- یک پردازنده کوانتومی عصبی که هر تصویر را تحلیل و بهینه می کند
- فناوری Black Seal که سطوحی از رنگهای مشکی را ارائه میدهد که کنتراست بینظیر و جزئیات بینظیر را فراهم میکند
- فناوری Ultra Chroma که رنگهای زنده را تولید میکند
- طول موج رنگی باریک تر که منجر به خلوص رنگ بیشتر در مقایسه با نمایشگرهای LED معمولی می شود
▲911 Carrera Panamericana Special تازه رونمایی شده
911 Carrera Panamericana Special، خودرویی منحصر به فرد که دستاورد تاریخی مسابقه استقامت سنتی و مصادف با هفتاد و پنجمین سالگرد تولید خودروهای اسپرت پورشه را به یاد می آورد. در یک فیلم مقدماتی، میهمانان با یک شیرجه عمیق در گذشته و حال سازنده خودرو، از جمله اولین پورشه که مسابقه افسانه ای پانامریکانا مکزیک را در سال 1952 به پایان رساند، ارائه شد.
سامسونگ مکزیک با ایجاد یک استراتژی مخرب برای قرار دادن محصولات ممتاز مانند The Wall و همچنین ایجاد اتحادهای استراتژیک با برندهای لوکس مانند پورشه برای دستیابی به بازارهایی که به دنبال انحصار و سطح بالایی هستند، به عنوان یک شرکت تابعه نوآور ادامه می دهد. کیفیت و طراحی در تمامی محصولات
سامسونگ با The Wall به این داستان کمک کرد. دیوار، با طراحی مدولار که با شکل، نسبت یا اندازه محدود نمی شود، می تواند با پیکربندی های مختلف سازگار شود.س مانند اشکال مقعر، محدب، S شکل، فاسیا یا 90 درجه L. ماژولهای بدون حاشیه یک نمایشگر سفارشی ایجاد میکنند و صفحه نمایش را برای نمایش تصاویر بسیار بزرگ مانند واقعی گسترش میدهند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه حل های تجاری سامسونگ، به آدرس زیر مراجعه کنید: https://displaysolutions.samsung.com/main/index.
منبع
▲یک ویدیوی ویژه که در The Wall All-in-One نمایش داده شده است، اولین پورشه را به تصویر می کشد که Panamericana مکزیک را به پایان رساند.
▲ مهمانان دعوت شده در اطراف The Wall All-in-One جمع می شوند تا شاهد رونمایی از 911 Carrera Panamericana Special باشند.
▲The Wall، با ماژول های بدون حاشیه، فرمت های بزرگ را بدون کاهش کیفیت تصویر امکان پذیر می کند.
▲ روبرتو کورتس، مدیر توسعه تجارت B2B، جیک کیم، مدیر بازرگانی B2B، خوزه تارانگو، مدیر فروش B2B، مائوریسیو کانتو، مدیر کل پورشه سن آنجل / سانتافه، مدیر آنا لیرا B2B، آلن گودینز، مهندس پیش فروش B2B، عمر ملندز مدیر MKT در Porsche San Ángel / Santa Fe
آنا لورا لیرا، مدیر فروش B2B در Samsung Electronics مکزیک گفت: “برای سامسونگ، شراکت با پورشه در ایجاد این رویداد که بالاترین کیفیت تصویر موجود در بازار مکزیک را به نمایش می گذارد، افتخاری بوده است.” دیوار بخشی از نسل جدید صفحهنمایشهای ما است که ما را به رهبران ملی و بینالمللی در این بخش با راهحلهایی که مطابق با همه نیازها هستند تبدیل کرده است.
سامسونگ و پورشه اخیرا میزبان یک رویداد منحصر به فرد در مرکز پورشه سانتافه، مکزیکو سیتی بودند. رونمایی این برند لوکس آلمانی از “911 Carrera Panamericana Special” با The Wall All-in-One بهبود یافت، نمایشگری که تجارب مشاهده همه جانبه با وضوح بالا را در قالب بزرگ قابل تنظیم ارائه می دهد.
دیوار یک تجربه تماشای واقعی را ارائه می دهد که هم از نظر اندازه و هم کیفیت تصویر با استفاده از مجموعه ای از فناوری های پیشرفته بی بدیل است: