کیم افزود: «ما کاملاً با مشتریان خود در ارتباط هستیم و عوامل مختلف را از قبل به دقت بررسی میکنیم، مانند اینکه آیا میتوان تلویزیون فوقالعاده بزرگ را روی میز قرار داد یا آن را بر روی دیوار نصب کرد».

حدود ده سال پیش تلویزیون 60 اینچی تلویزیون بزرگی به حساب می آمد. اما با گذشت زمان، تلویزیون های 65 اینچی به جریان اصلی تبدیل شدند و اکنون تلویزیون های 75 اینچی و 85 اینچی محبوب شده اند، که نشان دهنده تقاضای رو به رشد مصرف کنندگان برای تلویزیون های بزرگتر است. در واقع، نظرسنجی مشتریان ما نشان داد که 75 درصد از مصرفکنندگان بهطور متوسط تلویزیونی 13 اینچی بزرگتر از مدل قبلی تلویزیون خریداری کردهاند.
برای اینکه از محتوای مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرند، مصرف کنندگان بیشتر و بیشتری به دنبال خرید تلویزیون های بزرگتر برای خانه های خود هستند. به گفته شرکت تحقیقات بازار Omdia، اندازه بازار جهانی صفحه نمایش 85 اینچی از 180000 دستگاه در سال 2019 به 1.87 میلیون دستگاه در سال 2022 فروخته شده است. به همین ترتیب، برای صفحه نمایش های 98 اینچی، بازار جهانی از کمتر از 1000 افزایش یافته است. فروش این واحد در سال 2019 به حدود 160000 دستگاه در سال 2022 رسید.
به نظر میرسد نسلهای جوانتر نیز صفحه نمایشهای بزرگتر را ترجیح میدهند و همین امر باعث افزایش محبوبیت تلویزیونهای فوقالعاده بزرگ میشود. در حالی که افراد 40 و 50 ساله بیش از نیمی از مشتریانی را تشکیل میدهند که در سال 2015 تلویزیونهای بیش از 80 اینچ خریداری کردهاند، افراد 30 و 40 ساله از سال 2021 فروش خود را در بازار تلویزیونهای فوقالعاده رهبری کردهاند.
از آنجایی که تلویزیون های خانگی محتوای متنوعی مانند بازی، ورزش، فیلم و محتوای تناسب اندام ارائه می دهند، نقش تلویزیون ها تغییر کرده است. از آنجایی که غوطه وری برای بسیاری از مصرف کنندگان اولویت اصلی است، محبوبیت تلویزیون های بزرگ احتمالاً ادامه خواهد داشت زیرا بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال تلویزیون هایی هستند که تجربه های نفس گیر را برای همه انواع محتوا ارائه می دهند.
مشاهده راحت در فواصل بیشتر

▲ افرادی که مسئول برنامه ریزی، فروش و طراحی محصول هستند در مورد تلویزیون های فوق العاده بزرگ 98 اینچی صحبت می کنند.
هنگامی که از کیم در مورد تحویل و نصب پرسیده شد، کیم توضیح داد که سامسونگ با پشتکار تلاش کرده است تا اطمینان حاصل کند که مشتریان می توانند محصولات خود را به راحتی در خانه خود دریافت کنند. 98 اینچ بزرگترین اندازه تلویزیونی است که یک آسانسور آپارتمان استاندارد کره ای می تواند در خود جای دهد. و زمانی که آسانسور خیلی کوچک است، ما خدمات تحویل و نصب بهینه دیگری را بر اساس محیط مشتری ارائه می دهیم.» کیم توضیح داد. “در واقع، ما حتی یک بار پس از بالا رفتن از نردبان مارپیچ در یک خانه دو طبقه، تلویزیون را با موفقیت نصب کردیم.”
تلویزیون 98 اینچی با اندازه نفس گیر خود که می تواند جزئیات استثنایی را در مقیاس بزرگتر به نمایش بگذارد، به استاندارد جدیدی برای تلویزیون های فوق العاده بزرگ تبدیل شده است. در راستای چنین روندهایی، سامسونگ در نمایشگاه CES 2023 از 98 اینچی Neo QLED 8K مدل 2023 رونمایی کرد که رنگهای روشن و جزئیات بسیار واضح را در یک صفحه نمایش بسیار بزرگ به مصرفکنندگان ارائه میدهد. از آنجایی که اندازه تلویزیونهای استاندارد در طول سالها بزرگتر شدهاند، سامسونگ با توسعه تلویزیونهای فوقالعاده بزرگ برای تجربه تماشای بهتر، خود را با روندهای صنعت و تقاضای مصرفکنندگان سازگار کرد.
با رواج بیشتر این عوامل و ترجیحات در بین کاربران، بازار تلویزیون فوق العاده بزرگ به رشد خود ادامه خواهد داد. Chae گفت: “تلویزیون فوق العاده بزرگ یک روند اجتناب ناپذیر است و مصرف کنندگان آماده هستند تا از تلویزیون های بسیار بزرگ لذت ببرند.”
▲ Sangyeob Kim در مورد اینکه چگونه فاصله تماشای تلویزیون بر تجربه تماشا تأثیر می گذارد بحث می کند.
یکی از بزرگترین نگرانیها هنگام خرید یک تلویزیون فوقالعاده بزرگ، فاصله دید است – بیننده چقدر از تلویزیون فاصله دارد و آیا آن فضا در خانه در دسترس است یا خیر. کیم گفت: «از آنجایی که فاصله تماشای تلویزیون 98 اینچی NEO QLED در مقایسه با تلویزیون های فوق بزرگ قبلی کوتاه شده است، بینندگان می توانند به راحتی از فاصله 4 متری تماشا کنند.
کیم گفت: «تجربه عملی برای نشان دادن اینکه یک تلویزیون بزرگ چقدر عالی است، ضروری است. “از آنجایی که تلویزیون معمولاً نقطه کانونی اصلی طراحی در یک اتاق است، توصیه می کنم آن را شخصاً تجربه کنید.”
علاوه بر این، با محبوبیت خدمات استریم، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای تلویزیون های فوق العاده بزرگ را خریداری می کنند تا تجربه تماشای خود را در خانه افزایش دهند. چاه گفت: «تعداد نجومی از مردم از زمان شیوع بیماری همه گیر شروع به استفاده از سرویس های استریم کرده اند، زیرا آنها به طور فزاینده محتوایی مانند فیلم و ورزش مصرف می کنند. “در نتیجه، تقاضا برای تلویزیون های فوق العاده بزرگ افزایش یافته است، زیرا آنها تجربه تماشای فراگیرتری را ارائه می دهند.”

