اما تاریخچه استفاده از نمای مغازه با کامپوزیت و یا بهره گیری از کامپوزیت در صنعت ساختمان از کجا شکل می گیرد؟ در طراحی نمای کامپوزیت مغازه رنگ بندی ورق های کامپوزیت نقش موثری دارد. در اجرای نمای کامپوزیت مغازه سرعت عمل و دقت و تمیزی کار بسیار مهم بوده که این موضوع لزوم استفاده از ورق های کامپوزیت باکیفیت و همچنین اجرای نما توسط اکیپ های با تجربه را می طلبد.قیمت نمای کامپوزیت مغازه بر اساس متر مربع ورق آلومینیوم اجرا شده بر روی نمای مغازه می باشد که شامل تابلوی مغازه و ستون های کامپوزیت کنار ویترین شیشه ای و درب وردی مغازه است.
در تولید کامپوزیت قابل استفاده در نمای مغازه و یا ساختمان از ترکیب سه ماده جامد به صورت لایه و همچنین دو ورق همسان استفاده می شود که به ترکیب این عناصر با یکدیگر اصطلاحا ساندویچ می گویند. به هر قطعه از ورق کامپوزیت اصطلاحا پنل گفته می شود. البته در تعیین قیمت نمای کامپوزیت مغازه کیفیت ورق کامپوزیت تنوع رنگ بندی طرح نمای کامپوزیت و سادگی و پیچدگی طرح نمای کامپوزت موثر است. همانطور که در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی مغازه باید به نوع محصولات توجه کنید نمای فروشگاه و مغازه را نیز باید بر اساس نوع محصولات طراحی نمایید.
ابتدا طراح نمای کامپوزیت مغازه به همراه نقشه بردار اقدام به اندازه برداری دقیق از محل اجرای نمای کامپوزیت می کند و پس از آن عکس هایی از نمای فعلی مغازه گرفته تا در مرحله اتمام طراحی امکان مقایسه بین طرح نمای کاپوزیت و شرایط موجود باشد. دکوراسیون فروشگاه شما از نمای بیرونی مغازه شما است که شکل میگیرد. شما باید سعی کنید قفسه را طراحی کنید. شما همچنین می توانید یک گوشه از مغازه را با کشیدن پارتیشن هایی از ام دی اف به انباری تبدیل کنید. استند می تواند به شما کمک کند تا مشتریان را به سمت محبوب ترین محصولات شما سوق دهد، در حالی که اندازه قفسه های شما را به حداقل می رساند. دکوراسیون ویترین فروشگاه مهم ترین عامل در جذب مشتری به داخل فروشگاه یا نمایشگاه است. اگر قصد دارید به وسیله طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه تان به جذب مشتریانی بیشتر بپردازید، توجه به سلیقه احتمالی مخاطبیتان و شناخت و دسته بندی آنها بسیار مهم است و می تواند به شما کمک به سزایی بکند. اگر تمایل داشته باشید باکسها روی زمین نصب شوند این پرسه توسط متخصصین بخش تولید ما برای شما دنبال میشود تا امنیت و کارایی محصول جلوه بهتری را به خود بگیرد.
در طراحی دکوراسیون فروشگاه یا مغازه علاوه بر در نظر گرفتن آرامش و راحتی مشتریان، راهکارهایی نیز به منظور راحتی فروشندگان اندیشیده می شود. ورق های کامپوزیتی از لحظ ابعاد طول و عرض متفاوت بوده و از 320x120cm تا 4 متر مربع نیز متغیر می باشد. ابعاد و ضخامت هر ورق کامپوزیت نما چقدر است؟ طراحی نما مغازه: نمای مغازه، بخش مهمی برای یک مغازه محسوب میشود. استفاده از نمای کامپوزیت آلومینیومی فواید دیگری نیز دارد. جالب است بدانید در صورت رنگی بودن لایه رویی نمای کامپوزیت، همزمان با تغيير زاويه ديد، طيف رنگی آن نیز در دو طیف کمرنگ و پررنگ تغییر خواهد کرد. جنس روکشهای کامپوزیت، از آلومینیوم است که به شکل ورقههای 2.15 در 2.4 ، تهیه میشوند. اما کامپوزیت های مدرن از لایه های متعدد و مختلفی تشکیل شده اند که در تصویر این لایه ها به ترتیب نام برده شده است. اما در حال حاضر در تولید کامپوزیت های مدرن امروزی همه لایه ها در مقابل آتش سوزی مقاوم بوده و وزن آن در هر متر مربع نهایتا ۵ کیلوگرم خواهد بود. قیمت نمای کامپوزیت مغازه بر اساس متر مربع می باشد که بین متر مربعی 1200000 ریال تا 1800000 ریال در بازار نمای کاموزیت ایران اعلام می شود.
