
Samsung Electronics America گوشیهای Samsung Neo QLED 8K و 4K را معرفی کرد و ویژگیهای ارتقا یافته و اندازههای صفحه نمایش بزرگتر را برجسته کرد. این شرکت یک مدل فوقالعاده بزرگ 98 اینچی را به مجموعه محصولات اضافه کرد و از فناوریهای پیچیدهتر و پیشگامانهتر مانند Auto HDR Remastering و ارتقاء 8K AI رونمایی کرد. در میان رسانههای دیگر، TechRadar QN900C، برترین مدل Neo QLED 8K را به دلیل کیفیت تصویر پیشرو در صنعت بسیار ستایش کرد و گفت: «لحظههای زیادی در حین مشاهده وجود داشت که بیصدا «وای» را به زبان میآورم، و مطمئناً این چیزی نیست که خودم در حال انجام آن باشم. با هر تلویزیونی که تست می کنم.»

▲ (از سمت چپ) سارا لارسن توبین، معاون بازاریابی سرگرمیهای خانگی سامسونگ الکترونیک آمریکا، در مورد «بیش از همیشه شگفتانگیز + زندگی متصل» با مارتا استوارت، تاجر معروف آمریکایی و ملکه هنرهای داخلی صحبت کرد. کارل نصیب، بازیکن حرفه ای فوتبال آمریکایی؛ و روزاریو داوسون، بازیگر نقش لارا در فیلم Men in Black II، در Samsung 837، فروشگاه تجربه سامسونگ که به تازگی در نیویورک در 4 آوریل بازگشایی شده است.
ایجاد Buzz در Marina Bay Sands در سنگاپور

در آن سوی جهان، سامسونگ الکترونیکس استرالیا میزبان رویداد آفلاین U&D بود و خرده فروشان کلیدی، افراد VIP، رسانه ها و تأثیرگذاران را در WatersEdge در راکس، سیدنی هدف قرار داد. برای نشان دادن تم «صفحه نمایش برای هر تجربه»، Samsung Electronics استرالیا مجموعه خود را در اتاق های مختلف یک خانه مدل به نمایش گذاشت. سناریوهای مختلفی اجرا شد تا به بازدیدکنندگان نشان دهد که چگونه تلویزیون های سامسونگ می توانند به طور یکپارچه با سبک زندگی کاربران ادغام شوند.
▲ Samsung Electronics سنگاپور به عنوان بخش اول رویداد مجازی خود، تصویری از این رویداد را در زمان واقعی در حساب رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد. در داستان، دنیس جانگ، رئیس سامسونگ الکترونیکس سنگاپور، Neo QLED 8K را به شرکت کنندگان معرفی کرد (سمت راست).


▲ در 5 آوریل، Samsung Electronics صربستان از متخصصان رسانه های محلی دعوت کرد تا مجموعه تلویزیون های 2023 و مجموعه تلویزیون های سبک زندگی را به نمایش بگذارند.

▲ بازبینان رسانه و محصولات همچنین نوار صوتی سامسونگ، سری Q را که سال گذشته به عنوان برترین مدل برتر این شرکت عرضه شد، تجربه کردند. سامسونگ همچنین نهمین سال متوالی خود را پشت سر می گذارد که از نظر فروش در صدر بازار جهانی نوار صوتی قرار دارد.
▲ Samsung Electronics Australia محتوای تعاملی را در کانال های رسانه اجتماعی خود به اشتراک گذاشت که تظاهرات در این رویداد را منعکس می کرد.
▲ Samsung Electronics سنگاپور U&D 2023 را برای خردهفروشان، رسانهها و مشتریان در Marina Bay Sands از 4 تا 6 آوریل برگزار کرد. بازدیدکنندگان در یک تور داسنت از این رویداد که شامل هشت منطقه بود، شرکت کردند. پس از این تور، بازدیدکنندگان به شبکه های اجتماعی رفتند تا تجربیات خود را با محصولات جدید به اشتراک بگذارند.




Unbox & Discover، رویداد راه اندازی جهانی سامسونگ، اطلاعاتی در مورد سبد محصولات امسال با تجربیات سفارشی برای هر بازار محلی در اختیار مخاطبان جهانی قرار داد. این رویداد بستری را برای شرکت کنندگان فراهم کرد تا نظرات کارشناسان محصول را بشنوند و پیش از عرضه جهانی خود، محصولات نوآورانه را ببینند.
[ad_2]
منبع
Unbox & Discover 2023: نگاهی دقیق تر به رویداد جهانی راه اندازی
شرکتهای تابعه بزرگ در سراسر جهان، از جمله ایالات متحده، استرالیا و سنگاپور، این رویداد را در مکانهای ویژه برگزار کردند و خردهفروشان، رسانهها و تأثیرگذاران کلیدی را گرد هم آوردند تا تجربیات نوآورانه مدلهای تلویزیون سامسونگ 2023 را با محوریت Neo QLED 8K خود به نمایش بگذارند.

