تالسو: هم سامسونگ و هم کاغذ توالت تمایل به تشویق ابراز وجود و سبک شخصی از طریق سفارشیسازی را پذیرفتهاند: سامسونگ با طراحی محصول متحول کننده و پانلهای سفارشی سفارشی و کاغذ توالت با تصاویر جسور، رنگارنگ و پر زرق و برق ما که میتواند برای مخاطبان بین نسلی صحبت کند. من فکر می کنم که فن آوری و هنر با هم خیلی خوب کار می کنند – اولی بیشتر با مغز صحبت می کند، دومی با قلب.
هنگ (سامسونگ): شخصی سازی همیشه بخش مهمی از فلسفه ما در Bespoke بود، و ما از قبل به خوبی از کار رنگارنگ و خاطره انگیز کاغذ توالت آگاه بودیم. طراحی های این استودیو حسی چشمگیر اما قابل دسترس دارد که به ویژه در میان کاربران Millennial و Gen Z محبوبیت خاصی دارد. ما احساس کردیم که همکاری با TOILETPAPER گام بعدی عالی در مسیر شخصی سازی Bespoke خواهد بود. استفاده از طرح های چشم نواز در یخچال های سفارشی ما یک تجربه خلاقانه غنی بود، و ما امیدواریم که از این کار به عنوان نقطه پرشی برای گسترش به طرح های جدید در آینده استفاده کنیم.
س: دوست دارید این مجموعه کاغذ توالت با نسخه محدود چه پیامی را به مردم منتقل کند؟
همکاری های سفارشی X TOILETPAPER، موجود در Samsung.com، قرار است در Samsung KX (لندن)، Samsung 837 (نیویورک) و 10 Corso Como (سئول) به نمایش گذاشته شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Samsung Bespoke، از جمله آخرین همکاری با TOILETPAPER و رویداد آینده Bespoke Life 2023، با اتاق خبر سامسونگ همراه باشید.
[ad_2]
منبع
▲ میکول تالسو، مدیر هنری، کاغذ توالت (سمت چپ) و جیدام هانگ، رئیس گروه طراحی هوش زیبایی Bespoke، سامسونگ الکترونیکس (سمت راست)
س: کاغذ توالت با برندهای مختلفی از نایک، آرمانی و کنزو گرفته تا مرسدس بنز، آئودی و بی ام و همکاری داشته است. این پروژه با Samsung Bespoke چه تفاوتی با همکاری های قبلی داشت؟
برای بحث در مورد منبع الهام این همکاری، اتاق خبر سامسونگ با بنیانگذاران TOILETPAPER، Micol Talso، مدیر هنری و سرپرست پروژه در TOILETPAPER، و Jidam Hong، رئیس گروه طراحی هوشمند زیبایی Bespoke در سامسونگ صحبت کرد.
بنیانگذاران دستمال توالت: کاغذ توالت و سامسونگ هر دو در تلاشند تا از محدودیت ها فاصله بگیرند، هنجارها را به چالش بکشند و طیف وسیعی از امکانات را به نمایش بگذارند. کاغذ توالت این کار را از طریق تصاویر سورئال انجام می دهد، و قراردادهای طراحی موجود را مختل می کند تا به مردم کمک کند تا ببینند اشیاء آشنا و روزمره چقدر می توانند جالب باشند. Samsung Bespoke با واگذاری کنترل بیشتر به افرادی که از لوازم خود از طریق گزینههای شخصیسازی و سفارشیسازی استفاده میکنند، به این هدف دست مییابد، که رویکردی هیجانانگیز برای طراحان لوازم خانگی است. این دیدگاه مشترک ما را به یک مسابقه خوب تبدیل کرد. همه چیز می تواند یک بوم برای تصاویر ما باشد، پس چرا لوازم خانگی نباشیم؟ طرح های ما لزوماً نباید در مجلات و داخل استودیوهای طراحی زندگی کنند – اکنون می توانند در آشپزخانه نیز وجود داشته باشند.
هونگ: سامسونگ از همکاریهای زیادی لذت برده و چندین مسابقه برگزار کرده است که عمق و وسعت طراحی سفارشی را به نمایش میگذارد، اما این طرحهای جدید توسط کاغذ توالت سبک ما را به سطوح جدید هیجانانگیز میبرد. مجموعه سفارشی عمدتاً از ظاهری صاف و مینیمال استفاده می کند که به آن کمک می کند با هر دکوراسیونی هماهنگ شود، و کار ما با کاغذ توالت نشان می دهد که این مینیمالیسم می تواند به عنوان یک بوم خالی نیز عمل کند. پانل های دستمال توالت Bespoke جسور، زنده و بازیگوش هستند. آنها یک استاندارد کامل از بیان هنری را به وسایل ما می آورند و ما امیدواریم که به مردم اجازه دهند پتانسیل زیبایی شناختی اشیایی که هر روز آنها را احاطه کرده اند را به طور کامل دوباره تصور کنند.
س: نظر اولیه شما در مورد همکاری سامسونگ و کاغذ توالت در پنل های جدید Bespoke چه بود؟ آیا شباهتی در رویکرد وجود داشت که برجسته بود؟
سامسونگ و TOILETPAPER، استودیوی خلاقانه ای که در سال 2010 توسط هنرمند مشهور ایتالیایی Maurizio Cattelan و عکاس Pierpaolo Ferrari تأسیس شد، چهار پنل درب یخچال سفارشی جدید را با نسخه محدود معرفی کردند. سبک متمایز و چشم نواز کاغذ توالت به طور یکپارچه در این طرح های جدید گنجانده شده است و زیبایی شناسی بازیگوش و سورئال استودیو را برجسته می کند. این همکاری فرصتهای هیجانانگیزی را برای شخصیسازی آشپزخانههایشان به مصرفکنندگان ارائه میدهد و مرزهای آنچه را که در سبک سفارشی امکانپذیر است، پیش میبرد.