در طراحی دکور مغازه یودکور باید دقت شود تا از فضای موجود نهایت استفاده را ببرید. در نهایت می توان گفت که ضخامت یک ورق از کامپوزیت تزئینی چیزی بین 4 الی 6 میلیمتر خواهد بود. یکی از مهمترین قسمتهای طراحی فروشگاه ، طراحی نمای بیرونی است که نمای خارجی فروشگاه پل ارتباطی بین مشتری و فروشگاه است. میتوان گفت اولین ارتباط مشتری با مغازه، نمای آن است. نورپردازی و استفاده از رنگ های متنوع و جذاب باعث ترغیب حواس و توجه مشتری به سمت اجناس چیده شده داخل قفسه و با بر روی رگال خواهد شد. ⦁ استفاده از شلف های دیواری: یکی از ایده های جالب برای دکوراسیون مغازه شال استفاده از شلف های دیواری است.
برای این منظور در کامپوزیت نمای مغازه که یک کامپوزیت تزئینی به شمار می رود از ترکیب آلومینیوم و پلی اتیلن به صورت لایه ای استفاده می گردد. این آجر نما با رنگ بندی زیبا در طیف رنگی نارنجی، زرد و پرتقالی، یکی از پرطرفدار ترین مدل های آجر نما در طراحی فضاهای داخلی به شمار می رود. طراحی داخلی و ویترین سبک ها، متدها و الگوهای مختلفی دارد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید، برای طراحی و دکوراسیون شیرینی فروشی از سبک مدرن الهام گرفته شده است. آیا از سبک مدرن استفاده می کنید یا سنتی؟ البته اگر دوست ندارید که از یک رنگ در دکوراسیون مغازهتان استفاده کنید؛ میتوانید از ترکیب دیوارهای سفید در کنار قفسههای طرح چوب، صورتی، یاسی، طلایی، نقرهای و حتی نوکمدادی هم استفاده کنید. در واقع ، اگر می خواهید در بازار جایگاهی داشته باشید ، باید ایده جدیدی برای ارائه داشته باشید. جهت استفاده در مکان های خاص طبق دستورالعمل آتش نشانی برای تاییده ساخت مهندسی مکان حتما باید از ورق های نسوز یا ضد حریق استفاده شود که نسبت به ورق های دیگر قیمت بالاتری دارند. نور کافی اولین عامل در دیدن زیبایی تمامی اجناس و اشیاء موجود در ویترین فروشگاه شماست، پس همان اندازه که در مورد نوع طراحی و چیدمان ویترین فروشگاه خود حساسیت دارید باید نسبت به نورپردازی آن نیز به همان اندازه حساس باشید.
