خطوط جسورانه ترسیم شده و رنگ های زنده در یک اثر هنری می تواند توجه فرد را جلب کند. هنگامی که بیننده با اثر هنری تعامل می کند، می تواند از طریق چشمان هنرمند ببیند و نگاهی اجمالی به چشم انداز منحصر به فرد خود بیابد.
▲ طراحان ByungHun Song (سمت چپ) و Taegyu Lee (راست) طراحان ویژه KIMUSTUDIO هستند که در پروژه پلتفرم هنری سامسونگ شرکت کردند.
ارزش های D&I در تمام آثار هنری KIMU وجود دارد. مدیر عامل شرکت نام گفت: «این پروژه با سامسونگ برای هر یک از ما خاص و ارزشمند بوده است. “من غرق در خوشحالی هستم که این فرصت را دارم تا استعدادهای طراحان خود را از طریق آثار هنری خود به نمایش بگذارم، و اجازه دهیم ارزش های D&I در سرتاسر جهان مطرح و شناخته شود. امیدوارم هاله و داستان های متمایز KIMU از طریق پلتفرم های هنری با بینندگان طنین انداز شود.»
[ad_2]
منبع
بورا کیم گفت: “KIMU، جایی که طراحان ویژه و سایر اعضای تیم همگی نقش اساسی در تولید محتوا دارند، نشان می دهد که D&I در مورد چیست.”

▲ جانگ وون نام، مدیر عامل KIMUSTUDIO (چپ) و مدیر تیم بریج، ران هور (راست)
هور گفت: «برای آتلیه سفارشی و فروشگاه هنر، ما به آثار هنری فکر کردیم که با عناصر طراحی، مانند رنگها و فرمهایی که منحصربهفرد برای لوازم خانگی هستند، هماهنگی خوبی داشته باشند. برای تمهای گلکسی، که کاربران به صورت روزانه در گوشیهای هوشمند خود با آنها تعامل دارند، ما بر ایجاد رنگها یا سبکهای مد روز متمرکز شدهایم که مطابق با ترجیحات کاربران باشد.»

«آثار هنری KIMU کلیشههایی را میشکند که قبلاً در هنر تعصب ایجاد کردهاند. آنها در عوض به ما کمک میکنند تا دیدگاههای جدیدی درباره تفاوتهای بین مردم ارائه کنیم.» او گفت: «ما میخواستیم آثار هنری KIMU را که هنر و ارزشهای D&I را یکپارچه ادغام میکند، از طریق محصولات و خدمات سامسونگ با مشتریان به اشتراک بگذاریم.
سه بخش تجاری در سامسونگ در این پروژه مشترک شرکت کردند و این همکاری را به چالش جدیدی برای KIMU تبدیل کرد.
محتویات پلتفرم هنری: صرفاً مصرف هنر ارزش D&I را افزایش می دهد
ران هور، مدیر تیم بریج KIMU، که مسئولیت آن را بر عهده دارد، گفت: “بخشی که من را بسیار خوشحال می کند این است که بستر محتوای KIMU به لطف همکاری با سامسونگ، شرکتی که مصرف کنندگان در سراسر جهان دارد، گسترش یافته است.” استخدام طراحان ویژه برای مشارکت ما امیدواریم که آثار هنری KIMU تأثیر مثبتی داشته باشد و به KIMU کمک کند تا به هدف خود یعنی از بین بردن موانع از طریق محتوا نزدیکتر شود.»
جانگ وون نام، مدیر عامل KIMUSTUDIO، گفت: “ما سبک های مختلف آثار هنری را با توجه به ویژگی های منحصر به فرد پلتفرم های هنری سامسونگ، که به آثار هنری اجازه می دهد به راحتی در زندگی روزمره مردم در دسترس باشند، سازماندهی کردیم.” نحوه خلق هنر از آثار هنری موجود ما متفاوت است و ما الگوها، مناظر و اشیاء هنری جدیدی را بر اساس پروژههایی که روی آنها کار میکردیم خلق کردهایم. در نتیجه، ما آثار هنری خلق کردهایم که هنرمندانهتر هستند و هاله جدیدی ارائه میدهند.»
با این حال، نمایش آثار هنری از طریق پلتفرمهای هنری با نمایش آثار هنری در گالریها، که KIMU با آن بیشتر آشنا بود، متفاوت است. نقش دستگاههای الکترونیکی که آثار هنری را به نمایش میگذارند و ویژگیهای آن محصولات، مانند محل قرارگیری آنها، نیز باید در نظر گرفته میشد. علاوه بر این، شرکت کنندگان پروژه باید در نظر بگیرند که چگونه تلویزیون، تلفن های هوشمند و یخچال ها در طول زندگی روزانه بینندگان مورد استفاده قرار می گیرند.
“جهت و ارزشی که هر پلتفرم به دنبال آن بود، واضح بود، بنابراین ارائه یک راه بهینه برای توسعه آنها یک تجربه لذت بخش و ارزشمند بود.” مدیر عامل نام گفت.
چگونه کار با هم برای ایجاد محتوا موانع را در جهان از بین می برد
▲ یونجی چی (چپ) و بورا کیم (راست) از مرکز پایداری شرکتی سامسونگ، پروژه پلتفرم هنری را با KIMUSTUDIO برنامه ریزی کردند.
مدیران هر بخش تجاری مسئول نمایش آثار هنری KIMU نیز دیدگاه خود را در مورد این پروژه توضیح دادند.


