این شرکت برنده یک جایزه نقره و سه جایزه برنز برای فیلم ورزشی، محتوا و برنامههای دیجیتالی جهانی و محلی است
Samsung Electronics به دلیل کمپین ورزشی 2024 خود در چندین دسته، با چهار جایزه Clio Sports شناخته شده است که به بهترین ها در تبلیغات ورزشی و بازاریابی در سراسر جهان اهدا می شود.
این برند برنده برنز در رده سرگرمی/محتوای مارک دار (فیلم) برای مجموعه مستند سه قسمتی خود که اجتماعات اسکیتبرد، بریکینگ و موجسواری را جشن میگیرد، در آوریل و در مسیر لحظهای مهم در تاریخ هر ورزش به نمایش درآمد. این مجموعه که با مشارکت لیگ جهانی موج سواری (WSL)، لیگ خیابان اسکیت بورد (SLS) و Pro Breaking Tour (PBT) تولید شده است، خرده فرهنگ های نمادین هر ورزش، تأثیر جهانی و محلی آنها، و اعتقاد مشترک آنها به باز بودن را بررسی می کند.
این پروژه بخش مهمی از کمپین «باز همیشه برنده» سامسونگ بود، که اعلام میکند با ذهنی باز، هر چیزی ممکن است، شعاری که این جوامع هر روز با آن زندگی میکنند.
در این فیلم ورزشکاران تیم سامسونگ گلکسی از جمله جک رابینسون دارنده مدال نقره موج سواری پاریس 2024 (استرالیا) و دارنده مدال برنز یوهان دفای (فرانسه)، دارنده مدال نقره اسکیت بورد خیابانی، جگر ایتون (ایالات متحده آمریکا) و دارنده مدال برنز رایسا لیل (برزیل) و دارنده مدال اسکیت سواری در پارک حضور داشتند. اسکای براون (بریتانیا).
همچنین با جوایز Clio Sports شناخته شد سامسونگ انگلستان که برنده نقره در بخش دیجیتال / موبایل (تجربه / فعال سازی) برای برنامه Samsung Flip Park با اسکای براون شد و سامسونگ هند که برنده برنز در هر دو بخش Direction (Film Craft) شد. ویرایشگر (فیلم کرافت) فیلم «هند به شادی نیراج» با بازی نیراج چوپرا، پرتابگر دو مدال المپیک.
استفانی چوی، EVP و رئیس بازاریابی کسب و کار تجربه موبایلی در سامسونگ الکترونیکس، گفت: «ما مفتخریم که کمپین ورزشی 2024 ما امسال چهار جایزه ورزشی Clio را کسب کرده است. “این به رسمیت شناختن بسیار مهم است زیرا واقعاً ورزشکاران و جوامع را در قلب هر ورزش تجلیل می کند و این باور ما را تقویت می کند که باز بودن – موضوعی که برای هر برنامه برنده جوایز مرکزی است – جهان را به جلو می برد.”
درباره جوایز ورزشی کلیو
Clio Sports که در سال 2014 تأسیس شد، بهترین ها را در تبلیغات و بازاریابی ورزشی در سراسر جهان تجلیل می کند. سالانه، مدیران بازاریابی و خلاق از برندها، آژانسها، رسانهها، تیمها و لیگها گرد هم میآیند تا ارتباطات موفقیتآمیزی را که صنعت را به جلو میبرد، الهامبخش بازار رقابتی ایدهها و تقویت ارتباطات معنادار در جامعه خلاق، انتخاب و جشن بگیرند.