بنابراین برای دکوراسیون داخلی مغازهتان سعی کنید با در نظر گرفتن مواردی مانند متراژ، بازار هدف و نوع محصولات، یک دکوراسیون زیبا ایجاد کنید و مطمئن باشید این دکوراسیون تا میزان زیادی روی جذب مشتری و سود شما تأثیر میگذارد. به عنوان یک گزینه دیگر، شما می توانید به صورت همزمان غرفه آنلاین لوازم تحریر را در وبسایت و سایر شبکه های اجتماعی خود باز کنید. همچنین برای کفپوش، اگر با وسایل انتخابی شما همخوانی رنگی ندارد، یک گبه یا گلیم های کوچک استفاده نمایید. در واقع ویترین یک پل ارتباطی بصری بین مشتری و اولین تصویر ذهنی وی از تجارت شماست و اگر دکوراسیون ویترین برای مشتری جذاب باشد ، وی را ترغیب می کند از داخل مغازه بازدید کند ، از نور مناسب استفاده کند و چیدمان کالاهای شما و همچنین استفاده از رنگهای جذاب در طراحی دکوراسیون ویترین بسیار مهم است. بعد از طراحی ویترین مغازه بوتیک که پل ارتباطی بین مغازه و نمای بیرون از مغازه است نوبت به طراحی دکوراسیون داخلی مغازه بوتیک می رسد که با طراحی دکوراسیون بوتیک زیبا و ایده آل می توانید مشتری بیشتری داشته باشید. شرکت مهندسین مشاور دیبا طرح آتیه با هدف ارتقا سطح طراحی و اجرا بر اساس اصول معماری و شهرسازی فعالیت خود را در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی و مهندسی معماری، شهرسازی و طراحی منظر از سال ۱۳۹4 آغاز نموده است.
ویترین و چیدمان مغازه ارتباط مستقیمی با میزان فروش دارد و دلیل این امر، آن است که اولین برخورد خریداران با آن در مغازه اتفاق میافتد و در نگاه اول باید یک ارتباط قوی میان مخاطبان و مغازه برقرار شود. با ادامه قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی، ممکن است زمان تجدید نظر درباره دکور مغازه لوازم التحریر شما فرا رسیده باشد. چیدمان اصولی و درست طوری که مشتری به راحتی محصولات مورد نیاز خود را پیدا و خریداری نماید با طراحی مغازه به شکل استاندارد ممکن خواهد بود. به خاطر با کیفیت بودن آن و نبودن محدودیت برای اجرا بر روی نما، کاربردش گسترش پیدا کرد. طراح نما، برای این گونه مغازهها، میبایست دو محل گذر را در نظر بگیرد. یکی از مواردی که میبایست در طراحی نما مغازه به آن توجه نمود، طراحی نما، متناسب با نوع کاربری مغازه است.
و شما حتی می توانید از خرید اقساطی این مجموعه در این خصوص بهره ببرید. عوامل مختلف زیادی در انتخاب دکور مغازه لباس فروشی مؤثر هستند که از جمله آنها میتوان به ابعاد مغازه، مکان فروشگاه، فضای در دسترس، میزان هزینه پرداختی و غیره اشاره کرد. شما با این کار به جای آن که شمع ها و دیگر اکسسوری های فروش را روی دیوار نصب کنید داخل آن ها قرار داده اید و نظم ترتیب به وسایل و مغازه داده اید. وسایل را به صورت ایستاده بچینید و از خم کردن آنها یا حالت افقی پرهیز کنید؛ زیرا این مدلها علاوه بر اینکه جای بیشتری را اشغال میکنند، موجب کوچک نشان دادن مغازه نیز میشوند. جایگزین کردن آیتم های بزرگی مانند مبلمان با تزیینات کوچکی مانند گلدان یا بالش های کوچک هم توصیه ماست. خب یکی از ملزومات فراهم کردن همین محیط استفاده از یک قفسه بندی استاندارد و شیک برای مغازه شال و روسری است. با توجه به مصرف کنندگان لوازم آرایشی که اغلب جوان هستند، طراحی شیک و جذاب مغازه لوازم آرایشی بسیار مهم است. چنانچه در مغازه محصولات آرایشی ارگانیک می فروشید، مشتری باید قبل از ورود به فروشگاه، با محصولات آشنایی پیدا کند. هنگام فروش لوازم آرایشی به خاطر داشته باشید که خریداران عمده این محصولات افراد جوانند پس طراحی شیک و به روز مغازه لوازم آرایشی اهمیت زیادی دارد.
