از 10 می تا 13 می 2022، سامسونگ از متخصصان صنعت سمعی و بصری از سراسر جهان به سیستمهای مجتمع اروپا (ISE) استقبال کرد تا آخرین نوآوریهای نمایشگر بصری و دستاوردهای پایداری خود را به نمایش بگذارد. سامسونگ مجموعه متنوع فناوریها و راهحلهای نمایشگرهای تجاری خود را به عنوان بخشی از مفهوم Business Reimagined خود، ارائه فناوری علائم و مدیریت مبتنی بر ابر که برای سناریوهای هیبریدی طراحی شده است، برجسته کرد. برای نگاهی به نسل بعدی فناوری ساینیج سامسونگ، عکس های زیر را بررسی کنید.

▲ (در جهت عقربه های ساعت) غرفه سامسونگ ISE 2022 در یک نگاه

▲ غرفه ISE 2022 سامسونگ از جدیدترین مجموعه فناوری های نمایشگر پیشرفته رونمایی کرد. این غرفه میزبان جریان ثابتی از بازدیدکنندگان علاقه مند به مجموعه متنوع فناوری های صفحه نمایش تجاری سامسونگ بود.

▲ مهمانان قبل از ورود به غرفه با جدیدترین مدل The Wall شرکت سامسونگ پذیرایی کردند. تجربه همه جانبه ای که این فناوری به صورت حضوری ارائه می دهد به مهمانان ارائه شد.
دیوار: مملو از نوآوری های بصری بی نظیر
تاج نمایشگر سامسونگ The Wall بود که مدل 2022 آن در ISE (نام مدل: IWB) رونمایی شد – یک صفحه نمایش Micro LED ماژولار نوآورانه که تجربه تماشای همه جانبه ای را در فرمت وضوح بالا و صفحه نمایش بزرگ با مشکی خالص تر ارائه می دهد. سطوح و شیب های بهبود یافته رزولوشن توسط پردازنده قدرتمند Micro AI (هوش مصنوعی) افزایش یافته است که هر ثانیه محتوا را تجزیه و تحلیل می کند و همزمان با حذف نویز، کیفیت تصویر را فوراً بهینه می کند.

▲ مدل 2022 سامسونگ دیوار (نام مدل: IWB) در ISE 2022

▲ شرکت کنندگان ISE نگاهی اجمالی به دیوار سامسونگ دارند (نام مدل: IWA)
تابلوهای فضای باز برای فروشگاه های آینده بهینه شده است
سامسونگ به نوآوری در تابلوهای فضای باز ادامه میدهد و از QSR گرفته تا شارژ خودروهای الکتریکی (EV) را پوشش میدهد. با سختافزار بادوام و با کارایی بالا، جدیدترین محصولات 2022 سامسونگ در فضای باز (سری OHA) میتواند در شرایط آب و هوایی و محیطهای مختلف از طریق حفاظت دارای گواهی IP56 برتر باشد. اپراتورها که به راه حل مدیریت مبتنی بر ابر MagicINFO مجهز شده اند، می توانند نمایشگرهای خود را با پشتیبانی Samsung Knox مدیریت کنند، یک پلت فرم امنیتی قابل اعتماد که امنیت و همچنین راحتی را بیشتر می کند.

▲ نشانگر فضای باز سامسونگ الکترونیک در ایستگاه شارژ EV نمایش داده می شود. علاوه بر آمار شارژ، مشتریان می توانند انواع مختلفی از اطلاعات مانند وضعیت ترافیک و نقشه ها را بررسی کنند.

▲ تابلوی هوشمند Outdoor سامسونگ برای عبور از خودرو به مشتریان این امکان را میدهد تا آیتمهای منو را بررسی کرده و به راحتی پرداختها را انجام دهند.
تقویت همکاری بدون درز در کلاس درس هیبریدی با Flip Pro
سامسونگ با ارائه راهحلهای نوآورانه برای عصر جدید اتاق جلسه یا کلاس درس با ترکیبی در هسته خود، از Samsung Flip Pro (WMB) جدید رونمایی کرد که دارای Smart View+ است و اپراتورها را قادر میسازد تا حداکثر شش صفحه نمایش شرکتکننده را بدون توجه به سیستم عاملی پخش کنند. آنها استفاده می کنند. با بهبود تجربه کاربری، Samsung Flip Pro جدید ویژگیهایی را ارائه میکند که برای سازگاری با هر سناریو یادگیری یا جلسه طراحی شدهاند.

