سامسونگ الکترونیک آمریکا رتبه 1 را به دست آورده است تلویزیون ها برای رضایت کلی مشتری و شماره 1 این لوازم خانگی تجربه خدمات برای دومین سال متوالی در بررسی شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSI®) 2024. تلویزیون های سامسونگ همچنین در کیفیت محصول، کیفیت خدمات و تجربه خدمات به رتبه 1 دست یافتند.1
تحقیقات سامسونگ نشان می دهد که 90 درصد از خریداران تلویزیون و 94 درصد از خریداران لوازم خانگی به احتمال زیاد برندی را انتخاب می کنند که به خدمات مشتری قوی معروف است.2 – اعتمادی که سامسونگ از طریق تعهد مداوم به مراقبت از مشتری ایجاد کرده است. با تکیه بر این اعتماد، سامسونگ در طراحی پیشرو است محصولات مجهز به هوش مصنوعی که زندگی مصرف کنندگان را بهبود می بخشد، با برش لبه Samsung Care تیم آماده برای کمک به زمانی که غیر منتظره اتفاق می افتد.
مارک ویلیامز، معاون مراقبت از مشتری در Samsung Electronics آمریکا گفت: «ما مفتخریم که در نظرسنجی ACSI به طور مداوم توسط مشتریان خود شناخته میشویم، گواهی بر پیشرفتهایی که در تجربه مشتری نهایی انجام دادهایم. «ما می دانیم که وقتی تلویزیون یا دستگاه شما کار نمی کند، می خواهید سریعاً، اولین بار آن را تعمیر کنید. به همین دلیل است که ما روی هوش مصنوعی و نوآوری های مراقبت دیجیتال، بهترین آموزش در کلاس، توزیع کارآمد قطعات و گسترش Samsung Beyond Boundaries سرمایه گذاری کرده ایم.3 برنامه ای برای ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بیشتر در ایالات متحده.
تلویزیون های سامسونگ: عالی در کیفیت تصویر و صدا، ارزش و موارد دیگر
سامسونگ از مشتریان خود در چندین دسته برای خود به رسمیت شناخته شد تلویزیون های پیشرفته، مجهز به هوش مصنوعی. این شامل رتبهبندی شماره ۱ در کیفیت کلی، کیفیت تصویر و کیفیت صدا میشود – گواهی روشنی بر رهبری و نوآوری مداوم ما.
با وجود هوش مصنوعی در هسته خود، خط تولید 2024 چندین ویژگی ارزش افزوده را ارائه می دهد که فقط سامسونگ می تواند ارائه دهد که با رتبه 1 از نظر ارزش نشان داده شده است. این شامل ارتقاء AI،4 که می تواند حتی محتوای با وضوح پایین تر – مانند فیلم های کلاسیک قدیمی – را به 4K و 8K خیره کننده تبدیل کند، و هاب بازی سامسونگ،5 به شما امکان می دهد بهترین بازی را در یک مکان تجربه کنید، بدون نیاز به کنسول. با سیستم عامل تایزن، میتوانید همه سرویسهای ویدیویی مورد علاقهتان را استریم کنید و به Samsung TV Plus دسترسی داشته باشید که بیش از 2700 کانال رایگان، از جمله بیش از 400 کانال ممتاز را ارائه میکند.
در دنیایی که بیش از هر زمان دیگری متصل است، کاربران تلویزیونهای سامسونگ میتوانند بدون دردسر از سرگرمی لذت ببرند، زیرا بدانند دستگاههایشان در رتبه اول از نظر اتصال قرار دارند. با دسترسی بدون درز به SmartThings، می توانید از تلویزیون های خود به عنوان هاب اینترنت اشیا برای اتصال و مدیریت آسان دستگاه ها استفاده کنید. پشتیبانی شده توسط ناکستنها تلویزیونهای سامسونگ آرامش بیشتری را ارائه میدهند که در حین تماشا، اطلاعات شخصی شما در دستگاههای متصل شما ایمن میشود.6
تلویزیون های سامسونگ همچنین رتبه 1 را برای سهولت استفاده، طراحی بیرونی و دوام به دست آورده اند. از بستهبندی پایدار و بهبود بهرهوری انرژی گرفته تا ویژگیهای دسترسی – مجموعه تلویزیونها عمداً برای ارتقای تجربه سرگرمی خانگی شما طراحی شدهاند.
لوازم خانگی سامسونگ: رضایت مشتری پیشرو
سامسونگ به بهترین رتبه در کلاس خود دست یافت یخچال ها7 و ماشینهای لباسشویی و پیشرو در لوازم خانگی با امتیازهای برتر برای تجربه خدمات، سهولت در تنظیم سرویس، حسن نیت تکنسین، کمکرسانی و تعمیرات به موقع. این رتبهبندیها نشاندهنده اعتماد مصرفکنندگان به محصولات مجهز به هوش مصنوعی سامسونگ برای بهبود و سادهتر کردن زندگیشان است.
