همکاری سامسونگ با TOILETPAPER مبتنی بر تلاش متقابل برای دادن زندگی به وسایل روزمره بود.
همکاری سامسونگ با TOILETPAPER شامل چهار طرح پنل یخچال سفارشی است. برای به حداکثر رساندن تأثیر، برندها تصمیم گرفتند که پانل های جلویی را با تصاویر موجود از کاغذ توالت شخصی سازی کنند – از جمله طرح های نمادینی مانند «رژ لب»، «آینه جادویی»، «رز با چشمان» و «بانوی دسر» – که منجر به یک چشم نواز و جذاب شد. مجموعه ای زیبا که با استفاده جسورانه از رنگ متمایز می شود. پنل های محدودی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود در نیمه اول سال در بازارهای جهانی عرضه می شود.
▲ لوازم سفارشی سامسونگ در آپارتمان کاغذ توالت
▲ نصب های بیشتر در خانه کاغذ توالت
▲ (در جهت عقربههای ساعت از بالا سمت چپ) اجرای آشپزی سرآشپز مارکو آساجیا در رویداد رسانهای TOILETPAPER، تصویر رویداد سفارشی TOILETPAPER x سامسونگ، مائوریزیو کاتلان، بنیانگذار TOILETPAPER به مهمانان در رویداد اینفلوئنسر خوشامد میگوید، اجرای دیجی در رویداد اینفلوئنسر
سبک های متمایز، ارزش های مشترک
TOILETPAPER که در ابتدا در سال 2010 به عنوان مجله ای توسط هنرمند Maurizio Cattelan و عکاس Pierpaolo Ferrari تاسیس شد، از آن زمان به یک برند محصول و مبلمان معروف به زیبایی طراحی منحصر به فرد خود تبدیل شده است. کاغذ توالت به دلیل استفاده از رنگ های زنده و تصاویر الهام گرفته از هنر پاپ شناخته شده است. طرحهای بسیار اصیل مانند «رژ لب» که دارای بازوهای کشیدهای است که لولههای رژ لب را نگه میدارد، نمونهای از سبک خاص آن است. با گذشت زمان، این طرحها طرفداران زیادی برای کاغذ توالت در میان علاقهمندان هنر جهانی به دست آورد که همچنان سبک متمایز این برند را میپرستند.
▲ بازدیدکنندگان در منطقه کاغذ توالت در نمایشگاه The Bespoke Life سامسونگ
رویدادهای پر جنب و جوش راه اندازی در صفحه اصلی کاغذ توالت
اولین جلسه که در 17 آوریل برگزار شد، شاهد معرفی تالسو با همکاری سامسونگ و TOILETPAPER در رسانه های جهانی بود. این مراسم همچنین شامل نمایش آشپزی از سرآشپز معروف ایتالیایی، مارکو آساجیا بود. در 20 آوریل، TOILETPAPER Home میزبان «پارتی یخچال» برای رسانههای جهانی و تأثیرگذاران بود. این رویداد به مهمانان فرصتی را برای تجربه یخچال های سفارشی در محیطی سرگرم کننده و جذاب با موسیقی ارائه شده توسط دی جی های معروف ارائه داد.
▲ (از چپ) دسر خانم، گل رز با چشم، رژ لب، آینه جادویی
▲ (از سمت چپ) مدیر هنری دستمال توالت، میکول تالسو و بنیانگذار پیرپائولو فراری
جنی جونگ، معاون سامسونگ الکترونیکس، از همکاری با برندی ابراز خوشحالی کرد که “طراحی های منحصر به فرد آن همچنان در کره و سراسر جهان توجه ها را به خود جلب می کند.” یونگ با افزودن اینکه سامسونگ از داشتن کاغذ توالت بهعنوان اولین شریک سال یخچالهای سفارشی خرسند است، توضیح داد که این همکاری ارزش اصلی Bespoke در ارائه گزینههای بیشتر به مصرفکنندگان را ارتقا میدهد که سلیقه منحصربهفرد آنها را برآورده میکند.