برای جشن راه اندازی پورتال بازی، سامسونگ ارائه می دهد1 تخفیف بر روی بستههای دستگاههای بازی، و همچنین انواع مشوقهای خرید منطقهای با محوریت مانیتور گیمینگ Odyssey و محصولات Neo QLED 8K که اخیراً راهاندازی شده است.
محصولات قابل توجهی که در این پورتال در دسترس هستند Galaxy S23 Ultra هستند که با عملکرد بالا Snapdragon® 8 Gen 2 Mobile Platform برای Galaxy و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای بازی های موبایلی بهینه شده است. تلویزیون Neo QLED که به کاربران امکان می دهد از بازی های ابری بدون کنسول جداگانه از طریق هاب گیمینگ سامسونگ لذت ببرند. و مانیتور Odyssey OLED G9 که با صفحه نمایش OLED خمیده 49 اینچی خود، تجربه بازی غوطه ور بی نظیری را ارائه می دهد. یکی دیگر از پیشنهادات چشمگیر SSD 990 PRO است که سرعت خواندن و نوشتن متوالی تا 7450 و 6900 مگابایت بر ثانیه را برای بارگذاری سریعتر بازیهای رایانهای پلیاستیشن و دایرکت استوراژ ارائه میکند.
The Game Portal یک فروشگاه آنلاین یک مرحله ای برای گیمرها است که به منظور افزایش چشمگیر راحتی در مرور و خرید محصولاتی مانند گوشی های هوشمند، تلویزیون ها، نمایشگرهای بازی و SSD های با کارایی بالا طراحی شده است. همچنین انواع محتوای مرتبط با بازی را در یک مکان به مشتریان ارائه می دهد که مطابق با ترجیحات و تجربیات آنها تنظیم شده است.
Samsung Game Portal یک فروشگاه آنلاین یک مرحله ای و مخصوص بازی است که به گیمرها در بیش از 30 کشور در سراسر جهان پاسخ می دهد.
صنعت بازی یکی از معدود بخش هایی است که به رشد خود ادامه می دهد. با توجه به این روند، سامسونگ در فعالیت های مختلفی برای تقویت رهبری خود در صنعت، از جمله افزایش رقابت محصولات و خدمات مرتبط با بازی خود، مشغول بوده است. باز کردن پورتال بازی سامسونگ یک حرکت کلیدی در این مسیر است که راه را برای رشد بیشتر هموار می کند. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً به https://www.samsung.com/game-portal مراجعه کنید.
Evelyn Kim، معاون اجرایی مرکز D2C در Samsung Electronics میگوید: «بازی به بخش مهمی از سبک زندگی مصرفکنندگان تبدیل شده است، نه فقط سرگرمی، به ویژه برای Millennials و Gen Z. ما ابتکارات مختلفی را برای ارائه یک تجربه بازی برتر به مشتریان، از خرید تا استفاده، با ارائه محیطی که خرید محصولات مرتبط با بازی را لذتبخش و آسان میکند، اجرا خواهیم کرد.
در پاسخ به این روند مشتریان، سامسونگ پورتال بازی را به گونه ای طراحی کرده است که محتوای متنوع و قابل توجهی از جمله اطلاعات محصولات بازی، بررسی کارشناسان داخلی و بین المللی، مزایا و پیشنهادات خرید محصول، ایده های استفاده از محصول را ارائه دهد که به کاربران کمک می کند از بازی ها و بازی ها لذت بیشتری ببرند. -اخبار مرتبط
1 مزایای خرید ممکن است بسته به کشور متفاوت باشد.
در سال 2021، Accenture، یک شرکت خدمات حرفه ای پیشرو جهانی، یک مطالعه روشنگر مرتبط با بازی منتشر کرد. این مطالعه نشان داد که نیمی از جمعیت بازیها را گیمرهای چند پلتفرمی تشکیل میدهند که از بیش از یک دستگاه برای بازی استفاده میکنند و به طور متوسط 16 ساعت در هفته را صرف بازی میکنند و همچنین هشت ساعت در هفته را برای تماشای محتوای ویدیویی مرتبط با بازی و شش ساعت در هفته صرف میکنند. هفته شرکت در جوامع مرتبط با بازی.
سامسونگ الکترونیکس امروز اعلام کرد که قصد دارد در بیش از 30 کشور جهان، از ایالات متحده، بریتانیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و برزیل، یک فروشگاه آنلاین تخصصی در زمینه بازیها، Samsung Game Portal را افتتاح کند. در اواخر ژوئن