▲ شرکتکنندگان ISE در حال بررسی ویژگی Smart View+ هستند که میتواند تا شش صفحه نمایش دستگاه را از کاربران پخش کند.

▲ ویژگیهای تخصصی Samsung Flip Pro به گونهای طراحی شدهاند که هر سناریوی یادگیری یا جلسه را در خود جای دهد.

▲ ویژگی های چند لمسی Samsung Flip Pro امکان همکاری همزمان حداکثر 20 نفر را فراهم می کند. شرکت کنندگان در مورد Flip Pro یادداشت برداری می کنند تا قابلیت های صفحه نمایش لمسی آن را آزمایش کنند.

▲ شرکت کنندگان در مورد Flip Pro که با The Wall All-in-One (نام مدل: IAB) متصل است، یادداشت برداری می کنند تا قابلیت های صفحه لمسی آن را آزمایش کنند.

▲ Samsung Flip Pro جدید ویژگی هایی را ارائه می دهد که برای سازگاری با هر سناریو یادگیری یا جلسه ای طراحی شده اند.
فعال کردن سفارشات و پرداخت های سریع تر و ایمن تر
کیوسک سامسونگ یکی دیگر از راه حل های آماده آینده است – راه حلی که به طور فزاینده ای در عصر تعاملات بدون تماس با مشتری مفید است. این تجربه مجازی تعاملی نگاهی 360 درجه به راه حل های تجاری ارائه می دهد که برای فضاهای مختلف سفارشی شده اند.

▲ کیوسک سامسونگ یک راه حل همه کاره برای پیمایش منوها، انتخاب موارد و پرداخت ارائه می دهد. می توان آن را به راحتی در هر فروشگاهی نصب کرد.

▲ شرکت کنندگان ISE در حال کاوش در کیوسک سامسونگ
Neo QLED 8K Signage تجربه بصری واقعی را در فروشگاه های لوکس ارائه می دهد
سامسونگ همچنین Neo QLED 8K را به نمایش گذاشت و تجربه تماشای دقیقتر و جذابتری را ارائه کرد. این حس واقعی واقعیت باعث می شود محتوا تأثیر عمیق تری بر بیننده داشته باشد، و در عین حال که تصویر یک برند را به طور دقیق و به یاد ماندنی نمایش می دهد، آنها را تحت تأثیر وفاداری نمایشگر قرار می دهد. این یک محصول عالی برای استفاده در فروشگاههایی است که میخواهند اقلام لوکسی را به نمایش بگذارند که با کیفیت و جزئیات طراحی شدهاند تا مشتریان را مجذوب خود کنند، مانند جواهراتفروشیهای سطح بالا.

▲ Neo QLED 8K تجربه بصری واقعی را که مشتریان انتظار دارند ارائه میکند.

▲ Neo QLED 8K دارای رنگهای سیاه تیرهتر و سفیدهای روشنتر است که بازدیدکنندگان عبوری را مجذوب خود میکند.
تلاش برای آینده ای پایدار
سامسونگ همچنین پیشرفت خود را در زمینه پایداری به عنوان بخشی از چشم انداز Together for Tomorrow خود برجسته کرده است. این شرکت تلاش هایی را برای کاهش اثرات زیست محیطی خود در تولید محصولات جدید، از جمله افزایش استفاده از مواد بازیافتی و بهبود بهره وری مصرف انرژی در خط تولید خود، به نمایش گذاشت. سامسونگ همچنین اولین شرکتی در صنعت خود بود که به برچسب کاهش CO2 دست یافت که توسط Carbon Trust برای محصولات تابلو و مانیتور خود تایید شده بود.

▲ سامسونگ به عنوان بخشی از چشم انداز Together for Tomorrow تلاش هایی را برای کاهش اثرات زیست محیطی خود در تولید محصولات جدید به نمایش گذاشت.