جدیدترین دستگاههای سفارشی مبتنی بر هوش مصنوعی ما برای ارائه عملکرد پیشرفته طراحی شدهاند و به شما کمک میکنند با تلاش کمتر کارهای بیشتری انجام دهید. این یخچال سفارشی با AI Family Hub™+ با AI Vision Inside با استفاده از دوربین داخلی و فناوری «Vision AI» 33 ماده غذایی مختلف را هنگام اضافه یا خارج کردن از یخچال تشخیص میدهد.8 این All-in-One Laundry Combo AI سفارشی با تنظیم هوشمندانه زمان و انرژی شستشو و خشک کردن، حدس و گمان را از انتخاب چرخه خارج می کند.9 صفحه نمایش LCD لمسی AI Home انتخاب چرخه و تنظیمات را در حین مدیریت سایر دستگاه های متصل سامسونگ ساده می کند. و با SmartThings، برنامه تلفن همراه شماره 1 برای لوازم خانگی طبق ACSI،10 دستگاه های مجهز به هوش مصنوعی به طور یکپارچه به هم متصل می شوند و مدیریت خانه هوشمندتر و کنترل آسان تری را ارائه می دهند.11
توانمندسازی مشتریان با مراقبت یکپارچه و نسل بعدی
Samsung Care به طور مداوم در راه هایی سرمایه گذاری می کند که به مشتریان گزینه های انتخابی و گزینه های آسان برای مراقبت با کیفیت بالا و راحت بر اساس شرایط آنها ارائه دهد. سامسونگ با هموار کردن راه در مراقبت از نسل بعدی، به سرمایه گذاری در ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی ادامه داده است تا به کارشناسان Care کمک کند تا مشکلات را سریعتر حل کنند. پاسخ صوتی تعاملی (IVR) یکی از این ابزارها است که از هوش مصنوعی استفاده می کند12 برای شناسایی هدف، محصول و موضوع مشتری، اطمینان از اینکه آنها قبل از شروع تماس به سمت نماینده مناسب با بینش های ارزشمند هدایت می شوند. تلفن گویا همچنین میتواند بر اساس کد پستی مشتریان، به دو نزدیکترین مرکز خدمات و تعمیرگاه یا تعمیرات مجاز پیامک ارسال کند و پیوندی را برای رزرو قرار ارسال کند، که این روند را آسانتر میکند.
سامسونگ با راه حل های متصل برای لوازم خانگی، مراقبت های پیشگیرانه و پیشگیرانه را ساده و در دسترس می کند. برای مثال، مصرفکنندگان میتوانند از خدمات Home Care در برنامه SmartThings استفاده کنند که از هوش مصنوعی برای شناسایی و عیبیابی خودکار مشکلات استفاده میکند. اگر کد خطا ظاهر شود، مشتریان هشداری با دستورالعمل های گام به گام برای رفع سریع خانه دریافت می کنند. در صورت نیاز به کمک بیشتر، آنها میتوانند با یک متخصص مراقبت چت کنند، برای تعمیر با یک تکنسین دارای گواهی سامسونگ برنامه ریزی کنند یا حتی قطعات تعویضی مانند فیلترهای آب را مستقیماً از طریق برنامه سفارش دهند.
سامسونگ 99.9٪ را ارائه می دهد13 ایالات متحده با پوشش مراقبت مناسب برای تلویزیون ها و لوازم خانگی. حتی در مناطق روستایی، مردم می توانند از طریق مراقبت های سطح بعدی دسترسی داشته باشند سامسونگ فراتر از مرزها مشتریان در شعاع 4 ساعته مرکز مراقبت سامسونگ می توانند تعمیرات را در خانه دریافت کنند.
به دنبال اخبار بیشتر هستید یا به پشتیبانی اضافی از تیم مراقبت سامسونگ نیاز دارید؟ بازدید کنید کانال YouTube Samsung Care، بررسی کنید برنامه اعضای سامسونگ و برای شروع مکالمه با Samsung Care Pro، هر زمان که خواستید، با شماره 1-800-SAMSUNG پیام دهید یا به ما پیام دهید.
درباره نظرسنجی شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSI®).
نظرسنجی شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSI) تنها معیار بین صنعتی کشور برای رضایت مشتری است. از سال 1994، این نظرسنجی به عنوان پیشرو در تجزیه و تحلیل احساسات مصرف کننده در مورد محصولات و خدماتی که اغلب استفاده می شود، شناخته شده است. شاخص ACSI مشتریان را در مورد تجارب لوازم الکترونیکی مصرفی خود بررسی می کند و بر اساس بازخورد مشتری در مورد تعمیر خدمات، دوام محصول و پوشش گارانتی، رهبران صنعت را برای برتری شناسایی می کند.
