سامسونگ از مقیاس خود برای افزایش آگاهی در مورد اهداف جهانی و توانمندسازی جوامع برای برداشتن گام های قابل اندازه گیری برای تأثیرگذاری استفاده می کند. در همین راستا، سامسونگ میزبان غرفه عکاسی گلهای جهانی سامسونگ در Cannes Lions بود، یک تجربه تعاملی که در آن شرکتکنندگان در جشنواره عکسهای سرگرمکنندهای گرفتند و در عین حال درباره اهداف جهانی و برنامه اهداف جهانی سامسونگ بیشتر یاد گرفتند. این هفته همچنین آغاز کار سامسونگ به عنوان یک انتقامجوی تجاری بود، گروهی از شرکتها و سازمانهای همفکر که بهطور مداوم به دنبال راههایی برای نوآوری، همکاری و پیشبرد پیشرفت به سوی اهداف جهانی هستند.
بنجامین براون، مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ اروپا، و رهبران جوان نسل 17، کریستین کمپمن (دانمارک)، نادین خاولی (لبنان) و تافارا ماکازا (زیمبابوه) در یک سری فعالیتها در طول هفته شرکت کردند که نشان میدهد چگونه فناوری و خلاقیت میتواند جهانیان را توانمند کند. جامعه، از جمله تغییر دهندگان جوان، برای تأثیرگذاری.
جشنواره بینالمللی خلاقیت Cannes Lions هر ساله تعداد بیشماری از برندها و رهبران صنعت بازاریابی را گرد هم میآورد تا در شکلدهی موج بعدی خلاقیت با یکدیگر همکاری کنند. با این حال، در حالی که کمتر از هشت سال باقی مانده است، سازمان ملل گزارش داده است که جهان در مسیر دستیابی به اهداف جهانی تا سال 2030 نیست. هفته گذشته، سامسونگ الکترونیک و سه رهبر جوان نسل 17 در Cannes Lions حضور داشتند تا توجه برندها را به نقشی که می توانند بر عهده دارند، جلب کنند. برای کمک به ایجاد آینده ای پایدارتر برای همه بازی کنید. Generation17 مشارکتی بین سامسونگ و برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) با هدف بزرگنمایی صداها، داستانها و نبوغ رهبران جوانی است که برای کمک به جهان برای دستیابی به اهداف جهانی تلاش میکنند.
سامسونگ با Project Everyone و Karmarama (بخشی از Accenture Song) برای میزبانی میزگردی در مورد اینکه چگونه برندها می توانند صحبت را به عمل تبدیل کنند، با تمرکز ویژه بر ارتقای نسل جوان و استفاده از فناوری برای بسیج جوامع برای اهداف جهانی، همکاری کرد.
سامسونگ با تقویت صدای جوانان و بهره گیری از قدرت فناوری و اطلاعات از طریق Generation17 و اپلیکیشن گلوبال اهداف سامسونگ، نقش فعالی ایفا کرده است.