می توانید تصاویر و ویدیوهای این رویداد را در اینستاگرام و تیک تاک مشاهده کنید – یا حتی بهتر از آن، اگر کاربر گلکسی S23 Ultra هستید، با به اشتراک گذاری تصاویر 200 مگاپیکسلی خود با هشتگ های #SharetheEpic و #MorePixelsEpicDetails درگیر شوید.
بیش از 100 سازنده محتوا که از جوامع مختلف در سراسر بریتانیا نمایندگی می کردند، همراه با اعضای عمومی و برندگان مسابقه در این رویداد شرکت کردند. هر کدام عکس خود را در داخل غرفه گرفته بودند، جایی که حسگر تصویر پیشرفته 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 لحظه حماسی خود را با وضوح فوق العاده بالا ثبت کرد تا در بیلبورد نمادین Piccadilly به اشتراک گذاشته شود. غرفه عکاسی در آخر هفته با حضور بیش از 200 بازدیدکننده و بیش از 800 عکس از داخل غرفه عکس در طول دو روز مورد توجه قرار گرفت.
برای تحقق بخشیدن به این موضوع، سامسونگ یک غرفه عکس قدیمی را با دستگاه Galaxy S23 Ultra برای ثبت لحظات حماسی با استفاده از حسگر تصویر ISOCELL HP2 با 200 مگاپیکسل داخل دوربین قرار داد. – و سپس آنها را روی صفحه نمایش بزرگ به اشتراک گذاشت و نشان داد که چگونه پیکسل های بیشتر می توانند به معنای واقعی جزئیات حماسی باشند. ران چای از تیم جهانی مارکوم در سامسونگ الکترونیکس بخش راه حل های دستگاهمنبر توضیح داد: «عکسهای 200 مگاپیکسلی گرفته شده در غرفه را گرفتیم و آنها را در بیلبورد عظیم پیکادیلی سیرک لندن که ارتفاع آن به نزدیک به 700 اینچ میرسد، قرار دادیم و سپس حدود 8.5 برابر زوم کردیم تا نشان دهیم که کیفیت عکس در هر پیکسل ثابت میماند. حتی زمانی که به طور چشمگیری زوم شده است.»
مردم در سرتاسر جهان مشتاق بودند تا عکسهای ارسالی خود را با وضوح فوقالعاده بالا در صفحه نمایش بزرگ نشان دهند. سازندگان محتوا در ایالات متحده، هند، چین و آلمان، خودنگاره های زیبایی یا مناظر منظره را ثبت کردند که با فناوری 200 مگاپیکسل در بیلبورد زنده شدند. والنتینا پهدهاو که از آلمان شرکت کرده بود و محتوا را با 844 هزار دنبالکنندهاش به اشتراک میگذاشت، فوران کرد: «برای اینکه در یک غرفه عکس از من عکس بگیرند و عکسم را در اندازه XXL روی بیلبورد در پیکادیلی سیرک ببینم… هنوز هم نمیتوانم باور کنم!»
در کنار رویداد غرفه عکس، سامسونگ همچنین یک مسابقه عکس برای کاربران Galaxy S23 Ultra در ایالات متحده و بریتانیا برگزار کرد تا سر و صدای بیشتری در رسانه های اجتماعی ایجاد کند. شرکت کنندگان با گرفتن یک عکس 200 مگاپیکسلی با استفاده از دستگاه گلکسی اس 23 اولترا خود به اینستاگرام #SharetheEpic رفتند تا فرصتی برای دیدن آن به صورت زنده در بیلبورد معروف جهانی داشته باشند. شرکت کنندگان تصاویر مختلفی را ارسال کردند – از مناظر گرفته تا خانواده و دوستان، حیوانات خانگی محبوب و حتی سلفی. در مجموع، 14 عکس کاربر از مسابقه پیش از رویداد انتخاب شدند. چندین برنده حضوری حضور داشتند تا جزئیات حماسی عکس 200 مگاپیکسلی خود را به صورت زنده روی صفحه نمایش بزرگ تجربه کنند، همانطور که یکی به اشتراک گذاشت: “من واقعا هیجان زده هستم که ببینم 200 مگاپیکسل در صفحه بزرگ چگونه به نظر می رسد … وای، این عکس من است. – خیلی واضح است!»