بین ژوئیه 2023 و ژوئن 2024، مطالعه لوازم خانگی و الکترونیک ACSI از بیش از 5100 مصرف کننده آمریکایی که اخیراً لوازم خانگی را از تولید کنندگان پیشرو خریداری کرده بودند، مورد بررسی قرار داد تا کیفیت تجربیات آنها را در دسته های مختلف ارزیابی کند. بین ژوئیه 2023 و ژوئن 2024، مطالعه تلویزیون ACSI بیش از 6000 مصرف کننده آمریکایی را که اخیراً تلویزیون هایی را از تولید کنندگان پیشرو خریداری کرده بودند مورد بررسی قرار داد تا کیفیت تجربیات آنها را در دسته بندی های مختلف ارزیابی کند.
منبع: 2024 ACSI® نظرسنجی از مشتریان رتبه بندی سازنده لوازم خانگی و سازنده تلویزیون. ACSI و لوگوی آن علائم تجاری ثبت شده شاخص رضایت مشتری آمریکایی هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد ACSI، مراجعه کنید www.theacsi.org.
1 سامسونگ برای تجربه خدمات با 1 برند دیگر پیوند خورد.
2 بینشهای بازار مصرفکننده آمریکایی سامسونگ الکترونیکس، آموزشهای بنیادی مراقبت از مشتری – مارس 2024
3 پوشش شامل 99.9٪ کدهای پستی تحویل (به استثنای صندوق پستی، APO/FPO/DPO) توسط بزرگترین خرده فروش ما است. فقط خدمات در گارانتی
4 از فرمول های مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می کند.
5 Samsung Gaming Hub که توسط تایزن پشتیبانی میشود، یک پلتفرم اکتشافی پخش جریانی بازی همهجانبه است که سختافزار و نرمافزار را برای تجربه بهتر پخشکننده پلبندی میکند. هزاران بازی را فوراً از Xbox، NVIDIA GeForce NOW، Amazon Luna، Utomik، Antstream Arcade و Blacknut Cloud Gaming بازی کنید. Samsung Gaming Hub خانه جدیدی برای بازی و سرگرمی با ادغام Twitch، Spotify و YouTube Gaming است که به بازیکنان امکان دسترسی آسان برای بهبود تجربه خود را می دهد. بدون محدودیت فضای ذخیره سازی، بدون دانلود، بدون نیاز به کنسول یا رایانه شخصی – تنها چیزی که بازیکنان نیاز دارند یک کنترلر بازی دارای بلوتوث و اتصال به اینترنت برای شروع بازی است.
6 دادههای شخصی شامل کدهای پین ورودی و گذرواژهها و اطلاعات دستگاه اینترنت اشیا از طریق برنامه SmartThings است. آخرین به روز رسانی نرم افزار مورد نیاز است.
7 سامسونگ با 1 برند یخچال دیگر گره خورده است.
8 موجود در RF23DB9900. از مارس 2024، AI Vision Inside می تواند 33 ماده غذایی مانند میوه ها و سبزیجات تازه را تشخیص دهد. مواد غذایی قابل تشخیص به طور مرتب اضافه و به روز می شوند. اگر غذا با دست پوشانده شود و قابل تشخیص نباشد، ممکن است به عنوان یک مورد ناشناخته درج شود، اما کاربر همیشه می تواند عنوان مورد را از طریق Family Hub یا SmartThings اصلاح کند. اتصال Wi-Fi و حساب سامسونگ مورد نیاز است.
9 پیامهایی با پیشنهادات چرخه در کنترل پنل یا گوشی هوشمند با برنامه SmartThings نمایش داده میشوند. در دستگاه های اندروید و iOS موجود است. اتصال Wi-Fi و حساب سامسونگ مورد نیاز است. فقط زمانی که دمای شستشوی انتخاب شده “گرم” باشد، می توان روی حوله ها، AI Opti Wash و AI Optimal Dry™، Heavy Duty، Super Speed، Small Load استفاده کرد. بر اساس آزمایش داخلی با بار IEC 8lb به جز چرخه بار کوچک (بار IEC 4lb). نتایج ممکن است بسته به شرایط استفاده واقعی متفاوت باشد.
10 سامسونگ با یک اپلیکیشن موبایل دیگر برای لوازم خانگی گره خورده است.
11 در دستگاه های اندروید و iOS موجود است. اتصال Wi-Fi و حساب سامسونگ مورد نیاز است.
12 بعد از اینکه تلفن گویا تریاژ اولیه را با مشتری انجام داد، هوش مصنوعی قصد را تجزیه و تحلیل میکند و اطلاعات را برای رفع بهتر نیاز به نماینده Care میدهد. تلفن گویا به طور مداوم دقت خود را در طول زمان یاد میگیرد و بهبود میبخشد و به نمایندگان ما این امکان را میدهد تا سریعتر از مشتریان پشتیبانی کنند.
13 پوشش شامل 99.9٪ از کدهای پستی تحویل (به استثنای صندوق پستی، APO/FPO/DPO) توسط بزرگترین خرده فروش ما است. فقط خدمات در گارانتی