سامسونگ به طور مستمر اعضای سامسونگ را با بهروزرسانیهای نرمافزاری منظم بهبود میبخشد و بازخورد مشتریان را برای اطمینان از تجربه درونبرنامهای ساده پیادهسازی میکند. آخرین بهروزرسانی اعضای سامسونگ، که در پایان آگوست سال جاری منتشر شد، راهنماها و اطلاعات بصری قابل هضم را ارائه میکند که به کاربران امکان میدهد تا بررسی عیبیابی را به راحتی انجام دهند.
در حرکت رو به جلو، سامسونگ قصد دارد Diagnostics را برای پوشیدنیهایی مانند سری Galaxy Buds و Galaxy Watch اعمال کند. در اینجا درباره اعضا و عیبیابی سامسونگ بیشتر بیاموزید: پشتیبانی سامسونگ: چگونه سامسونگ گلکسی خود را خود تشخیص دهید
2 تعداد ویژگیهای قابل آزمایش با عیبیابی ممکن است بسته به مدل دستگاه و بازار متفاوت باشد.
تجربه خود تشخیصی کاربرپسند با اعضای سامسونگ
یک تست حسگر جدید ارزیابی میکند که آیا حالت فلکس دستگاه تاشو گلکسی به درستی کار میکند و همچنین قابلیتهای جدید تشخیص خطای سیمکارت را ارزیابی میکند.
گسترش فناوری خود عیبیابی به دستگاههای گلکسی بیشتر
سامسونگ متعهد به پرورش آینده ای پایدار و ارائه راه های راحت، در دسترس و مقرون به صرفه است که به کاربران گلکسی کمک می کند تا زمانی که می توانند از دستگاه های خود در بهترین شرایط ممکن استفاده کنند. اینجا جایی بود که اعضای سامسونگ برای ارائه پشتیبانی، بازخورد و عیبیابی کاربر وارد شدند1 برای عیب یابی مشکلات دستگاه در سال 2016.
از طریق بررسی عیبیابی از طریق اعضای سامسونگ، کاربران میتوانند به طور همزمان ۲۷ ویژگی دستگاه خود را آزمایش کنند، از جمله وضعیت باتری، عملکرد دوربین، شارژ بیسیم، تشخیص چهره و اتصال S Pen.2 کاربران میتوانند با راهاندازی Samsung Members، یافتن برگه پشتیبانی، کلیک کردن بر روی View Tests و انتخاب Test all به بررسی تشخیصی دسترسی داشته باشند. آنها همچنین می توانند دکمه تشخیصی را در قسمت مراقبت از باتری و دستگاه انتخاب شده از لیست داخل تنظیمات دستگاه پیدا کنند. نتایج تشخیصی کاربر را به سؤالات متداول خاص برای نکات عیب یابی هدایت می کند. به منظور دریافت پاسخ های عمیق، کاربران همچنین ممکن است گزارش های خطا را برای یک منطقه مشکل انتخاب شده ارسال کنند.
به لطف این پیشرفتها، کاربران میتوانند به راحتی عملکرد را آزمایش کنند و در عین حال گوشی هوشمند یا تبلت خود را در بهینهترین حالت نگه دارند. این پیشرفتها همچنین روشهای در دسترستر، راحتتر و مقرونبهصرفهتر را برای رفع مشکلات دستگاهشان در اختیار کاربران قرار میدهند.
از آن زمان، سامسونگ به بهبود و پیشرفت آن به عنوان یکی از اقداماتی که از حق کاربران برای تعمیر حمایت میکند، ادامه میدهد، حرکتی که تلاش میکند سیستمهایی را در محل قرار دهد که به مصرفکنندگان کمک میکند تا کیفیت دستگاههای خود را حفظ کنند و عمر دستگاه خود را افزایش دهند.
برای تست های تشخیص چهره، سامسونگ یک دکمه “شروع” نیز ایجاد کرده است که به کاربران زمان بیشتری برای آماده شدن برای غربالگری صورت با در دست گرفتن صحیح دستگاه خود می دهد. و اکنون کاربران می توانند با هدایت مجدد کاربران به تنظیمات که در آنجا می توانند اطلاعات چهره و اثر انگشت را مجدداً ثبت کنند یا اشکالات تشخیص را عیب یابی کنند، در صورت عدم شناسایی، بیومتریک را مجدداً ثبت کنند.
1 عیبیابی با تلفنهای هوشمند گلکسی و تبلتهای گلکسی در دسترس است.
سامسونگ به بهبود تشخیص خود ادامه می دهد تا کاربران را برای یافتن راه حل ها و رفع ناراحتی های ناشی از مشکلات ساده سیستم توانمند کند. سامسونگ با گوش دادن به مشتریان Galaxy و بهبود قابلیتهای تشخیصی، دسترسی به اطلاعاتی را گسترش میدهد که نه تنها به کاربران کمک میکند مشکلات را بهطور دقیق عیبیابی کنند، بلکه عملکرد بهینه دستگاه خود را نیز حفظ میکند.