Minute Maid Park به مجموعه ستارهای از عرصهها و استادیومها میپیوندد که برای تیمهای حرفهای استفاده میشود که با سامسونگ همکاری کردهاند تا فناوری را تغییر دهند و تجربه هواداران را ارتقا دهند. علاوه بر Minute Maid Park، مشارکت های ورزشی سامسونگ شامل Citi Field (کوئینز، نیویورک)، Chase Center (سان فرانسیسکو، کالیفرنیا)، SoFi Stadium (لس آنجلس، کالیفرنیا) و M&T Bank Stadium (بالتیمور، مریلند) می شود.
نمایشگرهای دیجیتالی درجه یک سامسونگ و راه حل هایی برای ایجاد یک تجربه همه جانبه در روز بازی برای طرفداران با به روز رسانی های پیشرفته پارک توپ، از جمله تابلوی امتیازات ویدیوی اولیه جدید
هری پاتز، جونیور، معاون ارشد و مدیر کل بخش نمایش، سامسونگ الکترونیک آمریکا، گفت: «تکنولوژی همچنان تجربه طرفداران حضوری در رویدادهای سرگرمی و ورزشی زنده را به ارتفاعات جدید و باورنکردنی می رساند. «همکاری با قهرمان جهان هیوستون آستروس، فرصت دیگری را برای سامسونگ فراهم میکند تا نشان دهد چگونه فنآوری صفحهنمایش در سطح جهانی این شرکت، راههایی را بهبود میبخشد که مکانها میتوانند در بین طرفداران هیجان ایجاد کنند و تجارت را با نمایش محتوای خیرهکننده، سرگرمیهای پویا، اطلاعات در زمان واقعی و موارد دیگر هدایت کنند. ”
Samsung Electronics و Houston Astros امروز اعلام کردند که به صورت دیجیتالی Minute Maid Park را با فناوری صفحه نمایش طراحی شده برای ارتقای بیشتر تجربه طرفداران بهبود خواهند بخشید. سامسونگ، پیشرو در نوآوری تابلوهای دیجیتال، نمایشگرهایی با بالاترین کیفیت و مقیاس بزرگ را در بازی ارائه میکند، بنابراین طرفداران میتوانند انتظار داشته باشند که مانند قبل در عمل غرق شوند. این قرارداد چند ساله شاهد فناوری LED جدید در فضای باز هم در داخل و هم در فضای باز در فصل 2023 خواهد بود، از جمله یک تابلوی امتیاز اصلی کاملاً جدید با محتوای پویا
پس از فصل قهرمانی، هیوستون آستروس در سال 2023 با نمایشگرها و راه حل های ارتقا یافته سامسونگ – از جمله صفحه نمایش اصلی بیرونی، تخته های روبانی، نیم طبقه وسط زمین و موارد دیگر، به میدان مسابقه بازخواهد گشت. نصب در Minute Maid Park در نوامبر 2022 آغاز شد و طبق برنامه زمان بندی شده تا روز افتتاحیه 2023 تکمیل می شود، بنابراین طرفداران می توانند از برترین فناوری ساخته شده برای تعامل و تعامل لذت ببرند.
Marcel Braithwaite، SVP، Business Operations، Houston Astros گفت: “ما هیجان زده هستیم که سامسونگ را به عنوان یک شریک شرکتی اضافه کنیم و فناوری پیشرفته آنها را در پارکینگ خود ادغام کنیم.” از آنجایی که ما همیشه به دنبال راههایی برای بهبود تجربه طرفداران خود در Minute Maid Park هستیم، این تابلوی امتیازی جدید، تابلوهای روبانی و سایر پیشرفتهای دیجیتال نمونههای خوبی از تمرکز مداوم ما بر طرفدارانمان هستند.
سامسونگ ارائهدهنده راهحلهای دیجیتالی غالب در صنعت ورزش است که مکانهای برگزاری را در سراسر کشور از طریق فناوری خود، مانند دیوارهای ویدئویی، نمایشگرهای تعاملی و LEDهای فضای باز و داخلی، تقویت میکند. هدف این همکاری این است که تجربه طرفداران در Minute Maid Park از طریق این پیشرفت های دیجیتالی به سطح بعدی ارتقا یابد.