سامسونگ مگ
Subscribe
  • اخبار محصولات سامسونگ
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سامسونگ مگ
  • اخبار محصولات سامسونگ
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سامسونگ مگ
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

پانل متخصص، نوآوری هوش مصنوعی مشترک و مسئولانه – اتاق خبر جهانی سامسونگ را برجسته می کند

توسط سام
جولای 12, 2024
در اخبار محصولات سامسونگ
0

[ad_1]

Salon d'AI سامسونگ: بررسی آینده هوش مصنوعی موبایل و نوآوری مسئولانه

  • سامسونگ میزگردی به نام Salon d'AI برای بحث در مورد آینده هوش مصنوعی موبایل، توسعه مسئولانه و همکاری برگزار کرد.
  • در این رویداد رهبران صنعت از گوگل، کوالکام تکنالوژی و OECD حضور داشتند.
  • سامسونگ نتایج یک مطالعه آکادمیک جهانی را اعلام کرد که نشان می‌دهد کاربران مکرر هوش مصنوعی کیفیت زندگی بالاتری را گزارش می‌دهند.
  • اعضای پانل بر نقش هوش مصنوعی موبایل در تحریک خلاقیت و بهبود بهره وری تاکید کردند.
  • سامسونگ بر اهمیت نوآوری مسئولانه، حفظ حریم خصوصی و انتخاب کاربر در توسعه هوش مصنوعی تاکید کرد.

▲ 3 مازاریوم در پاریس

در 11 ژوئن، سامسونگ بر تعهد خود به هوش مصنوعی تلفن همراه با یک میزگرد به نام Salon d'AI در 3 Mazarium – یک فضای کنوانسیون مدرن که با معماری سنتی پاریس مشخص می‌شود، تاکید کرد. رهبران صنعت و شرکای Google، Qualcomm Technologies، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) و دیگران به سامسونگ روی صحنه پیوستند تا درباره آینده هوش مصنوعی بحث و گفتگو کنند.

▲ (از چپ به راست) دکتر کریس برائر، لوسیا روسو، دان مک گوایر، وون جون چوی، جنی بلکبرن، داهیون کیم و ناظم کارولینا میلانزی

بیش از 300 رسانه و شرکت کنندگان سالن را مملو کردند تا نظرات کارشناسان را بشنوند. در زمانی که پیشرفت‌های هوش مصنوعی قرار است زندگی‌ها را در مقیاسی بی‌سابقه تحت تأثیر قرار دهد، اتاق خبر سامسونگ برخی از بینش‌های ارزشمند شرکت‌کنندگان در Salon d'AI را بازتاب داد.

رویکردی انسان محور به هوش مصنوعی موبایل

Won-joon Choi، معاون اجرایی و رئیس دفتر تحقیق و توسعه موبایل، Mobile eXperience Business در Samsung Electronics، روی صحنه رفت و پنل را آغاز کرد.

او گفت: “با رهبران صنعت و تصمیم گیرندگان امروز روی صحنه، بیایید در مورد آینده هوش مصنوعی تلفن همراه بر اساس تجربیات مصرف کننده، اهمیت توسعه هوش مصنوعی مسئولانه و نقش حیاتی همکاری در شکل دادن به هوش مصنوعی برای بشریت صحبت کنیم.”

اعضای حضار با دقت گوش می‌دادند و روی لپ‌تاپ و تلفن‌های هوشمند خود یادداشت می‌کردند.

▲ Won-joon Choi از Samsung Electronics

مدیر کارولینا میلانزی، مدیرعامل و بنیانگذار Heart of Tech و رئیس Creative Strategies، بحث را با درخواست از اعضای میزگرد برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد توسعه هوش مصنوعی موبایل آغاز کرد.

زمانی که ما برای اولین بار Galaxy AI را توسعه دادیم، نیازهای کاربران را به طور گسترده مورد مطالعه قرار دادیم. چوی گفت که هوش مصنوعی گلکسی ما با درک عمیق از مصرف کنندگان شروع شد. «بر اساس تحقیقات خود، ویژگی‌های عملی هوش مصنوعی Galaxy را توسعه دادیم – نه فقط ویژگی‌های حقه‌بازی – که معنی‌دارترین تجربیات را در اختیار کاربران ما قرار می‌دهند.»