یکی از بالاترین وضوح سنسورهای تصویر موبایل در جهان – 200 مگاپیکسل – در جدیدترین دستگاه پرچمدار سامسونگ، Samsung Galaxy S23 Ultra تعبیه شده است. برای اثبات قدرت واقعی و جزئیات حسگر تصویر ISOCELL خود، سامسونگ به خیابان های لندن آمد تا عکس های گرفته شده با فناوری 200 مگاپیکسل را با وضوح درخشان در یکی از بزرگترین بیلبوردهای اروپا به نمایش بگذارد. ویدئوی زیر را برای تماشای فیلم پشت صحنه این مراسم تماشا کنید.
در حالی که تصاویر گرفته شده توسط ISOCELL با جزئیات حماسی پخش می شد، جمعیت تشویق می کردند – تمرکز بر جزئیات واقعی با تعریف استثنایی، از مو تا کک و مک. مورد علاقه جمعیت زمانی بود که سازنده محتوا بود جاش رایان، که محتوای سبک زندگی را در مورد حرفه مدلینگ خود به اشتراک می گذارد، روی صفحه نمایش ظاهر شد: «دیدن حضوری جاش رایان آنقدر هیجانانگیز بود که در واقع در آنجا ماندم تا او را روی پرده بزرگ ببینم. خیلی بزرگ شده بود – جزئیات باور نکردنی بود!» جاش همچنین تجربه خود را با 3.6 میلیون دنبال کننده اجتماعی خود پس از این رویداد به اشتراک گذاشت.
اعضای عموم نیز برای پیوستن به سامسونگ در غرفه عکس هیجانزده بودند تا این شانس را داشته باشند که تصویر خود را با جزئیات فوقالعاده بر روی بیلبورد مشاهده کنند، و بسیاری از وضوح تصویر شگفت زده شدند: «200 مگاپیکسل، وای – کیفیت دوربین جدید سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا باورنکردنی است – میتوانید آن را برای من بفرستید؟»
خالقان برجسته عکاسی به ویژه از این فرصت برای یک بار سوژه بودن در حین آزمایش فناوری ISOCELL لذت بردند. عکاس کریس پریستلی – که در طول رویداد محتوا را با 1.3 میلیون دنبال کننده اجتماعی خود به اشتراک گذاشت – توضیح داد: “به عنوان یک عکاس، من معمولا پشت دوربین هستم، بنابراین شگفت انگیز است که در طرف مقابل باشم و کیفیت محض این فناوری را در خودم ببینم.”
مصرفکنندگان در اینستاگرام و TikTok از دیدن جزئیات حماسی نشاندادهشده در بیلبورد بزرگ به همان اندازه شگفتزده شدند که منجر به تعامل قوی آنلاین شد. خالق سبک زندگی چربی تیمبزاو که تجربه خود از این رویداد را از طریق یک حلقه اینستاگرام به اشتراک گذاشت، صدها نظر مثبت دریافت کرد، از جمله یکی در مورد جزئیات زوم شده “مژه” او و سایر جزئیات نزدیک نشان داده شده در صفحه بزرگ.
بازدیدکنندگان از ثبت هر لحظه از این رویداد هیجان زده بودند. خالق فناوری Cadea، که یک پست شبکه اینستاگرام از این رویداد را با 25 هزار دنبال کننده خود به اشتراک گذاشت، محصول و تجربه را تحسین کرد: “این باور نکردنی بود که بخشی از چنین نوآورانه ای، یک بار در زندگی تجربه و دست به دست شدن با محصولات باشید. – بسیار متواضعانه برای دیدن سطح دیوانه کننده جزئیاتی که دوربین آنها می تواند روی صفحه نمایش بزرگ ثبت کند!
آنیکا بیزون گفت: “مکان های زیادی در جهان نمادین تر و هیجان انگیزتر از نورهای درخشان پیکادیلی لندن نیست.” از بازاریابی و Omnichannel در Samsung Electronics UK «بنابراین کجا بهتر است که قدرت فناوری سامسونگ خود را نشان دهیم و در عین حال به مصرفکنندگان اجازه دهیم که سرگرم شوند؟ بسیار مهم است که به شیوه ای قابل دسترس و تخیلی مانند این نشان دهیم که چه نوآوری هایی می تواند به مردم کمک کند واقعاً به دست آورند.”
کیفیت عکس ها و فیلم ها یکی از مزیت های مهم گوشی های هوشمند است – اغلب این چیزی است که یک دستگاه را از دستگاه دیگر متمایز می کند. و، عنصر کلیدی که کیفیت را تعیین می کند چیست؟ به زبان ساده، این سنسور تصویر دوربین گوشی های هوشمند است.