“شما به دلیلی نیاز دارید تا هواداران به استادیوم برگردند، و ما اکنون می توانیم کارهای زیادی برای برقراری ارتباط در طول بازی با هواداران انجام دهیم. این فقط مکعب نیست – این صفحه نمایش است. برونو وولمر، مدیر عملیاتی ZSC Lions گفت: این علامت است. پشتیبانی سامسونگ شگفتانگیز بود و همه ما میتوانیم به کاری که انجام دادهایم افتخار کنیم.»
نمایشگر مرکزی LED Cube – که اندازه آن 12(w)x12(d)x8(h) متر است – عنصر اصلی تجربه فن با 416 متر مربع علائم LED است. صرف نظر از جایی که طرفداران در 12000 صندلی ورزشگاه می نشینند، می توانند از نمایش ویدیویی خیره کننده لذت ببرند. Cube که با کیفیت تصویر عالی و رنگهای زنده طراحی شده است، مخاطبان را مجذوب خود میکند و با استفاده از نور و صدای محیط، حال و هوای آن را ایجاد میکند. در طول فرآیند ساخت مکعب عظیم، تیم ها برای غلبه بر چالش های پایین نگه داشتن وزن کل تا حد ممکن و مدیریت مقیاس عظیم نصب، همکاری کردند.
سامسونگ شریک رسمی فناوری نمایشگر Swiss Life Arena، میدان هاکی روی یخ مستقر در سوئیس و خانه ZSC Lions است.
▲ علائم و نمایشگرهای ادغام شده در سراسر عرصه توسط سامسونگ به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا محل برگزاری را کاوش کنند و در عین حال هیچ یک از اکشن های بازی را از دست ندهند.
را
یک تجربه متصل در سراسر عرصه
سامسونگ الکترونیکس اخیراً نصب یک راه حل نمایشگر ارتقا یافته را در Swiss Life Arena تکمیل کرده است که آن را به مدرن ترین ورزشگاه هاکی روی یخ در سوئیس تبدیل کرده است. راه حل نمایشگر با ارائه سخت افزار و نرم افزار به روز شده و همچنین پشتیبانی فنی برای ZSC Lions فضا را مدرن می کند و شامل بزرگترین مکعب LED داخلی در اروپا می شود. به روز رسانی ها با فناوری نوآورانه سامسونگ امکان پذیر شد و ورزشگاه لایف سوئیس را قادر ساخت که استانداردهای لیگ ملی هاکی (NHL) را برآورده کند، سطحی که معمولاً فقط در عرصه های آمریکای شمالی به دست می آید.
دانیل پریست، سرپرست تیم میگوید: «ما مفتخریم که فناوری صفحهنمایش سامسونگ را پس از همکاری با AV Solution Partner Bild+Ton و ZSC Lions برای تجهیز مدرنترین ورزشگاه هاکی روی یخ در سوئیس ارائه میکنیم و تجربهای در سطح جهانی از طرفداران ارائه میکنیم.» تیم CE IT، نمایشگر و حافظه در سامسونگ الکترونیکس سوئیس. “کیفیت بی نظیر راه حل ها به ما کمک می کند تا بهترین تجربیات را در صنعت سرگرمی های ورزشی در حال توسعه به سرعت ارائه دهیم.”
سامسونگ با ارائه یک راه حل کامل نمایشگر، به بهبود هر لحظه از تجربه تماشاگران در سالن کمک کرده است و بازدیدکنندگان را از لحظه ورود تا خروج همراهی می کند. با یک باشگاه بازیکنان ارتقا یافته و یک تجربه مشتری متصل از سالن تا باشگاه تجاری، باشگاه ورزشی و اتاق مطبوعات، طرفداران میتوانند در حالی که از آخرین بهروزرسانیهای بازی مطلع میشوند، عرصه را کاوش کنند.
برای ایجاد تجربه ای روان و پویا برای مهمانان، نمایشگرهای سامسونگ شامل تخته های روبانی مختلفی هستند – صفحه نمایش های LED بلند و نازک که روی بالکن ها نصب می شوند – و تجهیزات صوتی به لطف دید بهینه و فناوری انعکاس کم تخته های روبان، طرفداران هیچ اقدامی را در داخل یا خارج از زمین از دست نخواهند داد. – حتی در شرایط نوری دائما در حال تغییر.
▲ مکعب LED نصب شده در Swiss Life Arena بزرگترین مکعب LED داخلی در اروپا است.
