سامسونگ مگ
Subscribe
  • اخبار محصولات سامسونگ
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سامسونگ مگ
  • اخبار محصولات سامسونگ
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
سامسونگ مگ
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

بیان خود را به سطح بعدی با یک تجربه واقعاً سفارشی برسانید – اتاق خبر جهانی سامسونگ

توسط سام
جولای 3, 2023
در اخبار محصولات سامسونگ
0

یکی از جنبه های کلیدی گسترش اخلاق طراحی سفارشی گوش دادن به مشتریان بوده است. به عنوان مثال، سامسونگ یک مسابقه طراحی جهانی راه اندازی کرد و به مصرف کنندگان پنل های یخچال سفارشی را به عنوان یک بوم خالی برای بیان خود ارائه کرد.

▲ [Limited-edition panel art – Alex Proba]

آوردن سفارشی سازی واقعی

سامسونگ امیدوار است با گرفتن سرنخ از هنرمندان، استفاده از فناوری پیشرفته و راه اندازی یک تجربه طراحی قابل تنظیم، لوازم خانگی سنتی را به قطعاتی با کیفیت تبدیل کند. سامسونگ به طور مداوم نوآوری می کند تا لوازم خانگی را به مصرف کنندگان ارائه دهد که زندگی خانگی را شخصی تر و راحت تر می کند. در مورد لوازم خانگی سفارشی و طرح های الهام بخش آنها در Samsung.com بیشتر بخوانید.

[ad_2]

منبع

با بیش از هزار اثر طراحی که همه چیز را پوشش می‌دهد، از صحنه‌هایی از تاریخ کره گرفته تا هنر انتزاعی مدرن، این مسابقه با اعلام سه برنده برتر در نمایشگاه سبک زندگی #ProjectPRISM در محل Samsung Digital Plaza Gangnam به پایان رسید. بعداً از برندگان دعوت شد تا آثار خود را در نمایشگاه مبلمان میلان در معرض دید طراحان از سراسر جهان قرار دهند.

▲ [#BespokeDesignedByYou: ST Leng, Raymond Kong]

الهام جهانی برای طراحی نیز به شکل بازنمایی فرهنگی آمد. در ایالات متحده، سامسونگ در جشن روز استقلال این کشور در 4 جولای، طرح‌های پنل یخچال 4 در فلکس را بر اساس ستاره‌ها و راه راه‌های پرچم آمریکا معرفی کرد.

مسابقات در کره با #BESPOKE Randezvous در سال 2019 آغاز شد. سامسونگ با یک رویداد پاپ آپ 3 روزه به خیابان های مد روز Hongdae، سئول رفت تا مسابقه طراحی را راه اندازی کند و افراد مشهور و هنرمندان به آن ملحق شوند. شرکت کنندگان به طور مستقیم ماژولار بودن یخچال های سفارشی را در پیکربندی های مختلف مشاهده کردند و تشویق شدند تا طرح های خود را برای کشف آزادی طراحی ایجاد کنند. همچنین با حضور در این رویداد، آرتیم جو، هنرمند گرافیتی مشهور جهان، از تیم هنری خیابانی Stick Up Kids، نقاشی زنده ای را روی پانل های یخچال اجرا کرد.

فراتر از امکان دکور خانه

این مسابقات همچنین در سپتامبر 2021 با مسابقاتی در سنگاپور و در سطح جهانی از بریتانیا و پس از آن ویتنام در دسامبر برگزار شد. پس از آن، سامسونگ همچنین در اوایل سال جاری یک مسابقه طراحی در امارات راه اندازی کرد.

▲ [Bespoke Jubilee Collection in the U.K.]

جهانی توسط طراحی

▲ [Bespoke Design Challenge: “Lost Landscape” by Rita Louis, “Foodie” by Weronika Slifierz, “Nestled” by Ioana Sabau]

در ماه سپتامبر، مجله سامسونگ با Wallpaper* در بریتانیا میزبان یک مسابقه طراحی جهانی بود که 1581 مورد ارسال شده بود. 50 طرح برتر توسط هیئت داوری متشکل از مدیران سامسونگ، سردبیر Wallpaper* و همچنین هنرمندان محلی انتخاب شدند. از آنجا، ورودی‌ها با رای مردمی مصرف‌کنندگان به 15 عدد امیدوارکننده کاهش یافت. طرح های برنده در فضای Samsung KX در لندن در طول سال 2021 نمایش داده شدند.