بسیاری از فروشندگان مغازه ها به وضوح می دانند که زیبایی و دکوراسیون محیط از عوامل مهمی است که مشتری را به این مکان می کشاند. نام محصول، قیمت یا نشانگرهای دیگر را به استند خود اضافه کنید تا خریداران بتوانند به وضوح به موارد دقیق مورد نظر خود از فاصله دور نظارت داشته باشند. محصولات شال و روسری را به صورت کنترل شده و قابل نظارت در دسترس قرار دهید. فروشندگان این گونه محصولات برای این که بتوانند فروش خود را افزایش دهند باید توجه ویژهای به دکور مغازه شال و روسری داشته باشند. از آنجا که این قسمت محل عبور مشتریان است باید سعی شود که آن ها وارد مغازه شده و آن ها را از دست ندهید. اهمیت ظاهر فروشگاه به این دلیل است که مردم در نگاه اول به فروشگاه ها و فروشگاه ها نگاه می کنند و آنچه توجه آنها را به خود جلب می کند ظاهر فروشگاه یا فروشگاه است بنابراین علاوه بر طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه ، مشتریان بیشتری را نیز به خود جلب می کند. با توجه به اینکه احجام و اجسام به صورت طبیعی، نوری از خود ندارند و طراح دکوراسیون داخلی و نورپرداز باید با طراحی نورهایی مناسب و در رنگهای متفاوت با توجه به دکوراسیون و نوع و رنگ جسم ، ماهیت اصلی آنها را جلوه گر نماید، استفاده از نورهای مستقیم ، مات و یا غیر مستقیم فراخور هر فضا و همچنین استفاده از نورها و ابزارهای نوین نورپردازی که در بیرون ساختمان مجتمع و روی نما تابیده می شوند نیز میتواندبا ایجاد جلوه ای زیبا و خاص در شب، به زیبایی فضا کمک کند.
با این تفاوت که ورقها کاست نمیشود و بلافاصله پس از برش در پروفیلهای مخصوص H شکل و L شکل قرار میگیرد. یکی از راه های دستیابی به این انحصار استفاده از مواد جدید و کمتر دیده شده در طراحی ویترین و فروشگاه شماست. نورپردازی باعث می شود که اجناس زیباتر دیده شوند. در همین حال ، پانل های دیواری تزئینی سه بعدی بسیار مهم هستند زیرا آنها یک ماده جدید فوق العاده هستند که در وهله اول هرگز دیده نشده اند. ایده پردازی و ساختار شکنی در ابداع طرح های جدید برای دکوراسیون داخلی مغازه از جمله عوامل تاثیر گذاری است که به شدت بر روی جلب توجه مشتری و جذب او نقش داشته و این کار به افزایش سرعت پروسه معرفی و تبلیغ برند خود به دیگران کمک خواهد کرد. حتی محصولی که قصد ارائه و فروش آن را دارید مستقیماً تحت تأثیر رنگ داخلی فروشگاه قرار می گیرند ؛ بنابراین ، برای جذب و تحت تأثیر قرار دادن مشتری در ابتدای کار و همزمان با طراحی داخلی ، باید انتخاب رنگ صحیح را در نظر بگیرید. اولین برخورد مشتری با محیط مغازه، ورودی است.
ورقههای کامپوزیت بیشتر برای طراحی نما سوپرمارکت و داروخانه و … قفسه ها و قفسه ها باید به گونه ای باشد که بتوان محصول را کاملاً در معرض دید مشتری قرار داد و نکته دیگر این که برای مدیریت بهتر فضای فروشگاه در طراحی قفسه ها و قفسه ها ضمن تلاش برای دسترسی به کالا ، سعی کنید فضا را دور بریزید. شما که بهتر از من میدانید، امروزتان را با امروز فروشگاه های قدیمی و جاافتاده نمیتوانید مقایسه کنید! نکته هفتم: مغازه شما همواره باید تفاوت فاحشی با ویترین مغازههای دیگر من جمله مغازههای همسایه داشته باشد تا علاوه بر تمایز مغازه، اجناستان نیز خاص تر دکوراسیون داخلی مغازه خشکبار به نظر برسد. اما در پایان، آنچه که شما میخواهید روی آن تمرکز کنید همان حرکت مشتری است. با توجه به مساحت مغازه میتوانید برای نمایش وسایل و ابزار های جانبی از استند روی دیوارها استفاده کنید. رنگ دیوارها و سایر قسمت های مغازه.