گلکسی AI از زمان انتشار در اوایل سال جاری تاکنون در بیش از 100 میلیون دستگاه استفاده شده است. او ادامه داد: “ما انتظار داریم تا پایان سال 2024 به 200 میلیون دستگاه برسیم.”

▲ دکتر کریس برائر از دانشگاه لندن

سپس، سامسونگ نتایج یک مطالعه آکادمیک جهانی را که با مشارکت موسسه مطالعات مدیریت گلداسمیتز در دانشگاه لندن انجام شد، اعلام کرد.

دکتر کریس بروئر، مدیر نوآوری در موسسه مطالعات مدیریت گلداسمیت، دانشگاه، گفت: «این مطالعه با سامسونگ اولین تحقیق در نوع خود و در سطح دانشگاهی برای درک تأثیرات هوش مصنوعی تلفن همراه بر کیفیت زندگی است. از لندن. “آنچه ما آموختیم به ما نشانه روشنی از پتانسیل عظیم هوش مصنوعی داد.”

بر اساس داده‌ها، کاربران مکرر هوش مصنوعی در مقایسه با افرادی که به ندرت از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، احتمال بیشتری دارد که کیفیت زندگی بالاتری را گزارش کنند. این پاسخ دهندگان هوش مصنوعی را چیزی فراتر از ابزاری برای خودکارسازی وظایف می دانند. با این حال، این تحقیق به تفاوت‌های جهانی اشاره می‌کند – کره با تقریباً 25٪ بیشترین تعداد کاربران مکرر هوش مصنوعی را دارد در حالی که بریتانیا فقط حدود 9٪ دارد.

▲ (از بالا به پایین) Daehyun Kim از Samsung Electronics و Don McGuire از Qualcomm Technologies

علاوه بر این، اعضای پانل به نقش هوش مصنوعی موبایل در تحریک خلاقیت و بهبود بهره وری نگاه کردند. Daehyun Kim، معاون اجرایی مرکز جهانی هوش مصنوعی، تحقیقات سامسونگ در Samsung Electronics، به این مطالعه به عنوان مدرکی اشاره کرد که هوش مصنوعی قفل خلاقیت افراد را باز می کند.

او گفت: «کاربران متداول هوش مصنوعی دو برابر بیشتر احتمال دارد که خود را خلاقانه بیان کنند. “با این همه فناوری هوش مصنوعی، ما در حال ایجاد تفاوت معناداری در زندگی مردم هستیم.”

Don McGuire، معاون ارشد و مدیر ارشد بازاریابی Qualcomm Technologies، بررسی کرد که چگونه یافته‌ها نشان می‌دهند که هوش مصنوعی به کجا می‌رود – فراتر از عملکردهای «تحریک و پاسخ».

او گفت: “ما شاهد انتقال هوش مصنوعی به فراتر از تازگی هستیم تا واقعا مفید باشد.” «هوش مصنوعی باید پیشنهادی‌تر و پیش‌بینی‌کننده‌تر شود. سامسونگ با برخی از ویژگی‌هایی که در Galaxy AI راه اندازی شده است، این کار را کامل کرده است.

نوآوری هوش مصنوعی موبایل که توسط همکاری باز هدایت می شود

همکاری به عنوان یکی از بزرگترین موضوعات گفتگو ظاهر شد. سامسونگ از طریق همکاری باز با Google، Qualcomm Technologies و دیگران، تجارب کاربری جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می‌کند.

▲ جنی بلکبرن از گوگل

جنی بلکبرن، معاون تجربه کاربری Gemini Experiences و Google Assistant در گوگل گفت: «راه اندازی Circle to Search با سری گلکسی اس 24، نمونه ای متعارف از همکاری گوگل و سامسونگ بود. “مدتی طول کشید تا ما با نحوه معرفی آن ویژگی هماهنگ شویم – برای ایجاد چیزی که برای همه در دستگاه های مختلف در طیف وسیعی از موقعیت ها کار کند.”

▲ (از چپ به راست) دان مک گوایر از Qualcomm Technologies، Won-joon Choi از Samsung Electronics و Jenny Blackburn از Google

رویکرد هوش مصنوعی ترکیبی که Galaxy AI اتخاذ کرد، یکی دیگر از محورهای بحث شد.