علاوه بر طراحی، نقش فناوری نیز با Bespoke به محدودیت‌ها رسیده است. در سال 2021، سامسونگ سرویس پیشنهادی رنگ مبتنی بر هوش مصنوعی Creator را در کره معرفی کرد که به سهولت طراحی دستگاه از طریق استفاده از فناوری هوش مصنوعی کمک می‌کند. هوش مصنوعی عکس‌هایی را که مصرف‌کنندگان از خانه‌هایشان آپلود می‌کنند، تجزیه و تحلیل می‌کند تا توصیه‌هایی برای رنگ‌هایی ایجاد کند که به بهترین وجه با محیطشان مطابقت دارند.

در سراسر حوض، حتی ملکه انگلستان به عنوان منبع الهام ذکر شد. در ماه مه، سامسونگ به مناسبت جشن پلاتینیوم ملکه الیزابت دوم، پنل‌های نسخه محدودی را با طرح‌های پرچم Union Jack برای کاربران سفارشی در بریتانیا منتشر کرد.

سامسونگ، در ویتنام، مسابقه طراحی Bespoke Be You را با همکاری انجمن طراحی ویتنام (VDAS) و جامعه ای از دانشجویان طراحی راه اندازی کرد. شرکت کنندگان تا مرزهای خلاقیت خود رانده شدند و موظف شدند فضاهای آشپزخانه ایجاد کنند که امکانات طراحی بی پایان Bespoke را به نمایش بگذارند. 10 کارشناس و استاد طراحی از رشته‌های طراحی داخلی و معماری و همچنین نمایندگان سازمان‌ها، انجمن‌های بین‌المللی طراحی و آژانس‌های رسانه‌ای به عنوان داور در این مسابقه حضور داشتند.

▲ [Mun Seungji / Funiture Designer]

▲ [Bespoke Be You : “An house” by Bùi Ngọc Sơn]

در هسته خود، Bespoke به عنوان یک هویت برند که قادر به فراتر رفتن از جغرافیا و فرهنگ است، توسعه یافته است. به لطف الهام گرفتن از طراحی از هنرمندان سراسر جهان، Bespoke به بازتابی از تنوع و خلاقیت پایه مصرف کنندگان خود تبدیل شده است.

در امارات متحده عربی، سامسونگ مسابقه #InspireByTheNation را ارائه کرد که این کشور و منحصربه‌فرد بودن آن را با طراحی‌های تابلویی که نشان‌دهنده شناسه‌های فرهنگی مهمی مانند مناظر، غذاها و معماری بود، تجلیل کرد. تأثیرگذاران غذا و سبک زندگی محلی، یعقوب آبریان و نیسرین ال لبابیدی، و همچنین سرآشپز مشهور الکساندروس اسپرکسوس، به عنوان داوران خبره در انتخاب سه برنده برتر این رویداد شرکت کردند.

در سنگاپور، سامسونگ به هنرمندان محلی Candice Phang، Michael Mindflyer، Tan Zi Xi و همچنین خرده‌فروش مبلمان Commune و شرکت طراحی داخلی Rooot Studio دستور داد تا قبل از مسابقه #BespokeDesignedByYou، طرح‌های پانل را به عنوان الهام بخش ایجاد کنند. پس از نمایش آثار خود، این سه هنرمند – Phang، Mindflyer و Xi – نیز به عنوان داور در مسابقه شرکت کردند و در آنجا برنده جایزه بزرگ را انتخاب کردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفر طراحی Bespoke و اینکه چگونه از طریق همکاری خلاقانه، این خط به وسیله ای برای بیان خود برای هنرمندان و مصرف کنندگان تبدیل شده است، بخوانید.

