من معمولاً به جزئیات در مورد فرآیند خود نمی پردازم، فقط به این دلیل که به راحتی می توان روند محصول را اشتباه گرفت. حدود 75 درصد از زمان من برای ساختن هنر، فرآیند پر زحمت آماده سازی تصویر، برش شابلون، پل زدن شابلون ها و غیره است. برای توضیح مختصر، عکس می گیرم، آنها را به سطوح مختلف کنتراست تقسیم می کنم، آنها را برش می دهم، روی آنها اسپری می کنم. از یکدیگر و سپس با دقت نورها را رنگ آمیزی کنید. شابلونهای من آنگونه نیستند که بتوانید روی یک لایه رنگ جامد بغلتانید – من به آرامی تصویر را با اسپریهای کوچک رنگی که میسازم بیرون میآورم.
س: به عنوان هنرمندی که بهخاطر تکنیکهای هنری سنتیتان شناخته شدهاید، چگونه میتوانید در تلاقی بین اشکال هنر سنتی و دنیای دیجیتال حرکت کنید؟
س: مرحله مورد علاقه شما در روند هنری خود چیست؟
من نقطه ملایمی برای پاریس دارم: فرهنگ، غذا، هنر و معماری. من همه را دوست دارم. این نقاشی منظره ای است که هنگام قدم زدن در خارج از ایستگاه قطار Gare De Lyon می بینید. یادم می آید زمانی که عکس گرفتم از آن به عنوان الهام بخش این قطعه استفاده کردم. دوستم از من پرسید: «چرا از خیابان عکس می گیری؟ زشته. این ایستگاه قطار است که زیباست.» نکته شگفت انگیز توریست بودن این است که همه چیز جدید و تازه است. برای من خیابان به زیبایی ایستگاه قطار بود. این قدرت یک نقاشی خوب است – می تواند خسته کننده ترین صحنه ها را مسحور کند.
س: نمایش کار شما در The Frame با سایر رسانه هایی که با آنها کار کرده اید (مانند بوم، دیوارهای آجری/بتنی، بیلبوردها) چگونه است؟
پس از راه اندازی یک تجارت تجاری موفق چاپ صفحه، تصمیم گرفتم روی هنر خود تمرکز کنم و از بالتیمور به کالیفرنیا نقل مکان کردم. من شابلون برش دستی را امتحان کردم و عاشق شدم. روند مشابه است، اما شابلون ها پر زحمت و دقیق نیستند. من این چالش را پذیرفتم و یاد گرفتم که جزئیات عمیق را با چندین لایه ایجاد کنم.
س: چه شراکت هایی در این سال ها کار کرده اید که برای شما برجسته است؟
هنر خوب باید بتواند به رسانه های مختلف ترجمه شود: بوم، دیوار یا دیجیتال. قاب یک پلتفرم جالب بود فقط به این دلیل که شما کنترلی روی مکان آویزان شدن آن ندارید یا اینکه کدام خانواده چه آثار هنری را دانلود می کند – جالب بود که بفهمید کدام یک از قطعات من جذابیت جهانی دارد. وقتی برای یک مکان خاص (مانند نقاشی دیواری) کار می کنید، باید محله، نور، سطح دیوار و غیره را در نظر بگیرید. موفقیت یک نقاشی دیواری بر اساس توانایی شما در سازگاری با محیط است. با این حال، با The Frame، این یک مورد از کندن آن آثار از روی دیوار و قرار دادن آنها در یک فضای دیجیتال بود – توجه 100٪ روی اثر هنری بود که به جای محیطی که در آن زندگی میکرد، خلق شده بود.
س: آیا میتوانید روند هنری خود را از عکسهایی که با آنها شروع کردهاید تا محصول نهایی را با ما همراهی کنید؟

▲ ورودی، 2019
این همچنین یک راه عالی برای دستیابی به مخاطبانی است که به طور سنتی به گالری نمی روند. هنر زمانی موفق تر است که مردم بتوانند اندکی از خود را در آن ببینند، صرف نظر از اینکه این یک احساس، تجربه، فکر یا خلق و خوی است. این به یک شرکت کننده در موزه هنر محدود نمی شود. یافتن افراد و ارتباط با آنها از طریق هنر چیزی است که می توان در مقیاس بسیار بزرگتر از طریق یک پلت فرم دیجیتال انجام داد.

