند مفهومی جهانی، دائماً از خودم می‌پرسم: «چگونه می‌توانم جهان غوطه‌ور را به بهترین نحو به بازیکنان منتقل کنم؟» من می‌خواهم بازیکنان تمام جزئیات محیط‌ها و حتی بیان ظریف شخصیت‌ها را همانطور که در نظر گرفته‌اند تجربه کنند. برای این کار، نمایشگر رنگ‌ها را با دقت بازتولید می‌کند و جزئیات دقیق بسیار مهم است. هنگامی که بازیکنان می توانند تفاوت های ظریف در سایه و رنگ های پر جنب و جوش را ببینند، به طور قابل توجهی غوطه ور شدن آنها را در بازی افزایش می دهد.

▲ Sinwook با استفاده از Odyssey OLED G8 طرح‌های مفهومی پس‌زمینه «نخستین نسل» را ایجاد می‌کند.

س. به غیر از کیفیت تصویر، آیا ویژگی های Odyssey OLED G8 دیگری وجود داشت که در هنگام کار بر روی و نمایش بازی برجسته بود؟

کیم: The First Descendant یک بازی چند پلتفرمی است که بر روی PC (Steam) و کنسول ها موجود است. این واقعیت که Odyssey OLED G8 از حداکثر سه ورودی خارجی پشتیبانی می کند،2 به ویژه هنگامی که ما در حال آزمایش در پلتفرم های مختلف بودیم مفید بود. طراحی شیک و فلزی نیز باعث صرفه جویی در فضا شد و زیبایی علمی تخیلی بازی را تکمیل کرد.

▲ Junhwan نسخه کنسول «نخستین نسل» را در Odyssey OLED G8 نشان می‌دهد. Odyssey OLED G8 با 2 پورت HDMI 2.1، 1 DisplayPort 1.4 و یک هاب USB، راحتی بیشتری را ارائه می دهد.

Wi: با کار بر روی طراحی و نمایش بازی در Odyssey OLED G8، گیم پلی بازی را نسبت به مانیتور قبلی خود روانتر و راحت تر دیدم. رنگ ها و کنتراست متعادل و دقیق بودند، حتی در صفحه نمایش بزرگ.

همچنین از توانایی تغییر نسبت صفحه نمایش بین 16:9 و 21:9 تنها با یک تغییر تنظیمات بسیار قدردانی کردم. به طور معمول، من به دلیل زاویه دید از نمایشگرهای عریض اجتناب می کنم، اما Odyssey OLED G8 جابجایی بین نسبت ها را برای کارهای مختلف راحت کرد – 16:9 برای کار و 21:9 برای نمایش بازی. مزیت بزرگ این است که شما با یک مانیتور دو تجربه نمایش مجزا را به دست می آورید.

▲ نوار بازی Odyssey OLED G8 به کاربران این امکان را می دهد که بین نسبت صفحه نمایش 21:9 و 16:9 جابجا شوند و آنها را قادر می سازد از بازی ها با نسبت دلخواه خود لذت ببرند.

این واقعیت که Odyssey OLED G8 از حداکثر سه ورودی خارجی پشتیبانی می‌کند، به ویژه هنگامی که ما در حال آزمایش روی پلتفرم‌هایی مانند رایانه‌های شخصی و کنسول‌های مختلف بودیم مفید بود.»

– Junhwan Kim، برنامه نویس اصلی، تیم Engine Program، Nexon Games

س. فکر می‌کنید چه ویژگی‌های Odyssey OLED G8 تجربه را برای بازیکنان The First Descendant افزایش می‌دهد؟

کیم: The First Descendant اولین عنوان بازی HDR10+ در جهان است. ما با سامسونگ همکاری کردیم تا این فناوری را در بازی خود پیاده کنیم، حداکثر روشنایی مانیتور را بهینه کنیم و از HDR استاندارد بدون نیاز به تنظیمات دستی پشتیبانی کنیم.3 بازی The First Descendant در مانیتور Odyssey با HDR10+ GAMING به شما این امکان را می دهد که گرافیک زنده و با کیفیت بازی را در بهترین حالت خود تجربه کنید.