از آنجا، الهام بخش طراحی سفارشی به خارج از کره سرایت کرد. در سال 2021، تصویرگر فرانسوی Thibaud Hérem و هنرمند آمریکایی، Andy Rementer، معماری اروپایی و هنر پاپ را به طرح‌های یخچال سفارشی معرفی کردند، که هر دوی آنها امروزه در سطح جهانی در دسترس هستند. علاوه بر این، در اوایل سال جاری، الکس پروبا، بنیانگذار استودیوی طراحی مستقر در بروکلین و پورتلند StudioPROBA، پنل های یخچال سفارشی خود را با نسخه محدود ساخت. پروبا از رنگ ها و اشکال موجود در طبیعت برای ابراز شادی از طریق طرح های پانل خود استفاده می کرد – پنل های پروبا نیز برای لذت بردن مصرف کنندگان در دسترس است. از طریق همکاری هایی از این قبیل، هنرمندان با القای سبک های هنری خود، به تکامل زبان طراحی سفارشی کمک کرده اند.

ساخته شده توسط مصرف کنندگان، برای مصرف کنندگان

از زمان شکل گیری آن، یکی از اصول اصلی پشت سفارشی سامسونگ الکترونیک، غنی سازی زندگی از طریق طراحی های خلاقانه بوده است. برای این منظور، سامسونگ با طراحان و هنرمندان همکاری می کند و مشارکت کاربران را از طریق مسابقات طراحی در سراسر جهان تشویق می کند. اکنون، با جدیدترین تجربه‌های طراحی سامسونگ، Bespoke در حال ارتقای سفارشی‌سازی به سطح بعدی است و به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا طرح‌هایی ایجاد کنند که واقعاً شخصیت آنها را منعکس کند.

▲ [AI Recommendation]

الهامات خلاق به اشکال مختلفی می آید. به عنوان بخشی از کاوش مداوم برای کشف ایده های طراحی جدید، سامسونگ از هنرمندان سراسر جهان سرنخ می گیرد. سامسونگ با شروع در کره در سال 2019، با طراحان مشهوری مانند طراح مبلمان Seungji Mun، طراح داخلی Hasuk Jang و طراحان فضا و استراتژی Jong Kim و Teo Yang همکاری کرد. این افراد رویایی با هم، کمپین طراحی اصلی را رهبری کردند که ویژگی‌های قابل انطباق و سفارشی‌سازی لوازم سفارشی را برجسته می‌کرد.

با تکیه بر موفقیت همکاری‌ها و رقابت‌ها، سامسونگ MyBespoke را راه‌اندازی کرد و به کاربران آمریکای شمالی فرصتی برای بیان فردیت خود با طراحی پانل‌های یخچال سفارشی خود از ابتدا تا انتها ارائه کرد.

برای شروع، سه اینفلوئنسر در طراحی پنل‌های یخچال فرنچ درب سفارشی شرکت کردند. اواخر امسال، MyBespoke به روی عموم مردم آمریکای شمالی باز خواهد شد و اولین باری است که کاربران این فرصت را خواهند داشت تا پنل‌های واقعاً بی‌نظیری برای یخچال‌های سفارشی ایجاد کنند.

برچسب ها: samsungسامسونگ
Advertisement Banner
نوشته‌ی بعدی

[Galaxy Book2 Pro Series “How To”] ③ تماس‌های ویدیویی را راحت‌تر کنید و پس‌زمینه‌ها را کمتر به هم ریخته‌تر کنید - اتاق خبر جهانی سامسونگ

تحقیقات سامسونگ به 20 مورد پذیرش مقاله برای CVPR 2022 دست یافت - اتاق خبر جهانی سامسونگ

یک پلتفرم ایمن و با کاربری آسان که تمام نیازهای زندگی دیجیتالی شما را در خود جای می دهد - اتاق خبر جهانی سامسونگ

دسته بندی

  • اخبار محصولات سامسونگ
  • دسته‌بندی نشده

سامسونگ مگ

مجله خبری سامسونگ مگ، پوشش دهنده انواع خبرهای روز محصولات سامسونگ به زبان فارسی می باشد

  • About
  • Advertise
  • Privacy & Policy
  • Contact

© 2022 سامسونگ مگ مجله خبری محصولات samsung samsungmag.ir.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • Home

© 2022 سامسونگ مگ مجله خبری محصولات samsung samsungmag.ir.