مدل سازی سبک زندگی سامسونگ در استرالیا
Samsung Electronics America نیز پیشنهادی محدود برای جشن U&D ارائه کرده است. مشتریانی که QN800C یا QN900C را تا 16 آوریل از وب سایت رسمی سامسونگ یا در فروشگاه های خرده فروشی منتخب خریداری کنند، یک قاب 32 اینچی رایگان دریافت خواهند کرد.
▲ اینفلوئنسرها در این رویداد شرکت کردند تا ترکیب جدید را ببینند و محتوا را در زمان واقعی در سراسر سیستم عامل های اجتماعی به اشتراک بگذارند. آنها با تلویزیونهای 2023 سامسونگ لذت بردند و سناریوهای مختلف Calm Tech را از طریق SmartThings تجربه کردند.
▲ آرون مکنامارا، رئیس محصول، AV از سامسونگ الکترونیکس استرالیا، کیفیت تصویر و ویژگی های OLED سامسونگ را برای شرکت کنندگان بسیار درگیر توضیح داد.
▲ بریلین تورتون، طراح داخلی و استایلیست مشهور در استرالیا، میزبان رویداد U&D بود و سناریوهای مختلف کاربری را به بازدیدکنندگان معرفی کرد.
موضوع رویداد U&D امسال “یک راه اندازی جهانی” بود. همه شرکتهای تابعه شرکتکننده رویدادها را به طور همزمان در سراسر جهان، با اجزای حضوری و مجازی، میزبانی کردند. اتاق خبر سامسونگ نگاهی دقیقتر به Unbox & Discover 2023 میاندازد که تجربیات غنی مشتریان را در مکانهای دیدنی در سراسر جهان ارائه میدهد.
شرکتهای تابعه سامسونگ در سراسر جهان، Unbox & Discover (U&D) 2023 را در آوریل آغاز کردهاند تا از مدلهای جدید خود در بازارهای محلی رونمایی کنند و برای محصولات جدید پیشسفارش کنند. پس از سه سال وقفه از میزبانی حضوری این رویداد به دلیل همهگیری، سامسونگ اولین رویداد آفلاین U&D خود را برای نمایش آخرین نوآوریهای خود برگزار کرد.
شرکت های تابعه اروپایی، از جمله آلمان، بریتانیا، هلند، مجارستان و صربستان نیز میزبان رویداد U&D به صورت آفلاین و آفلاین بودند و توجه رسانه های محلی را به خود جلب کردند. شرکتهای تابعه از 5 آوریل در وبسایتهای خود یک تایمر شمارش معکوس برای U&D میزبانی کردند تا هیجان و مکالمه منتهی به رویداد را ایجاد کنند.
▲ بازدیدکنندگان با تور docent با تمرکز بر کیفیت تصویر و ویژگیهای Samsung Neo QLED 8K مورد استقبال قرار گرفتند. بیست و هشت نفر از متخصصان رسانه که به این رویداد پیوستند، گفتند که مناطق نمایشی به آنها کمک می کند تا ویژگی های تلویزیون را بهتر درک کنند. به ویژه، بازدیدکنندگان از غرفه سینمای خانگی و غرفه پایداری که سناریوهایی از نمایشگرهای تلویزیون فوقالعاده بزرگ در خانه را همراه با تلاشهای پایداری سامسونگ به نمایش میگذارد، لذت بردند.
Samsung Electronics America قصد دارد به طور فعال با سازندگان مختلف برای مجموعهای از محتوای دیجیتال شریک شود تا نشان دهد چگونه محصولات سرگرمی خانگی سامسونگ باعث افزایش اتصال و شخصیسازی تجربیاتی میشود که زندگی روزمره ما را بهبود میبخشد.

گسترش مشارکت با سازندگان در آمریکا
▲ Samsung Electronics مجارستان برای رسانهها تجربهای صمیمی فراهم کرد تا جمعیت را شگفتزده کند و فضای مناسبی را برای طراحی محصولات جدید ایجاد کند.
▲ جرمی سینیور، معاون رئیس بخش الکترونیک مصرفی سامسونگ الکترونیکس استرالیا، فناوری Neo QLED 8K را برای بازدیدکنندگان توضیح داد.
▲ در سنگاپور U&D 2023، مدیر عامل گالری ملی سنگاپور و نماینده Dolby Atmos در مورد همکاری با فروشگاه هنر سامسونگ و تلاش آنها برای بهبود تجربیات صوتی و تصویری کاربران سخنرانی کردند.
▲ U&D Samsung Electronics America که در Samsung 837 برگزار شد مملو از رسانه ها و تأثیرگذاران بود. این شرکت تابعه این رویداد را در وب سایت رسمی خود برای کسانی که قادر به شرکت در آن نبودند پخش کرد.