تجربیات بیش از حد متصل با بهره وری انرژی و هوش مصنوعی در هسته آنها
“Framed”: ایجاد فضاهای منحصر به فرد از طریق وسایل شخصی سازی شده
در 17 آوریل، Fuorisalone 2023، بزرگترین نمایشگاه طراحی و مبلمان جهان، در میلان ایتالیا افتتاح شد.
یکی از بازدیدکنندگان نمایشگاه خاطرنشان کرد: در ابتدا از همکاری بین TOILETPAPER و سری یخچال های سفارشی شگفت زده شدم. با این حال، من طرح های رنگارنگ را بسیار الهام بخش یافتم و آنها به من انگیزه دادند تا در آینده لوازم خانگی را خریداری کنم که مطابق با سلیقه خودم باشد. این یخچالهای سفارشی با نسخه محدود با همکاری کاغذ توالت به صورت متوالی در بازارهای سراسر جهان عرضه خواهند شد.
در ادامه بخوانید تا احساسی از فضای پر جنب و جوش موجود در غرفه Fuorisalone 2023 سامسونگ داشته باشید، جایی که این شرکت آخرین راه حل های خانگی و رویکرد سبک زندگی هوشمند پایدار خود را که از طریق لوازم خانگی خود تحقق یافته است به نمایش گذاشت.
کفپوشهای خاص و مجسمههای متنوعی که فضا را پر میکردند با استفاده از تورهای ماهیگیری دور ریخته شده و سایر مواد بازیافتی ساخته شدهاند که نشان دهنده تعهد سامسونگ به حفاظت از محیط زیست و تلاشهای مداوم آن برای حفظ محیط زیست است. یکی از بازدیدکنندگان نمایشگاه خاطرنشان کرد: «بر خلاف دیگر غرفههای معمولیتر، مواجهه با این احساس فضای تازه، تقریباً شبیه به یک جنگل، جالب بود». ما قطعاً صداقت سامسونگ را در تلاشهای آگاهانه زیستمحیطی آنها که از طریق چیدمان محصولات سفارشی در نمایشگاه نشان داده شده است، احساس کردیم.»
در 700 متری آنها2 غرفه Fuorisalone، Samsung Electronics نمایشگاه خود را با مفهوم “خانه سفارشی، زندگی سفارشی” با همکاری طراحان مشهور کره ای Seungji Mun و Hosuk Jang برگزار کرد. این نمایشگاه پیام اصلی “خانه سفارشی” را که در مورد ارائه توانایی مصرف کنندگان برای انتخاب لوازم خانگی شخصی سازی شده متناسب با سلیقه آنها است، با پیام اصلی جدید “زندگی سفارشی” که در مورد پیشرفت لوازم خانگی به شامل آگاهی زیست محیطی و ارتباط بیش از حد، همه با لمس هنری.
در این منطقه، فضایی برای بازدیدکنندگان ایجاد شد تا از طریق عملکرد Map View که در تلویزیونها و صفحهنمایشهای سامسونگ پشتیبانی میشود، اتصال SmartThings را تجربه کنند. از طریق SmartThings، کاربران می توانند به راحتی وضعیت و مصرف برق تمام لوازم خانگی متصل در سراسر خانه را مدیریت کنند. بازدیدکنندگان از این فضا میتوانستند همه چیز را در مورد اتصال بیش از حد و راحتی ارائه شده توسط این سرویس که تمام لوازم خانگی را از یک پلتفرم واحد از طریق SmartThings مدیریت میکند، بیاموزند.
TOILETPAPER که توسط هنرمند ایتالیایی Maurizio Cattelan و عکاس Pierpaolo Ferrari تأسیس شد، یک استودیوی خلاقانه است که زندگی خود را به عنوان یک مجله هنری آغاز کرد و به دلیل طراحی های منحصر به فرد و سورئال خود در سراسر جهان مشهور است. سامسونگ اولین برند لوازم خانگی کره ای است که با TOILETPAPER همکاری می کند و با این استودیو برای تولید یک یخچال سفارشی با نسخه محدود در Fuorisalone 2023 با پانل هایی با طرح های نمادین کاغذ توالت مانند Dessert Lady، رژ لب، آینه جادویی و Roses with Eyes همکاری کرد.
“ما نفس می کشیم”: ادغام پایداری در زندگی روزمره با سئونگجی مون
روی یک دیوار یک اینفوگرافیک طراحی شده بود که نشان میدهد سامسونگ چگونه فناوریهای سازگار با محیط زیست را در کل چرخه عمر محصول، از منابع و تولید گرفته تا انتقال و استفاده، پیادهسازی کرده است. بازدیدکنندگان همچنین میتوانند درباره حالت صرفهجویی هوش مصنوعی SmartThings Energy و صرفهجویی در مصرف انرژی که میتواند از طریق هر یک از لوازم خانگی سامسونگ ایجاد کند، بیشتر بیاموزند و تلاشهای این شرکت برای زندگی پایدار را بیشتر به نمایش بگذارند.