س: دیدگاه طراحی سامسونگ در مورد سفارشی سازی واقعی چه وجه اشتراکی با کاغذ توالت دارد؟
بنیانگذاران دستمال توالت: ما فکر می کنیم که هم سامسونگ و هم کاغذ توالت در جهت گسترش خلاقیتی که به طور جهانی در بین فرهنگ ها صحبت می کند کار می کنند. با یافتن راههای جدید و جدید برای ارائه رنگهای جسورانه و کاوش در رسانههای مختلف، کار ما میتواند تأثیر معناداری بر مردم سراسر جهان داشته باشد. در نهایت، ما فکر می کنیم که چشم انداز کاغذ توالت و Samsung Bespoke این است که چیزهای خارق العاده را حتی در بخش های معمولی زندگی به نمایش بگذارد.
هونگ: چشم انداز سفارشی سازی واقعی سامسونگ در مورد پذیرش خلاقیت و منحصر به فرد بودن است که به ما امکان می دهد واقعاً خودمان را به عنوان یک فرد ابراز کنیم. ما میخواهیم لوازم خانگیمان در مواقع لزوم ظریف باشند – گاهی اوقات مشتریان به محصولی نیاز دارند که با آن ترکیب شود و سبک موجود آشپزخانههایشان را برجسته کند – اما همچنین میخواهیم که مشتریانمان اگر میخواهند بتوانند «بزرگتر» شوند. کار کاغذ توالت به خوبی این هدف را با تصاویری چشمگیر که بیانیه ای را بیان می کنند، در بر می گیرد. همانطور که کاغذ توالت در مورد برجسته کردن امور روزمره است، سامسونگ معتقد است که دیدگاه سفارشی سازی واقعی در مورد سفارشی سازی واقعی در مورد شکستن مرزهای طراحی و به نمایش گذاشتن آنچه ممکن است زمانی که تخیل خود را آزاد می کنید، به نمایش بگذارد.
طراحی خوب فقط این نیست که خوب به نظر برسد. می تواند فرم و عملکرد را ادغام کند و اشیاء روزمره را به چیزی واقعا استثنایی تبدیل کند. در راستای این دیدگاه، سامسونگ و کاغذ توالت مجموعهای را در ماه آوریل در Fuorisalone 2023 به عنوان بخشی از هفته مد میلان معرفی کردند که هدف آن بازتعریف ماهیت طراحی خوب بود.
تالسو (دستمال توالت): از زمانی که کاغذ توالت را برای اولین بار شروع کردیم، هر پروژه منحصر به فرد و هیجان انگیز بوده است. شاید به همین دلیل است که من هنوز اینجا هستم – حس غافلگیری، تغییر، پرتاب کردن خود به تجربیات جدید و کاوش در مناطق ناشناخته. به لطف رهبران استودیو مائوریزیو کاتلان و پیرپائولو فراری، این عدم تکرار در فرآیند خلاقانه کاغذ توالت است که من را بیشتر به سمت آن جذب می کند. آنها همیشه کنجکاوی و شهامت ادامه دادن را داشتهاند، چه تغییر از یک مجله به یک برند مد یا توسعه نمایشگاههای تعاملی و طراحی اشیاء روزمره. معمولاً وقتی چیزی خوب کار می کند، وسوسه تغییر نکردن آن وجود دارد. اما در TOILETPAPER، ما با استقبال از همکاریهای غیرمعمول، مانند آخرین مورد با Bespoke، به تکامل خود ادامه دادیم.
س: به عنوان یک مدیر هنری و رئیس طراحی، به ترتیب، هر دو باید تجربه زیادی در رهبری پروژه های مختلف داشته باشید. کدام یک از اینها ماندگارترین تأثیر را بر شما داشته است؟
هونگ: ما رنگ، مواد و پایان – یا “CMF” – طیف گسترده ای از محصولات آشپزخانه و خانه را پوشش داده ایم، و هر پروژه فرصتی برای یادگیری و رشد بوده است. ما در حال طراحی CMF لوازم خانگی بوده ایم: کار با سایه ها و بافت های جدید. ماندن در صدر روند طراحی؛ و یاد بگیرید که چگونه این روندها را بیشتر پیش ببرید. این همکاری با TOILETPAPER به ویژه جالب بود زیرا زیباییشناسی استودیو از دیدگاه عملکردی که معمولاً طراحیهای لوازم خانگی از آن سرچشمه میگیرد، منشأ کاملاً متفاوتی دارد.
تالسو: همکاری با سامسونگ، اولین برند لوازم خانگی که تا به حال با آن همکاری کردیم، قطعا منحصر به فرد و خاطره انگیز بود — و این دقیقاً همان چیزی است که ما در آن دوست داشتیم. ما با برندهای مد، طراحی و زیبایی همکاری داشته ایم، اما فکر کار با یک برند تکنولوژی در دنیای لوازم خانگی هرگز به ذهنمان خطور نکرده بود. فکر میکردیم این یک فرصت شگفتانگیز است تا خودمان را با یک رسانه جدید به چالش بکشیم. زمانی که با یک مشتری همکاری می کنید و احساس می کنید که امکانات بی پایان هستند، بسیار رهایی بخش است.