نمایشگاه Fuorisalone 2023 سامسونگ همچنین شامل مجموعهای از رویدادهای ویژه بود که به مهمانان اجازه میداد از نزدیک مجموعه پنلهای نسخه محدود Bespoke را مشاهده کنند.
موضوع سامسونگ برای رویداد امسال، «زندگی سفارشی»، بر شیوه زندگی سازگارتر، بیش از حد مرتبط و شخصیشده تأکید دارد. ویترین این شرکت همچنین شامل یک فضای پاپ آپ است که با همکاری برند استودیوی خلاق ایتالیایی، TOILETPAPER، ایجاد شده است تا نشان دهد که یخچال های سفارشی چگونه سبک های زندگی مختلف را برآورده می کنند.
اولین جلسه که در 17 آوریل برگزار شد، شاهد معرفی تالسو با همکاری سامسونگ و TOILETPAPER در رسانه های جهانی بود. این مراسم همچنین شامل نمایش آشپزی از سرآشپز معروف ایتالیایی، مارکو آساجیا بود. در 20 آوریل، TOILETPAPER Home میزبان «پارتی یخچال» برای رسانههای جهانی و تأثیرگذاران بود. این رویداد به مهمانان فرصتی را برای تجربه یخچال های سفارشی در محیطی سرگرم کننده و جذاب با موسیقی ارائه شده توسط دی جی های معروف ارائه داد.
رویدادهای پر جنب و جوش راه اندازی در صفحه اصلی کاغذ توالت
▲ (از چپ) دسر خانم، گل رز با چشم، رژ لب، آینه جادویی
سبک های متمایز، ارزش های مشترک
دفتر مرکزی TOILETPAPER در میلان، TOILETPAPER Home، میزبان دو رویداد تعاملی بود. طراحی یخچال Bespoke که در اتاق های مختلف در سراسر ساختمان، از جمله آشپزخانه و اتاق خواب، قرار گرفته است، به طور یکپارچه با فضای داخلی خیره کننده فضا ترکیب شده است. مهمانان مجذوب ترکیب وسایل کاربردی و بیان هنری شدند که منجر به یک جفت رویداد فراموش نشدنی شد.
▲ (در جهت عقربههای ساعت از بالا سمت چپ) اجرای آشپزی سرآشپز مارکو آساجیا در رویداد رسانهای TOILETPAPER، تصویر رویداد سفارشی TOILETPAPER x سامسونگ، مائوریزیو کاتلان، بنیانگذار TOILETPAPER به مهمانان در رویداد اینفلوئنسر خوشامد میگوید، اجرای دیجی در رویداد اینفلوئنسر
▲ لوازم سفارشی سامسونگ در آپارتمان کاغذ توالت
جنی جونگ، معاون سامسونگ الکترونیکس، از همکاری با برندی ابراز خوشحالی کرد که “طراحی های منحصر به فرد آن همچنان در کره و سراسر جهان توجه ها را به خود جلب می کند.” یونگ با افزودن اینکه سامسونگ از داشتن کاغذ توالت بهعنوان اولین شریک سال یخچالهای سفارشی خرسند است، توضیح داد که این همکاری ارزش اصلی Bespoke در ارائه گزینههای بیشتر به مصرفکنندگان را ارتقا میدهد که سلیقه منحصربهفرد آنها را برآورده میکند.
منبع
مایکول تالسو، مدیر هنری کاغذ توالت، گفت: «کاغذ توالت همیشه به این ایده که تصاویر را روی اشیاء روزمره بکار می برد، به جای محدود کردن آنها به داخل گالری یا موزه، علاقه داشته است. «به همین دلیل است که وقتی سامسونگ از ما خواست به طرحی بیاندیشیم که در پنل های یخچال سفارشی آنها اعمال شود، هیجان زده شدیم. فکر میکردیم این یک فرصت شگفتانگیز برای ما بود تا خودمان را در یک رسانه جدید به چالش بکشیم.»
TOILETPAPER که در ابتدا در سال 2010 به عنوان مجله ای توسط هنرمند Maurizio Cattelan و عکاس Pierpaolo Ferrari تاسیس شد، از آن زمان به یک برند محصول و مبلمان معروف به زیبایی طراحی منحصر به فرد خود تبدیل شده است. کاغذ توالت به دلیل استفاده از رنگ های زنده و تصاویر الهام گرفته از هنر پاپ شناخته شده است. طرحهای بسیار اصیل مانند «رژ لب» که دارای بازوهای کشیدهای است که لولههای رژ لب را نگه میدارد، نمونهای از سبک خاص آن است. با گذشت زمان، این طرحها طرفداران زیادی برای کاغذ توالت در میان علاقهمندان هنر جهانی به دست آورد که همچنان سبک متمایز این برند را میپرستند.
در 17 آوریل، Samsung Electronics درهای نمایشگاهی پر جنب و جوش را باز کرد که در Fuorisalone 2023، بزرگترین نمایشگاه طراحی و مبلمان جهان، متمایز از بقیه بود.
▲ (از سمت چپ) مدیر هنری دستمال توالت، میکول تالسو و بنیانگذار پیرپائولو فراری
علاوه بر این، طرحهای جدید پانلهای سامسونگ و کاغذ توالت با نسخه محدود را نیز میتوانید در TOILETPAPER Apartment مشاهده کنید. این اقامتگاه بی نظیر به زودی برای رزرو در دسترس خواهد بود و به مهمانان فرصتی برای تجربه طیف گسترده ای از لوازم خانگی سفارشی، از جمله محدوده القایی سفارشی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و غیره را ارائه می دهد.
همکاری سامسونگ با TOILETPAPER شامل چهار طرح پنل یخچال سفارشی است. برای به حداکثر رساندن تأثیر، برندها تصمیم گرفتند که پانل های جلویی را با تصاویر موجود از کاغذ توالت شخصی سازی کنند – از جمله طرح های نمادینی مانند «رژ لب»، «آینه جادویی»، «رز با چشمان» و «بانوی دسر» – که منجر به یک چشم نواز و جذاب شد. مجموعه ای زیبا که با استفاده جسورانه از رنگ متمایز می شود. پنل های محدودی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود در نیمه اول سال در بازارهای جهانی عرضه می شود.
▲ نصب های بیشتر در خانه کاغذ توالت
همکاری سامسونگ با TOILETPAPER مبتنی بر تلاش متقابل برای دادن زندگی به وسایل روزمره بود.