سامسونگ الکترونیکس با تخصص فنی و نوآوری پیشرو در صنعت، به دلیل پیشروی و برتری در بازار جهانی شناخته شده است.
طبق گزارش شرکت تحقیقات بازار Omdia، سامسونگ بار دیگر در سال 2022 در صدر بازار جهانی تلویزیون قرار گرفت و هفدهمین سال متوالی است که این شرکت رتبه اول را در صنعت تلویزیون کسب کرده است. این موفقیت را می توان به تعهد این شرکت به تجربیات مشاهده برتر و طراحی کاربر محور نسبت داد.
در سال 2023، تعهد سامسونگ به نوآوری با توسعه فناوری بصری طراحی شده برای رفع نیازهای کاربران ادامه می یابد. SmartThings یکپارچهسازی و اتصال یکپارچه چندین دستگاه را با امنیت در اولویت اول ممکن میسازد و کاربران را قادر میسازد تا تجربیات شخصیسازی شده عمیقی را ایجاد کنند که هم ترجیحات و هم نیازهای منحصربهفرد آنها را برآورده کند.
سامسونگ با اولویتبندی محصولات ممتاز خود، رهبری بینظیر خود را در صنعت تلویزیون به مدت 17 سال حفظ کرده است، که بهترین نمونه آن در سری Neo QLED است. در سال 2022، سامسونگ 9.65 میلیون دستگاه تلویزیون QLED و Neo QLED فروخت که مجموع فروش خود را از زمان عرضه آن در سال 2017 به 35 میلیون دستگاه رساند. سامسونگ همچنین در سال 2022 بر بخش تلویزیون های فوق العاده بزرگ تسلط داشت و 36.1٪ و 42.9٪ را گزارش کرد. سهم بازار برای تلویزیون های بیش از 75 اینچ و 80 اینچ به ترتیب. برای بازار تلویزیون های پریمیوم با قیمت بیش از 2500 دلار، سامسونگ بیشترین سهم بازار را با درآمد 48.6 درصدی حفظ کرد.
علاوه بر این، سامسونگ در خط مقدم دسته بندی های جدید مانند سری Lifestyle پیشرو بوده است. با شروع با طراحی نمادین The Serif در سال 2016، سامسونگ به توسعه محصولات خود با طراحی هایی برای بهبود تجربه کاربری از طریق محصولاتی مانند The Frame، The Sero، The Terrace، The Premiere و The Freestyle ادامه داده است.
چئولگی کیم، معاون اجرایی کسب و کار نمایشگرهای بصری در سامسونگ الکترونیکس، گفت: «سوابق پیشروی صنعت ما در 17 سال گذشته با وفاداری و اعتماد مستمر مصرفکنندگان به محصولات ما امکانپذیر شد. ما به هموار کردن مسیر برای ایجاد بهترین تجارب دستگاهی که فراتر از کیفیت تصویر برتر است ادامه خواهیم داد.
سامسونگ همچنان با معرفی محصولاتی با جدیدترین فناوریها، مرزهای کیفیت تصویر و نوآوری را پیش میبرد. در سال 2017، سامسونگ با رونمایی از اولین تلویزیون QLED که از فناوری نقطه کوانتومی برای دستیابی به حجم رنگ 100 درصد برای اولین بار در صنعت استفاده می کرد، اصطلاح “نمایشگر نسل بعدی” را تعریف کرد. در سال 2018، این شرکت QLED 8K پیشگامانه را روانه بازار کرد و به دنبال آن Neo QLED با پشتوانه LED کوانتوم مینی و LED MICRO LED خود روشن در سال 2021 عرضه شد. این مجموعه از فناوری های نوآورانه استاندارد کیفیت تصویر تلویزیون را بازتعریف کرد و همچنان به تعیین معیارهای جدید در صنعت ادامه داد. هر زمان.
رهبری سامسونگ در بازار تلویزیون برای 17 سال متوالی گواهی بر تعهد این شرکت به ارائه نوآورانه ترین محصولات با طراحی مصرف کننده محور و تجربه کاربری ارتقا یافته است. راهاندازی تلویزیون بوردو در سال 2006 نشاندهنده پذیرش اصلی تلویزیونهای LCD با طراحیهای پیچیده و سبک وزن بود. همچنین این اولین باری بود که سامسونگ در بازار تلویزیون جهانی رتبه اول را کسب کرد. این شرکت با راهاندازی اولین تلویزیون LED خود در سال 2009 و تلویزیون هوشمند در سال 2011، به نزدیکتر کردن فناوریهای پیشگامانه به مصرفکنندگان ادامه داد و در هر یک از این راهاندازیها و پس از آن، جایگاه برتر را در بازار حفظ کرد.