▲ مکعب الایدی بزرگ و تختههای روبانی که کل سالن را احاطه کردهاند، کیفیت تصویر با کیفیت بالا را همراه با نور و صدای محیط ارائه میدهند.
مدیریت محتوا در تمام نمایشگرهای علامت توسط MagicINFO 9 پشتیبانی می شود، راه حل مبتنی بر ابر برای جامع ترین تابلوها که پشتیبانی فنی 24/7 را ارائه می دهد. مدیریت محتوای روی صفحه با استفاده از راه حل قدرتمند MagicINFO 9 سامسونگ که از مدیریت محتوا، دستگاه و داده ها در تمام نمایشگرها در سراسر عرصه پشتیبانی می کند، ساده شده است. MagicINFO 9 همچنین به کاربران اجازه می دهد تا محتوا را از راه دور و ایمن مدیریت کنند، به این معنی که به روز رسانی می تواند به سرعت انجام شود تا جزئیات بازی، تبلیغات یا اطلاعات مهم مشتری را منعکس کند.
آدریان وانگلر، مدیر اجرایی Bild+Ton، به اشتراک گذاشت: «سامسونگ همیشه سریع و آسان پاسخ می دهد. کار مستقیم با سازنده این مزیت را دارد که میتوان متخصصان و توسعهدهندگان را پشت سر گذاشت.»
سامسونگ 669 متر مربع علائم LED را در داخل سالن نصب کرده است که در مجموع بیش از 18 میلیون LED را شامل می شود. از بازیکنان در خطوط کناری گرفته تا طرفداران در جایگاهها، فناوری نمایشگر پر جنب و جوش سامسونگ به همه افراد حاضر در میدان اجازه میدهد تا به لطف وضوح درخشان و نمایش رنگ ثابت، غرق در صحنه باشند. فناوری پیشرفته LED کیفیت تصویر واقعی را با بهینه سازی سطوح روشنایی و در عین حال از بین بردن درخشش و تناقضات بصری ارائه می دهد.
1 سامسونگ برای 13 سال متوالی توسط Omdia رتبه اول فروش ساینیج دیجیتال را به خود اختصاص داده است. (توجه: تلویزیونهای مصرفکننده، همراه با تلویزیونهای Commercial Lite و Hospitality که برای علامتگذاری استفاده میشوند، مستثنی هستند.)
به عنوان پیشرو صنعت در بازار جهانی تابلوهای تبلیغاتی در 13 سال متوالی،1 سامسونگ در صنایع سرگرمی ورزشی برجسته است. با توجه به نقاط عطف نمایش بصری سامسونگ در تجهیز سیتی فیلد و استادیوم SoFi، طرفداران می توانند انتظار تجربه ای خارق العاده را در Swiss Life Arena داشته باشند. – با جدیدترین نوآوری های سامسونگ طراحی شده است.
ویدئوی کامل در مورد تاسیسات نوآورانه سامسونگ در Swiss Life Arena را اینجا ببینید:
راه حل های نمایشی پیشرو برای طرفداران شگفت انگیز
سامسونگ به عنوان شریک رسمی فنآوری نمایشگر Swiss Life Arena، این عرصه را با طیف گستردهای از محصولات علامتگذاری و راهحلهای فنی برای افزایش تجربه مشتری و بهبود کارایی عملیاتی تجهیز کرد.
سامسونگ برای اطمینان از اینکه این فناوری در هر گوشه ای از ورزشگاه گنجانده شده است، 240 نمایشگر استراتژیک در سراسر استادیوم نصب کرد. کیفیت تصویر شفاف راهحلهای ساینیج هوشمند سامسونگ، از جمله علائم سری Q، در نوار ورزشی و اطراف سالن نمایش داده میشود. به طور خاص، رزولوشن فوقالعاده با کیفیت 4K سری QMR، مخاطبان را درگیر فعالیتها و لذت بردن از غذا و نوشیدنی در نوار ورزشی میکند. در سالن، مهمانان مجذوب The Wall (IWA) می شوند، یک صفحه نمایش عظیم و الهام بخش که نمایش بصری واضحی را ارائه می دهد. علاوه بر این، مانیتورهای B2B سامسونگ به دلیل کیفیت تصویر با وضوح بالا و ویژگیهای بهرهوری برای دفاتر ZSC Lions انتخاب شدند.