پس از ورود به سالن نمایشگاه، منطقه «ما نفس میکشیم» که با همکاری طراح سئونجی مون ایجاد شد، با نمایشگر خود که بر پایداری به عنوان ارزش اصلی زندگی سفارشی تأکید میکند، توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد. این منطقه شبیه به یک فضای سبز ساخته شده است و نه تنها با محصولات سفارشی، بلکه با طرح های اصلی و چشم نواز از Seungji Mun تزئین شده است.
جایی که خلاقیت با فناوری روبرو می شود: همکاری کاغذ توالت با نسخه محدود سامسونگ
علاوه بر این، نقاشیهایی از بطریها، گلدانها و گلهایی که شخصاً توسط خود طراح Hosuk Jang کشیده شده بود، در طرف دیگر نمایشگاه به نمایش گذاشته شد که اهمیت انتخابهای سبک زندگی شخصی را که هم سامسونگ و هم طراح به آن احترام میگذارند، نشان میدهد.
این نمایشگاه محصولات سفارشی را به نمایش میگذارد که در فضاهایی در داخل دیوارهای قاب قرار گرفتهاند و ظاهری یکپارچه به آنها میدهد که با محیط اطراف ترکیب میشوند. محصولات سفارشی از جمله Bespoke AI Grande، Bespoke Jet AI و Bespoke Cube Air در این فضاهای «قاببندیشده» قرار داده شدهاند تا با فضا هماهنگی داشته باشند و جوهر واقعی لوازم خانگی شخصیسازی شده Bespoke را به نمایش بگذارند و مورد تحسین بازدیدکنندگان قرار بگیرند.
علاوه بر این، لوازم جدید سفارشی که دارای فناوریهای هوش مصنوعی پیشرفته هستند، توجه ویژهای را از سوی بازدیدکنندگان علاقهمند به راحتی کاربر به خود جلب کردند. بسیاری از محصولات نوآورانه سفارشی، از جمله Bespoke Refrigerator Family Hub+ با صفحه نمایش بزرگ 32 اینچی، یخچال شراب بینهایت لاین Bespoke، مجهز به عملکرد Auto Open Door که تنها با یک لمس سبک باز می شود، و Bespoke Jet و All-in آن. -one Clean Station™ که قادر به تمیز کردن از ابتدا تا انتها بود، توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرد.
منطقه «ما نفس میکشیم» نمایشگاه سامسونگ که با همکاری طراح سئونگجی مون توسعه یافته است، موضوع اصلی مفهوم «زندگی سفارشی»، پایداری و منطقه «قاببندی» که توسط هوسوک جانگ توسعه داده شده است، به بازدیدکنندگان نشان داده شد. شخصی سازی که مصرف کنندگان می توانند هنگام انتخاب یک دستگاه سفارشی که می تواند شخصیت ها و ترجیحات منحصر به فرد آنها را منعکس کند از آن لذت ببرند. هر دوی این مناطق با استقبال زیادی از بازدیدکنندگان مواجه شدند، همانطور که نمایشگاه یخچال سفارشی با نسخه محدود که با مشارکت استودیوی خلاق ایتالیایی TOILETPAPER ایجاد شد و سامسونگ اولین همکار برند لوازم خانگی کره ای آنها بود.
منطقه “Framed” غرفه سامسونگ، نمایشگاه مشترکی که با طراح Hosuk Jang توسعه یافته است، به عنوان فضایی طراحی شده است که با فلسفه اصلی پیشنهاد سفارشی و همچنین برای ارائه فضایی متفاوت به بازدیدکنندگان در مقایسه با منطقه قبل از آن طراحی شده است. . منطقه “Framed” با به تصویر کشیدن فلسفه سفارشی لوازم خانگی شخصیسازی شده که سلیقههای شخصی را برآورده میکند و ظاهر یک بار سالن را یادآور باشگاه اجتماعی مجلل اروپایی میکند، فضایی زیبا را به بازدیدکنندگان منتقل میکند و به عنوان منطقه عکس برای بسیاری عمل میکند.
برای اطلاع از آخرین اخبار سری سفارشی سامسونگ با اتاق خبر سامسونگ همراه باشید.
[ad_2]
منبع
با حرکت از منطقه «ما نفس میکشیم»، ایستگاه بعدی برای بازدیدکنندگان غرفه سامسونگ، فضای باز اختصاص داده شده به نمایش تلاشهای این شرکت برای توسعه فناوریهای مبتنی بر هوش مصنوعی و هوش مصنوعی بود.
آخرین اما مطمئنا نه کم اهمیت، منطقه پایانی نمایشگاه Fuorisalone سامسونگ به عنوان فضایی برای نمایش همکاری منحصر به فرد این شرکت با استودیوی خلاق مشهور ایتالیایی TOILETPAPER، اولین در نوع خود بین یک برند کره ای لوازم خانگی و TOILETPAPER عمل کرد.
یک منطقه سلفی سفارشی جداگانه نیز جمعیت زیادی را به خود جلب کرد زیرا به بازدیدکنندگان اجازه می داد MyBespoke را تجربه کنند، جایی که بازدیدکنندگان می توانستند از خود سلفی بگیرند و مستقیماً آنها را به یخچال سفارشی خود بفرستند.