این تابلو جلوی خانه مونه است. من برای اولین بار از باغ مونه دیدن کردم و فوراً احساس کردم در سرزمین دیگری هستم – گلها مانند مه سبز مرا احاطه کردند و بوی گل فضا را پر کرد. جلوی خانه مونه ایستاده بودم و تصور می کردم زندگی در آنجا چگونه بود. به این فکر میکنم که مونه هر روز صبح وقتی در باغ قدم میزد و به خانهاش بازمیگشت، این را میدید.
من عاشق فرصتی برای دستیابی به مخاطبان جدیدی هستم که ممکن است قبلاً هنر را قدردانی نکرده باشند. گاهی اوقات می توان از دنیای هنر محافظت کرد. فریم به طرفداران جدید فرصتی می دهد تا زندگی با هنر را در نظر بگیرند.
من متوجه شدم که موفق ترین شراکت ها آنهایی هستند که حداقل برای من کمترین جهت را دارند. یافتن شرکتی که آزادی انجام کاری را که میخواهم اعطا کند، برای یک همکاری موفق بسیار مهم است. چند موردی که به ذهن می رسد عبارتند از دیوار بووری که برای خانواده گلدمن در نیویورک نقاشی کردم و همکاری با پورشه برای ماشین الکتریکی آنها در نمایشگاه هنر اسکوپ.
فروشگاه هنری لوگان هیکس ایکس سامسونگ
من به راحتی فراموش می کنم که 99.9 درصد از مردم جهان فرصت دیدن کار من را به صورت حضوری نخواهند داشت. وقتی نقاشی دیواری می کشم، معمولاً در کلانشهرهای بزرگتر و در شهرهایی است که قبلاً نوعی ارتباط دارم. بنابراین، من دوست دارم دسترسی خود را به افرادی که ممکن است در مکان هایی که من نقاشی می کنم زندگی نکنند، گسترش دهم. با این رویکرد، شخصی در مناطق دورافتاده استرالیا به قطعات من دسترسی دارد، درست مانند کسی که در قلب منهتن است.

برای کاوش بیشتر در مورد مجموعه لوگان هیکس از فروشگاه هنر سامسونگ در The Frame دیدن کنید.
[ad_2]
منبع
س: تکنیک امضای شما در ترکیب رنگ ها از طریق آئروسل چگونه به جذابیت بصری کار شما در هنگام نمایش دیجیتال کمک می کند؟
▲ لوگان هیکس

تلاقی فناوری و خلاقیت
س: شما در حال حاضر در ایجاد نقاشی های دیواری در مقیاس بزرگ در سراسر جهان در مکان هایی مانند استانبول، میامی، بالتیمور، نیویورک، تونس، پاریس و غیره تجربه دارید. چگونه مشارکت فروشگاه هنر دامنه و دسترسی جهانی کار شما را برای مخاطبان فراتر از آن گسترش می دهد. ?
امیدوارم مخاطب بتواند از کارهای من در سطوح مختلف قدردانی کند. به عنوان مثال، شما فقط موضوع را از فاصله دور مشاهده می کنید قبل از اینکه با نزدیک شدن به جزئیات متوجه شوید. هنگامی که اینچ از آن فاصله بگیرید، اجرا واضح می شود – از نحوه ترکیب رنگ ها گرفته تا نقاط ریز رنگ آئروسل که سطح تصویر را تشکیل می دهند.
مرحله مورد علاقه من ایجاد و انتخاب حال و هوا برای آثار هنری ام است. آیا صحنه من دقیق خواهد بود یا نقاشی؟ آیا تنهایی غروب را به تصویر می کشد یا شور و نشاط یک روز روشن را؟ یک مجموعه از شابلون ها را می توان به روش های مختلفی رنگ آمیزی کرد، و من دوست دارم بفهمم کدام یک بهترین است.
هنر خیابانی – که اغلب عناصری از محیط و طبیعت خود را در بر می گیرد – جایگاه خود را در رسانه های دیجیتال پیدا کرده است زیرا فناوری نمایش و کیفیت تصویر به سرعت در سال های اخیر تکامل یافته است. فروشگاه هنر سامسونگ از طریق مشارکت با هنرمندانی مانند لوگان هیکس، شکاف بین هنر عمومی و مصرف کنندگان روزمره را پر کرده است و جزئیات، بیان و برداشت های پیچیده را بیش از همیشه به کاربران نزدیک می کند.
این قطعه نیز از باغ مونه است. چیزی که من بیشتر از همه در مورد باغ دوست داشتم این است که بسیار نادر است که بتوانید در همان جایی که یک شاهکار خلق شده است بایستید. من با دیدن نقاشیهای مونه در کتابهای تاریخ هنر، تلویزیون و فیلمهایم بزرگ شدهام. اما وقتی از باغ بازدید کردم متوجه شدم که در نقاشی هستم. زمانی که مونه در حالی که نقاشی میکشید، در جایی ایستاده بودم که ناگهان آثار هنری او برایم معنا پیدا کرد. البته باغش را رنگ کرد! چگونه می توان از بهشت بازدید کرد و آن را در یک نقاشی به یادگار نگذاشت؟
من همچنین در شهر نیویورک الهام زیادی پیدا می کنم. نحوه تغییر شهر در طول روز و سال – زندگی خاص خود را دارد. در طول همه گیری، دیدن یک شهر پر جنب و جوش خالی از سکنه بسیار جالب بود. وحشتناک زیبا بود

