بازاریابی در ژاپن برای Galaxy Z Flip4 هم قابلیت مقاوم در برابر آب و هم ویژگی FlexCam این گوشی را به نمایش گذاشت. دوربین گوشی با تا کردن گوشی از وسط و قرار دادن آن در یک مخزن پر از آب، عکسی خیره کننده و تخیلی را ثبت کرد که نشان می دهد ماهی قرمز در آسمان پرواز می کند. این کمپین واکنش مثبتی را برانگیخت و در کمتر از یک ماه محبوبیت خود را افزایش داد و طی 20 روز 240000 لایک در ژاپن به دست آورد. محتوای منحصربهفرد باعث ایجاد حس کنجکاوی در بینندگان شد و در نتیجه نظرات بسیاری از افرادی که میخواستند گوشی هوشمند را برای خود امتحان کنند، ایجاد کرد. تکنیک های استفاده شده برای ساخت این محتوا را می توانید در حساب اینستاگرام اینفلوئنسر ژاپنی (aaa_tsushi_@) مشاهده کنید.
بهترین زاویه خود را در برزیل ثبت کنید

در طول این نمایشگاه، در مجموع 500 پهپاد که در یک دوره آموزشی 30 روزه هماهنگ و مرتب شده بودند، به نورهای روشن مجهز شدند و در سراسر آسمان حرکت کردند تا شبح Galaxy Z Fold4 و Z Flip4 و همچنین کلمه را تشکیل دهند. “کهکشان” و بیشتر. پهپادها آسمان شب را تزیین کردند و قلب افراد حاضر در این رویداد را لمس کردند.
[ad_2]
منبع
▲ بسته بندی تراموا در پراگ، جمهوری چک، به عنوان تبلیغات OOH در شهر عمل می کند
از 22 آگوست، یک تراموا بنفش که یکی از رنگهای نمادین Galaxy Z Flip4 را به نمایش میگذارد، در سراسر شهر پراگ در جمهوری چک در حال حرکت است. علاوه بر این، FlexCam Z Flip به گونه ای طراحی شده است که با پنجره تراموا مطابقت داشته باشد و باعث می شود مسافران تراموا طوری به نظر برسند که گویی سوژه هایی هستند که توسط تلفن فیلمبرداری می شوند. ترامواهای بیشتری در مسیرهای مختلف تا فوریه سال آینده از این پوشش تزئینی برخوردار خواهند بود و به حمل و نقل مسافران کمک می کند و در عین حال توجه مردم شهر را به خود جلب می کند.
تلفنی که با شما در جمهوری چک حرکت می کند

▲ نمونه ای از صندلی های Galaxy Z Flip4 در یک ایستگاه اتوبوس در بلژیک
دنیا مجذوب جذابیت غیرقابل انکار گوشی های تاشو شده است.
شب را با سری گلکسی Z در تایوان روشن کنید

خلاقیت خود را با Galaxy Z Flip4 FlexCam در ژاپن آزاد کنید

▲ یک رویداد منحصر به فرد با استفاده از 500 پهپاد در رونمایی از Galaxy Z Fold4 و Galaxy Z Flip4 جدید در تایوان
در بلژیک، سامسونگ صندلی هایی به شکل Galaxy Z Flip4 را در ایستگاه های اتوبوس نصب کرد. این تلفن ها را می توان به عنوان صندلی واقعی استفاده کرد و یک صندلی راحت و یک نمایشگر سرگرم کننده برای کسانی که در انتظار اتوبوس هستند فراهم می کند. بازاریابی بازیگوش ایستگاه اتوبوس در 26 آگوست آغاز شد و حدود یک ماه در پنج مکان مختلف از جمله خیابان لوکس خیابان لوئیز در بروکسل و خیابان اپرای آنتورپ در بلژیک ادامه یافت.
▲ محتوای FlexCam “Goldfishes Flying in the Sky” با همکاری یک اینفلوئنسر ژاپنی ساخته شده است.
▲ تبلیغات تاشوی منحصر به فرد خارج از خانه (OOH) در ریودوژانیرو و سائوپائولو، برزیل
Galaxy Z Flip4 و Galaxy Z Fold4 سامسونگ الکترونیکس به نمادهای بازار جهانی گوشی های هوشمند تبدیل شده اند. سامسونگ علاوه بر طراحی چشم نواز و عملکرد منحصربهفرد دستگاهها، کمپینهای بازاریابی خلاقانه مختلفی را در شهرهای سرتاسر جهان راهاندازی کرده است تا در میان عموم علاقهمند شود. برای بررسی برخی از روشهای منحصربهفرد این شرکت برای تبلیغات دستگاههای تاشو محبوب خود، Samsung Newsroom برخی از کمپینهایی را به نمایش میگذارد که مشتریان را در سراسر جهان مشتاق خرید Galaxy Z Flip4 و Z Fold4 میکند.
صندلی های جذاب و راحت Galaxy Z Flip4 شکل در بلژیک

در ریودوژانیرو و سائوپائولو در برزیل، رهگذران میتوانند با تماشای بیلبوردهای بزرگ و خارج از خانه (OOH) که حول موضوع «زندگی از بهترین زاویه دیده میشود» نگاهی اجمالی به Galaxy Z Flip4 داشته باشند. این سری از تبلیغات نمایش می دهد که چگونه گوشی در حالت تا شده به نظر می رسد. اگر یک سلفی با هشتگ #GalaxyExperienceRJ در شبکه های اجتماعی آپلود کنید، عکس روی بیلبورد بزرگ به شکل صفحه نمایش جلد Galaxy Z Flip4 نمایش داده می شود. علاوه بر این، بیلبوردهای ساعت نصب شده در چهار نقطه در مرکز شهر توجه عموم را به خود جلب کرد، زیرا بیلبوردها به طور فیزیکی مانند خود دستگاه ها تا می شوند و باز می شوند.
سامسونگ با ترکیب جدیدترین فناوری و دستگاههای هوشمند جدید گلکسی، گلکسی Z Fold4 و Galaxy Z Flip4 خود را از طریق یک نمایش پهپاد جذاب در Riyue Tan (دریاچه ماه خورشید) در تایوان رونمایی کرد. از آنجایی که گوشی ها هم به صورت عمودی و هم از نظر افقی متقارن هستند، طراحی آنها شبیه یک آینه است. به همین ترتیب، انعکاس ماه در سطح دریاچه نیز کیفیتی شبیه آینه دارد. Samsung Electronics تایوان با الهام از این تصاویر، دریاچه ماه خورشید را برای محل نمایش پهپاد انتخاب کرد، با این امید که از طریق این رویداد با شباهتهای محصول و مکان، هم افزایی ایجاد کند.