* HDR10+ GAMING: یک فناوری بازی که کیفیت تصویر را با تجزیه و تحلیل محتوای بازی برای افزایش عمق گرافیک و پشتیبانی از ویژگی‌هایی مانند زمان پاسخ و HDR خودکار افزایش می‌دهد.

▲ Odyssey OLED G8 از HDR10+ GAMING پشتیبانی می‌کند و به گیمرها این امکان را می‌دهد تا از تجربه بازی HDR بهینه‌شده بدون تنظیمات دستی در عناوین پشتیبانی‌شده لذت ببرند. The First Descendant اولین بازی است که دارای فناوری HDR10+ GAMING است.

Wi: برخلاف مانیتور قبلی من، که رنگ‌های نزدیک لبه‌ها به تیره شدن تمایل داشتند، Odyssey OLED G8 روشنایی ثابتی را در کل صفحه‌نمایش حفظ کرد. قاب نازک و قاب آن نیز تمرکز روی بازی را آسان‌تر کرده است.

▲ طراحی فلزی باریک Odyssey OLED G8 و Core Lighting+ در پشت، غوطه وری کاربر را افزایش می دهد و فضای بازی شیک را ایجاد می کند.

کیم: همچنین ویژگی Game Bar را مفید دانستم. هنگامی که Odyssey OLED G8 به رایانه شخصی یا کنسول متصل می شود، به طور خودکار نوار بازی را فرا می خواند. انتخاب حالت FPS در نوار بازی، مناطق تاریک بازی را روشن می کند و به شما برتری نسبت به دشمنان پنهان می دهد. همچنین، صدا غنی تر می شود و غوطه وری را بیشتر می کند.

▲ (چپ) تنظیمات پیش‌فرض نوار بازی بدون ژانر انتخابی، (راست) ژانر FPS در نوار بازی انتخاب شده است.

س. کلمات پایانی برای بازیکنان The First Descendant وجود دارد؟

کیم: اگر از طرفداران The First Descendant یا هر بازی تیراندازی سوم شخص (TPS) با گرافیک باکیفیت هستید، Odyssey OLED G8 یک انتخاب عالی است. دارای نرخ تازه سازی بالا، طیف رنگی گسترده و زمان پاسخگویی سریع است که واقعا تجربه بازی را بهبود می بخشد.

Wi: من همیشه بین انتخاب مانیتوری با وضوح و نرخ تازه سازی بالا برای گیم پلی در مقابل مانیتوری با رنگ های دقیق و کنتراست برای توسعه بحث کرده ام. Odyssey OLED G8 هر دو نیاز را کاملا برآورده می کند، بنابراین می توانم با اطمینان آن را به هر گیمر یا توسعه دهنده ای توصیه کنم!

1 بر اساس GtG اندازه گیری شده در شرایط تست داخلی. نتایج ممکن است بر اساس محتوا، تنظیمات مانیتور و عملکرد منبع ورودی متفاوت باشد.
2 پشتیبانی از 2 کابل HDMI 2.1، یک پورت نمایشگر 1.4 و سه درگاه USB 3.0 (1 به بالا، 2 درگاه پایین)
3 برای استفاده از HDR10+ GAMING، محتوا باید با HDR10+ GAMING سازگار باشد و بسته به محتوا، ممکن است نیاز به تنظیم تنظیمات اضافی باشد.

[ad_2]

منبع

برچسب ها: samsungسامسونگ
Advertisement Banner
نوشته‌ی بعدی

چرخ گوشت خوب چی بخرم پرفروش ترین چرخ گوشت فروشگاه اینترنتی بانه آنلاین | samsungmag

خانه و آشبزخانه چ چرخ گوشتی خوبه » مرزکده | samsungmag

Samsung Electronics اولین SSD خودرو در صنعت را بر اساس نسل هشتم V-NAND توسعه می دهد - اتاق خبر جهانی سامسونگ

دسته بندی

  • اخبار محصولات سامسونگ
  • دسته‌بندی نشده

سامسونگ مگ

مجله خبری سامسونگ مگ، پوشش دهنده انواع خبرهای روز محصولات سامسونگ به زبان فارسی می باشد

  • About
  • Advertise
  • Privacy & Policy
  • Contact

© 2022 سامسونگ مگ مجله خبری محصولات samsung samsungmag.ir.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • Home

© 2022 سامسونگ مگ مجله خبری محصولات samsung samsungmag.ir.