لوگان هیکس یک هنرمند بسیار تحسین شده مستقر در نیویورک است که به خاطر مناظر شهری پیچیده فوتورئالیستی شهرت دارد. او با استفاده از چندین لایه شابلون، زیبایی شناسی شهری را با دقت و جزئیات فوق العاده ترکیب می کند.
سفر هم الهام بخش من است و هم ضد افسردگی. دیدن کشورها، مردم، مکانها و فرهنگهای جدید همیشه به من کمک کرده است تا چشمانم را نسبت به شگفتانگیز بودن جهان باز نگه دارم. بعد از سفر، همیشه برای بازگشت به استودیو هیجان زده هستم.
▲ گیورنی، 2019
هنر یک زبان است و یادگیری صحبت کردن با آن در عرصه های مختلف برای موفقیت یک هنرمند حیاتی است. من زیاد فکر نمی کنم که چه چیزی سنتی است و چه چیزی نیست. من فقط سعی می کنم در نظر بگیرم که کار چگونه به نظر می رسد که به اندازه The Frame کوچک شده است. من سعی می کنم به این فکر کنم که چه قطعاتی دارای پیچیدگی کافی برای ماندن روی صفحه نمایش در فضای شخصی برای مدت طولانی هستند.
کار من دارای نکات ظریفی است که دیدن آنها در نمایشگرهای دیجیتال سنتی دشوار است. من از این که چگونه صفحه مات The Frame جزئیات رنگ اسپری و تغییرات ظریف رنگ را می گیرد خوشحال بودم. این نمایشگر این فرصت را به شما می دهد تا کار را از فواصل مختلف به گونه ای تجربه کنید که گویی روی یک دیوار یا بوم وجود دارد.
فرصت اصلی که برای فضای دیجیتال می بینم دسترسی به مخاطب جدید است. ممکن است کسی هزاران هزار خرج نقاشی من نکند، اما ممکن است تصویری از آن را دانلود کند. من می خواهم فکر کنم که گاهی اوقات ممکن است حتی به این معنا باشد که کسی بعد از آن بیرون رفته و یک کپی فیزیکی از یک نقاشی بخرد.
▲ آکسون، 2018
س: چه علاقه ای الهام بخش هنر شماست؟
س: سه انتخاب برتر شما که برای نمایش در The Frame به مصرف کنندگان توصیه می کنید کدامند؟ لطفاً در مورد هر کدام یک توضیح بسیار مختصر به ما بدهید.
س: ممکن است کمی در مورد خودتان و کارتان به عنوان یک هنرمند بگویید؟ چطور شد که با شابلون کار کردید؟
س: چرا همکاری با فروشگاه هنر را انتخاب کردید؟
س: پلتفرم هنر دیجیتال چه فرصت های منحصر به فردی را برای هنرمندانی مانند خودتان ارائه می دهد؟
اتاق خبر سامسونگ این امتیاز را داشت که با لوگان ارتباط برقرار کند تا در مورد فرآیند خلاقانه و الهامبخش او و اینکه چگونه همکاری او با فروشگاه هنر سامسونگ کمک کرد تا مرزهای حرفهاش پیش برود.
یک هنرمند فقط دو دلیل برای ادامه دارد: هنرسازی و ارائه هنر به مخاطب. برای من، فروشگاه هنر سامسونگ یک خروجی برای به نمایش گذاشتن هنر من بود – این یک رویکرد جدید برای نمایش هنر من بود، و به همین دلیل، آن را برایم جالب دیدم. فضاهای زندگی این روزها همچنان کوچکتر و کوچکتر می شوند، بنابراین من این را راهی برای به اشتراک گذاشتن چندین اثر هنری به جای آویزان کردن آنها به دیوارهای محدود دیدم.
از زمان راه اندازی آن در سال 2017، فروشگاه هنر سامسونگ در خط مقدم تغییرات قابل توجهی در شیوه تجربه و قدردانی ما از هنر بوده است. The Frame و Art Store با مجموعههای گستردهای از آثار هنری، راههای مختلفی را برای مصرفکنندگان ارائه میدهند تا از اشکال متنوعی از آثار هنری در خانههایشان لذت ببرند.
▲ روند هنری لوگان هیکس (ویدئو توسط لوگان هیکس)