کیم گفت: «سال‌ها بعد، رویکرد ترکیبی هوش مصنوعی موبایل تنها رویکرد هوش مصنوعی تلفن همراه در نظر گرفته خواهد شد. هوش مصنوعی ترکیبی پاسخگویی هوش مصنوعی روی دستگاه را با منابع و تجربیات گسترده ای که توسط هوش مصنوعی مبتنی بر ابر ارائه می شود ترکیب می کند.

اگرچه سامسونگ مدل هوش مصنوعی مولد خود را با دقت توسعه داده است، این شرکت در تلاش است تا با هدف توسعه هوش مصنوعی انسان محور، نوآوری و همکاری داشته باشد.

مک‌گوایر می‌گوید: «مقیاس‌سازی هوش مصنوعی به دلایل عملی بسیاری و همچنین از منظر تجربه کاربر باید ترکیبی باشد. ما متعهد به همکاری با سامسونگ، گوگل و سایرین هستیم تا هوش مصنوعی قوی روی دستگاه و هوش مصنوعی مبتنی بر ابر را با هم ارائه دهیم.»

گسترش هوش مصنوعی به روشی ایمن و فراگیر

در نهایت، اعضای پانل به نیاز به ترویج نوآوری مسئولانه و توسعه فراگیر هوش مصنوعی اشاره کردند.

لوسیا روسو، اقتصاددان و تحلیلگر سیاست در واحد هوش مصنوعی (AI)، بخش سیاست‌گذاری اقتصاد دیجیتال در OECD، گفت: «قانون‌گذاری همچنان برای رسیدن به سرعت نوآوری هوش مصنوعی کار می‌کند. ما می خواهیم نوآوری را تشویق کنیم، اما نه به قیمت اخلاق یا حریم خصوصی.

▲ لوسیا روسو از OECD

“حریم خصوصی مهم ترین چیز در این دوره بیش از حد متصل است. کیم گفت: هدف ما ارائه نوآوری و ایمنی تحت سه اصل اصلی – انصاف، شفافیت و پاسخگویی است. با داشبورد گلکسی هوش مصنوعی، کاربران می‌توانند سرویس‌های مبتنی بر ابر را انتخاب کنند یا برخی از ویژگی‌ها کاملاً روی دستگاه کار کنند.»

در آینده نزدیک، هوش مصنوعی برای پردازش انواع ورودی‌ها از جمله متن، تصویر، صدا و ویدیو چندوجهی خواهد بود. در عین حال، هوش مصنوعی برای درک وضعیت موجود تبدیل خواهد شد.» “ارائه انتخاب و کنترل به کاربران یک مورد توجه دائمی در نوآوری هوش مصنوعی تلفن همراه است.”

اولین رویداد رسانه‌ای هوش مصنوعی برای Galaxy، Salon d'AI نشان داد که چگونه سامسونگ در تلاش‌های توسعه هوش مصنوعی خود از طریق بهبود کیفیت زندگی فراتر از نوآوری‌های فناوری حرکت می‌کند. در پیگیری توسعه هوش مصنوعی برای همه، سامسونگ مشتاقانه منتظر است تا فرصت‌های جدیدی را از طریق هوش مصنوعی باز کند – با چشم‌اندازی بر امنیت افزایش یافته و همکاری باز.

[ad_2]

منبع

برچسب ها: samsungسامسونگ
Advertisement Banner
نوشته‌ی بعدی

ایجاد مکالمات از ژاپن تا جهان - اتاق خبر جهانی سامسونگ

چرخ گوشت فروشگاه اینترنتی جوانرود کالا | samsungmag

لیست قیمت چرخ گوشت، ۱۹ بهمن ترب | samsungmag

دسته بندی

  • اخبار محصولات سامسونگ
  • دسته‌بندی نشده

سامسونگ مگ

مجله خبری سامسونگ مگ، پوشش دهنده انواع خبرهای روز محصولات سامسونگ به زبان فارسی می باشد

  • About
  • Advertise
  • Privacy & Policy
  • Contact

© 2022 سامسونگ مگ مجله خبری محصولات samsung samsungmag.ir.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • Home

© 2022 سامسونگ مگ مجله خبری محصولات samsung samsungmag.ir.