تالسو: هم سامسونگ و هم کاغذ توالت تمایل به تشویق ابراز وجود و سبک شخصی از طریق سفارشیسازی را پذیرفتهاند: سامسونگ با طراحی محصول متحول کننده و پانلهای سفارشی سفارشی و کاغذ توالت با تصاویر جسور، رنگارنگ و پر زرق و برق ما که میتواند برای مخاطبان بین نسلی صحبت کند. من فکر می کنم که فن آوری و هنر با هم خیلی خوب کار می کنند – اولی بیشتر با مغز صحبت می کند، دومی با قلب.
هنگ (سامسونگ): شخصی سازی همیشه بخش مهمی از فلسفه ما در Bespoke بود، و ما از قبل به خوبی از کار رنگارنگ و خاطره انگیز کاغذ توالت آگاه بودیم. طراحی های این استودیو حسی چشمگیر اما قابل دسترس دارد که به ویژه در میان کاربران Millennial و Gen Z محبوبیت خاصی دارد. ما احساس کردیم که همکاری با TOILETPAPER گام بعدی عالی در مسیر شخصی سازی Bespoke خواهد بود. استفاده از طرح های چشم نواز در یخچال های سفارشی ما یک تجربه خلاقانه غنی بود، و ما امیدواریم که از این کار به عنوان نقطه پرشی برای گسترش به طرح های جدید در آینده استفاده کنیم.
س: دوست دارید این مجموعه کاغذ توالت با نسخه محدود چه پیامی را به مردم منتقل کند؟
همکاری های سفارشی X TOILETPAPER، موجود در Samsung.com، قرار است در Samsung KX (لندن)، Samsung 837 (نیویورک) و 10 Corso Como (سئول) به نمایش گذاشته شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Samsung Bespoke، از جمله آخرین همکاری با TOILETPAPER و رویداد آینده Bespoke Life 2023، با اتاق خبر سامسونگ همراه باشید.
س: کاغذ توالت با برندهای مختلفی از نایک، آرمانی و کنزو گرفته تا مرسدس بنز، آئودی و بی ام و همکاری داشته است. این پروژه با Samsung Bespoke چه تفاوتی با همکاری های قبلی داشت؟
برای بحث در مورد منبع الهام این همکاری، اتاق خبر سامسونگ با بنیانگذاران TOILETPAPER، Micol Talso، مدیر هنری و سرپرست پروژه در TOILETPAPER، و Jidam Hong، رئیس گروه طراحی هوشمند زیبایی Bespoke در سامسونگ صحبت کرد.
بنیانگذاران دستمال توالت: کاغذ توالت و سامسونگ هر دو در تلاشند تا از محدودیت ها فاصله بگیرند، هنجارها را به چالش بکشند و طیف وسیعی از امکانات را به نمایش بگذارند. کاغذ توالت این کار را از طریق تصاویر سورئال انجام می دهد، و قراردادهای طراحی موجود را مختل می کند تا به مردم کمک کند تا ببینند اشیاء آشنا و روزمره چقدر می توانند جالب باشند. Samsung Bespoke با واگذاری کنترل بیشتر به افرادی که از لوازم خود از طریق گزینههای شخصیسازی و سفارشیسازی استفاده میکنند، به این هدف دست مییابد، که رویکردی هیجانانگیز برای طراحان لوازم خانگی است. این دیدگاه مشترک ما را به یک مسابقه خوب تبدیل کرد. همه چیز می تواند یک بوم برای تصاویر ما باشد، پس چرا لوازم خانگی نباشیم؟ طرح های ما لزوماً نباید در مجلات و داخل استودیوهای طراحی زندگی کنند – اکنون می توانند در آشپزخانه نیز وجود داشته باشند.
هونگ: سامسونگ از همکاریهای زیادی لذت برده و چندین مسابقه برگزار کرده است که عمق و وسعت طراحی سفارشی را به نمایش میگذارد، اما این طرحهای جدید توسط کاغذ توالت سبک ما را به سطوح جدید هیجانانگیز میبرد. مجموعه سفارشی عمدتاً از ظاهری صاف و مینیمال استفاده می کند که به آن کمک می کند با هر دکوراسیونی هماهنگ شود، و کار ما با کاغذ توالت نشان می دهد که این مینیمالیسم می تواند به عنوان یک بوم خالی نیز عمل کند. پانل های دستمال توالت Bespoke جسور، زنده و بازیگوش هستند. آنها یک استاندارد کامل از بیان هنری را به وسایل ما می آورند و ما امیدواریم که به مردم اجازه دهند پتانسیل زیبایی شناختی اشیایی که هر روز آنها را احاطه کرده اند را به طور کامل دوباره تصور کنند.
س: نظر اولیه شما در مورد همکاری سامسونگ و کاغذ توالت در پنل های جدید Bespoke چه بود؟ آیا شباهتی در رویکرد وجود داشت که برجسته بود؟
سامسونگ و TOILETPAPER، استودیوی خلاقانه ای که در سال 2010 توسط هنرمند مشهور ایتالیایی Maurizio Cattelan و عکاس Pierpaolo Ferrari تأسیس شد، چهار پنل درب یخچال سفارشی جدید را با نسخه محدود معرفی کردند. سبک متمایز و چشم نواز کاغذ توالت به طور یکپارچه در این طرح های جدید گنجانده شده است و زیبایی شناسی بازیگوش و سورئال استودیو را برجسته می کند. این همکاری فرصتهای هیجانانگیزی را برای شخصیسازی آشپزخانههایشان به مصرفکنندگان ارائه میدهد و مرزهای آنچه را که در سبک سفارشی امکانپذیر است، پیش میبرد.