▲ Heejin Chae توضیح میدهد که چگونه تقاضاهای در حال تحول مصرفکننده، محصولات سامسونگ را شکل داده است.
تلویزیونها به شکلگیری فرهنگ اتاق نشیمن کمک میکنند، بنابراین خرید یک مجموعه جدید مانند یک سرمایهگذاری برای 10 سال آینده است. همانطور که برای محصولات تلویزیونی آینده برنامه ریزی می کنیم، به تمرکز روی این جنبه ها ادامه خواهیم داد. من معتقدم تلویزیون های سامسونگ همچنان در مرکز سرگرمی های خانگی خواهند بود.
[ad_2]
منبع
ما فضایی در فروشگاه با مبل ایجاد کردیم تا فاصله دید در خانه را شبیه سازی کنیم. ما مبل را جابه جا می کنیم تا به مشتریان کمک کنیم فاصله دید اتاق های کوچکتر و بزرگتر را اندازه گیری کنند. کیم افزود، هنگامی که مشتریان احساس کنند تلویزیون چگونه در خانههایشان جا میشود، مدلهای بزرگتر را ترجیح میدهند.
تجربه تماشای بزرگتر و بهتر با تلویزیون های عریض تر
در حالی که برخی ممکن است در مورد اندازه بزرگ تلویزیون نگرانی داشته باشند، کیم توضیح داد که بسیاری از مصرفکنندگان آرزو میکردند بعد از انتخاب صفحه نمایش کوچکتر، سایز بزرگتری خریداری میکردند. من از مشتریان داشتم که بعد از نصب تلویزیون خود با من تماس گرفتند و از آنها پرسیدند که آیا می توانند خرید خود را برای یک تلویزیون بزرگتر برگردانند. کیم گفت که این واقعاً من را در محل قرار می دهد. “حتی برخی گفتند که اندازه تلویزیون را اشتباه دریافت کرده اند و ادعا می کنند که تلویزیون آنها خیلی کوچک به نظر می رسد.”

چای گفت: «وقتی آشنایان من در مورد خرید تلویزیون از آنها راهنمایی میپرسند، ابتدا از آنها میپرسم که چه نوع فعالیتهایی را با تلویزیون خود انجام میدهند. «نمایشگر بزرگتر تجربه ای فراگیرتر را ارائه می دهد. اگر کاربران همچنان از تلویزیونها برای اهداف متعدد استفاده کنند – از جمله تماسهای ویدیویی، آموزش در خانه، بازی و غیره – تلویزیونهای فوقالعاده همچنان محبوب خواهند بود.
▲ (از سمت چپ) Heejin Chae، برنامهریزی محصول تلویزیون، Samsung Electronics، و Sangyeob Kim، فروشگاه سامسونگ
برای بحث در مورد روند تغییر بازار به سمت تلویزیونهای فوقالعاده، اتاق خبر سامسونگ با Heejin Chae، برنامهریزی محصول تلویزیون، Samsung Electronics، و Sangyeob Kim، فروشگاه سامسونگ گفتوگو کرد و اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ارائه تجربههای مشاهده جدید توسط Samsung Electronics از طریق فوقالعاده بزرگ کسب کرد. تلویزیون ها