یونجی چی از مرکز پایداری شرکتی هنگام توضیح چگونگی شروع همکاری با KIMUSTUDIO گفت: “در KIMUSTUDIO، همه اعضا مکمل یکدیگر هستند و در نقش هایی قرار می گیرند که از استعدادها و نقاط قوت آنها استفاده می کند.” “KIMUSTUDIO کمک یک طرفه ارائه نمی کند، بلکه همه را تشویق می کند تا آن گونه که هستند بپذیرند و استعداد خود را آشکار کنند. خلق آثار هنری به این روش با دیدگاه ما برای ایجاد آینده ای پایدار از طریق همکاری و رشد متقابل با کارمندان، شرکا و ذینفعان مختلف مطابقت داشت.
▲ طراحان ویژه KIMUSTUDIO با سایر اعضای تیم برای خلق آثار هنری همکاری می کنند.
چی گفت: «وقتی نوبت به این همکاری میرسد، نمیتوانیم از کیفیت آثار هنری KIMUSTUDIO خودداری کنیم. «اول از همه، ما مجذوب آثار هنری متمایز و منحصر به فرد KIMUSTUDIO شدیم. چی افزود: نه تنها من شخصاً رنگهای روشن و سبک جذاب آثار هنری را دوست داشتم، بلکه کیفیت آنها نیز عالی و مناسب بود تا از طریق پلتفرمهای هنری سامسونگ به مصرفکنندگان ارائه شود.
آثار هنری KIMU از طریق همکاری افراد زیادی ایجاد شده است. طراحان ویژه و سایر اعضای تیم با استفاده از استعدادهای هنری منحصر به فرد خود از جمله طراحی، رنگآمیزی، طراحی و موارد دیگر با یکدیگر همکاری میکنند. در مجموع 16 طراح KIMU برای پروژه تنوع طراحی سامسونگ کار کردند.
آثار هنری زیر با همکاری طراحان ویژه KIMUSTUDIO (KIMU)، سازمانی که موانع اجتماعی را از طریق محتوا از بین می برد، ایجاد شده است. طراحان ویژه تیمی از طراحان با ناتوانی های رشدی هستند که برای خلق آثار هنری منحصر به فرد و جذاب برای جهان تلاش می کنند.
پلتفرم های هنری سامسونگ ارزش D&I را در مکان های مختلف روشن می کند
به اشتراک گذاشتن ارزش تنوع با جهان گسترده تر
بورا کیم از مرکز پایداری شرکتی که پروژه تنوع طراحی را برنامهریزی کرده است، گفت: «ما مدتها در مورد اینکه مصرفکنندگان سامسونگ میتوانند در زندگی روزمرهشان چه کاری انجام دهند تا در ساختن آیندهای بهتر به ما بپیوندند، فکر کردیم. او توضیح داد: «ما فکر میکردیم که اگر بتوانیم ارزشهای تنوع و گنجاندن (D&I) را در محصولات و خدمات خود حفظ کنیم، آنگاه مصرفکنندگان ما میتوانند به طور طبیعی در مصرف و گسترش این ارزشها مشارکت کنند.



آثار هنری که معمولاً مربعی شکل هستند با توجه به اندازههای دستگاه خاص تنظیم شده و الگوها، طرحها و تمهای متنوع و جدیدی نیز ایجاد شده است. علاوه بر این، آثار هنری نمایش داده شده در یخچال ها معمولاً شامل طبیعت و حیوانات است و این تصور را ایجاد می کند که آشپزخانه و فضای بیرونی به هم متصل هستند و فضای بزرگ تری را در خانه ایجاد می کنند.

چی گفت: «با این پروژه، امیدوارم بتوانیم ارزشهای D&I و پایداری را هنگام برنامهریزی خدمات دیگر در نظر بگیریم. همچنین امیدوارم بتوانیم به گسترش تنوع سازندگانی که برای سرویسهای مختلف سامسونگ و همچنین پلتفرمهای هنری آن محتوا ارائه میکنند، ادامه دهیم.»
▲ (از سمت چپ) مدیر عامل KIMUSTUDIO، Jang-won Nam، مدیر Ran Hur، طراح Taegyu Lee، طراح ByungHun Song، Yeonji Chee و Bora Kim از مرکز پایداری شرکتی سامسونگ در مقابل آتلیه KIMU واقع در محله Seongsu سئول ژست می گیرند.
هنگامی که مصرف کنندگان آثار هنری طراحان ویژه را در پلتفرم های هنری سامسونگ خریداری می کنند، بخشی از درآمد بلافاصله با KIMU به اشتراک گذاشته می شود. به این ترتیب، مصرفکنندگان میتوانند هم در ترویج ارزشهای D&I در زندگی روزمره خود شرکت کنند و هم از آثار هنری زیبای KIMU قدردانی کنند.
اگرچه پلتفرم نمایش آثار هنری تغییر کرده است، این پروژه تلاش کرد تا حال و هوای منحصر به فرد KIMU را حفظ کند. طراحان ویژه Taegyu Lee و ByungHun Song در این پروژه شرکت کردند و روند خلق آثار هنری را توضیح دادند. طراحان گفتند: “ما سعی کردیم چیزی را که دوست داریم به روشی منحصر به فرد ترسیم کنیم و این روند لذت بخش بود.”

اکنون آثار هنری آنها را می توان در انواع پلتفرم های هنری سامسونگ الکترونیکس مشاهده کرد. سامسونگ و KIMUSTUDIO گرد هم آمده اند تا پروژه ای جدید و ویژه را با هدف ارائه قطعات و ارزش های منحصر به فرد و زیبایی شناختی KIMU به زندگی روزمره مصرف کنندگان رونمایی کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه تنوع طراحی، اتاق خبر سامسونگ با اعضای پروژه ملاقات کرد و در مورد تیم و چگونگی این همکاری با یکدیگر آشنا شد.